Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Plus profiler er synlige for alle

Side 6 ud af 10 (97 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Miriam Frank:

Martin Thorborg:
Men jeg toner 100 % rent flag og har ikke brug for sympati eller hjælp. Amino Plus er for de Amino'er der syntes det er pengene værd og ingen andre. At der så er nogle få der ikke vil betale, men gerne vil have varerne, det må jeg og de leve med.

Dbh Martin

Hold da op! Sikke en bemærkning. Indifferent

Du/Amino har ikke brug for sympati og hjælp. Amino Plus er til for de Aminoer der kan bruge de features der er. (Siger du)

Jeg er en af dem, der ikke har valgt Amino Plus - ikke fordi, jeg ikke vil støtte Amino, men fordi de ekstra features ikke har værdi for mig. Jeg skal så lige have et ordentlig lods i røven med bemærkningen: "At der så er nogle få der ikke vil betale, men gerne vil have varerne, det må jeg og de leve med."

Den slags bemærkninger er du kommet med rigtig mange gange og hver gang tænker jeg på om det er for at få alm. medlemmer som mig til at føle sig så dårlig tilpas, at vi skynder os at tegne et plus medlemsskab. Mener du at jeg nasser på Amino ved ikke at være plus medlem eller hvad fanden skal den bemærkning betyde?

/Miriam

Nej Miriam, der misforstår du mig.
Det jeg siger er, at der er nogle der gerne vil have alle plus fordelene, men som ikke vil betale.
Alle der "bare" bruger Amino som den er, er mere end velkommen, det siger da sig selv.
Så fald helt ned :-)

Dbh Martin

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:37

Det er godt at der bliver ryddet op på Amino. Der er tilsyneladende brug for en hovedrengøring blandt profilerne. Ja nu det sagt.

Er fandme træt af folk der siger : " Jeg er her bare for at hygge mig og ikke lave forretning ", for så at kigge i deres debataktivitet på deres profil, og se dem søge efter kunder og samarbejdspartnere

Folk der siger : " Jeg bruger det ikke så meget. Så det er ikke det værd ", for så at se i deres debataktivitet.

Folk der siger " Jeg er her kun for linkjuice ". Jamen så ved vi da hvem vi overhovedet ikke kan regne med troværdige indlæg fra.

Ud med hyklerne og ind med dem med nosser. Dem der vil noget. Dem der er iværksættere.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 16:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Det jeg siger er, at der er nogle der gerne vil have alle plus fordelene, men som ikke vil betale.
Alle der "bare" bruger Amino som den er, er mere end velkommen, det siger da sig selv.

Dbh Martin

Ja, så tydeligt var det jo så altså ikke (for mig).

Der har været flere af den slags diskussioner og hver gang går diskussionen over i om man vil støtte eller ikke støtte Amino, ved at blive plusmedlem. Og at det nærmest er på sin plads at vise sin taknemmelighed ved at tegne et plusmedlemsskab. Det er jo slet ikke det et plusmedlemsskab handler om. Eller hvad?

Til Jimi: Man kan jo godt bruge Amino debat rigtig meget uden at have brug for et plusmedlemsskab.

Tager jeg fejl - igen?

/Miriam

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:50

Miriam Frank:

Martin Thorborg:

Dbh Martin

Ja, så tydeligt var det jo så altså ikke (for mig).

Der har været flere af den slags diskussioner og hver gang går diskussionen over i om man vil støtte eller ikke støtte Amino, ved at blive plusmedlem. Og at det nærmest er på sin plads at vise sin taknemmelighed ved at tegne et plusmedlemsskab. Det er jo slet ikke det et plusmedlemsskab handler om. Eller hvad?

Til Jimi: Man kan jo godt bruge Amino debat rigtig meget uden at have brug for et plusmedlemsskab.

Tager jeg fejl - igen?

/Miriam

Miriam, er du ikke rar og give mig bare et eneste eksempel hvor vi har bedt om almisser?
Vi har fra start af gjort det tydeligt, at Amino Plus kun skal købes for værdien og ikke andet.
Så jeg forstår ikke din kritik???

Og til dig og Jimmy, jo man kan bruge Amino Debat som man plejer.

Dbh Martin

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:56

Jeg er personligt en af dem som har købt et Amino Plus medlemskab efter dette tiltag. For mig handler det kun om et princip - nemlig at udgiften skal stå mål med den forventede ekstra indtjening. Amino kunne tage 2000 kr for et plus medlemskab, så længe jeg bare kan tjene 4000 kr mere. De fleste af mine kunder kommer fra Amino, på trods af jeg har prøvet Adwords. Så dette er helt sikkert et plus for mig :-).

