Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside til 100.000 kr. - er de penge givet godt ud?

Side 1 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Værløse
Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er,

Jeg har startet en spændende virksomhed indenfor internetbaserede hotelsystemer, og har i den forbindelse fået lavet et dansk website, som skal informere og skabe interesse om den service vi lancerer til maj næste år (engelsk version kommer).

http://redcarpetsoftware.com

Hvad synes I?

Fra Kbh S
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 15:03
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Første jeg lige bider mærke i er at dit website ikke validere ift w3 webstandarder...

Det kan du checke her og indskrive din URL til dit website: http://validator.w3.org/check

Så hvis du har betalt udvikleren 100.000,- så synes jeg godt du kan bede dem om at rette din kode lidt til så den validere :)

Mvh Nicky Christensen
http://www.i-creative.dk

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 15:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Konge side :-) Den er meget tillidsvækkende! En af de bedste jeg har set i lang tid. Hvem har i haft til at udarbejde den?

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:49

Jeg kan ikke se noget særlig funktionalitet på sitet og så er det måske svært at identificere om det er prisen værd.

Et standard cms som f.eks. joomla kunne godt drive det - men det er jo svært og sige hvor lang tid design fase + billeder m.v. har taget og hvor meget dialog der har været i det.

Ang. validering så skyd en pil efter det - det har ingen som helst betydning i praksis - hvis siden vises ensartert for de fleste browsere så er det den vigtigste parameter.

Fra Jyllinge
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 39
Fra  DiscoWorld Skrevet kl. 15:53
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 3 person

hej det lyder som et godt koncept håber du får succes med det.

men jeg håber da ikke du har giivet 100.000kr for denne hjemmeside?

du mener med den kodet software udviklet inkl. eller hvordan?

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 16:10
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hej Flemming,

Umiddelbart er det en fin hjemmeside, du har fået leveret. Hvorvidt de 100.000 kroner er givet godt ud, bunder i hvilket firma du har valgt (deres erfaring, troværdighed, m.m.) og den aftale I har indgået. Vi kan ikke se hvad der har foregået bagved kulisserne - eller hvor lang processen har været. Hvis I er tilfredse med resultatet og prisen passer ind i jeres budget, er det dét, der tæller.

Vi kunne have leveret en lignende hjemmeside til 10.000. Men da vi er en nyetableret virksomhed, ville vi ikke have samme troværdighed og erfaring på papiret. Så det handler i bund og grund om man tør tage chancen, og vælge et af de mindre firmaer, for derved at spare en masse penge, eller bide i æblet og kaste en stor pose penge efter det, og vælge de store virksomheder.

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 16:19

Af rettelser/idéer følger her et par:

- Titlen på hjemmesiden (den tekst der er angivet på i toppen af browser-vinduet) er pt. "Mai Kappenberger", når man først kommer ind på jeres hjemmeside. Den burde måske nok i stedet starte med jeres firmanavn.
- Når man er interesseret i at tilmelde sig jeres nyhedsbrev, og går ind på den pågældende side, men efterfølende ombestemmer sig, så er man fanget på siden og kan ikke længere navigere rundt. Det er ikke så brugervenligt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 16:44
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 6 person

Som der bliver naevnt i et tidligere svar saa ville en fair pris paa en saadan side ligge paa ca. 10.000 - 15.000 max., hvis vi snakker design og de enkelte formularer der er paa siden...nyhedsbrev og prisberegner. Paen side, ingen tvivl om det, men med det store udbud af kvalificerede designere saa burde prisen have vaeret paa et helt anden niveau.

Simon S Larsen Purchasing analyst

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 17:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Flemming

Jeg synes det er en rigtig fin side. Den ser meget professionel ud, og designet er tiltalende. Man kan godt fornemme, at der er lagt nogle timer i, og prisen er fornuftig i mine øjne. Af de andre udtagelser der er kommet til emnet, kan man godt regne ud, at det ikke er alle, der skal kunne leve af at designe og udvikle hjemmesider. Jeg synes der er komplet useriøst at sige den ikke er mere værd end 10.000.-.  

God vind med websitet Smile

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 17:21

Hej Flemming,

Jeg synes det er flot side. I har gjort noget ud af det.

Der er nogle ting jeg bemærker

1) Jeres titel linier er det samme som siden hedder. Eks. Fordele.html hedder titlen fordele. Det er ikke specielt godt i forhold til Google. Her er der plads til lidt forbedringer, men de kan hurtig laves.

2) Under hederen ligger et område med "Gæster . Værelser . Priser . ..." Når jeg klikker på den, kan jeg få mere at vide, men samtidig skal jeg tilmelde mig nyhedsbrevet?.

a) jeg vil ikke tilmelde mig, men have info. [Det er en stop klods. Så drop den med tilmelding til nyhedsbrev. 

b) Jeg klikkede fordi jeg først troede det var en menu til eksempelvis priser eller noget om hvordan systemet fungerede på værelserne. Hver gang kommer jeg til tilmelding. Det vil jeg råde jer til at lave om.

c) Jeg kommer helt væk fra siden og kan ikke komme tilbage. Det vil I miste mange brugere og potentielle kunder på.

d) Når man sidder på en mindre skærmopløsning, kan man næsten kun se Toppen, Billedet og Hele den brede linie hvor man ryger til tilmelding ved klik. Så det er naturligt at klikke på den.

Har I overvejet en demo online?

Held og lykke med systemet.

Side 1 ud af 8 (78 indlæg)