Og hey... jeg har fået et banner - som selv skifter farve :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:58

Og for at slå en pind igennem de indlæg der insinuerede at vi løj omkring spam profiler og mail fra Google, så er her mailen:

Kære webstedsejer eller webmaster på amino.dk/members

Under indeksering af dine websider har vi registreret, at nogle af dine sider bruger teknikker, der ikke opfylder vores retningslinjer for kvalitet, som kan findes her: http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?answer=35769&hl=da. Det tyder på, at dit websted er blevet ændret af tredjepart. Dette sker typisk ved at tredjepart får adgang til en ubeskyttet mappe på dit websted via et brist i rettighederne for denne mappe. Ofte vil tredjepart uploade filer eller redigere eksisterende filer, der dukker op i vores indeks som spam.

Følgende er nogle eksempler på URL'er fra dit websted:

• http://www.amino.dk/members/cujwpfehoat/default.aspx
  • http://www.amino.dk/members/chech/default.aspx
  • http://www.amino.dk/members/teron/default.aspx

For at kunne bevare kvaliteten af vores søgemaskine er sider fra webstedet amino.dk/members planlagt til at blive fjernet midlertidigt fra vores søgeresultater i mindst 30 dage.

Vi foretrækker at have dine sider i Googles indeks. Hvis du gerne vil have siderne vurderet igen, skal du rette eller fjerne alle sider, der ikke overholder vores retningslinjer for kvalitet (er ikke nødvendigvis begrænset til ovennævnte eksempler). En mulig afhjælpning er at kontakte teknisk support hos din webudbyder for at få hjælp. Se http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2008/04/my-sites-been-hacked-now-what.html (på engelsk) for at få yderligere oplysninger om sikkerhed for webmastere. Gå til https://www.google.com/webmasters/tools/reconsideration?hl=da, når disse rettelser er foretaget, for at få flere oplysninger og indsende dit websted til genoptagelse.

Med venlig hilsen Google-søgekvalitetsteamet

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:59

Hej Miriam

Jeg købte selv først Amino + for omkring en måned siden, da mit tidligere firma gik konkurs for et par år siden pga sygdom. Jeg har i mellemtiden brugt " alle " mine penge på offline markedsføring for mit nye firma. Og jeg mener alle. Ikke engang 995,- til Amino kunne jeg skrabe frem. Men alligevel er jeg kun blevet mødt med åbne arme, ligesom du selv har været og bliver nu af Martin. Så nej, man skal ikke være Amino+ for at foresætte med at få masser af gratis råd og opbakning blandt ligesindede.

Konklusion : jeg skammede mig oprigtigt over ikke at bidrage, men kun at nasse. Jeg prøvede at bidrage med de få råd jeg kunne, men rent business mæssigt er ligningen helt skæv. Jeg får meget , meget , meget mere end jeg selv har givet og betalt for.

Nu er jeg selv så " velsignet " at jeg fandt 1000, kr til et Amino+ ( velsignet , fordi det skal man åbenbart være for at have så mange penge til at starte virksomhed op for ), så det betaler jeg gladeligt nu. Når jeg begynder at få flere kunder, vil jeg i den grad det må være ansvarligt overfor min virksomheds drift, kun bruge leverandører herinde fra.

Så nej Miriam, skriv du endelig løs, få et godt råd, modtog et godt råd. Lad os hjælpe hinanden. Gratis. Det smukt

Og til Martin :

Det nærmest pinligt at se dig forsvare så godt et tilbud som Amino+ er. Men sådan er det jo at drive virksomhed. Jeg har selv virkeligt dårlige erfaringer med at give folk tingene for billigt. Til sidst tror de at du er deres lille abe, der danser og spiller for en femkrone.

Men hvad fanden sådan er det. Pointen er at du er på vej, som du altid har været, og sådan nogle små sprællerier her kan ikke stoppe det

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:02

Martin Thorborg:
Vi har fra start af gjort det tydeligt, at Amino Plus kun skal købes for værdien og ikke andet.

Hej Martin

Jeg tror at vi er mange der i starten af Plus-tiltaget fik den opfattelse af at Amino ikke vil blive ændret i sin daværende form for ikke-medlemmer, men at der ville blive lavet nogle tiltag der ville gøre det ekstra attraktivt at blive plus-medlem. Disse ekstra fordele skulle så være attraktive nok til at få folk til at betale.

Når i så begynder at lave restriktioner såsom at man skal online hver gang der svares på et indlæg osv., så har i bevæget jer væk fra den oprindelige udmelding. Så handler det ikke længere om at plus-medlemsskabet skal skabe merværdi, men derimod at indskrænke ikke-pluds medlemmernes muligheder.

Jeg er glad for din meget klare udmelding herinde om at det nu handler om at få flere plus-medlemmer. Men metoderne er altså langt væk fra dit udsagn om

Martin Thorborg:
at Amino Plus kun skal købes for værdien og ikke andet
Jeg føler det i hvert fald ikke som en merværdi at - ting der før var gratis - nu koster penge.

Hilsen Morten

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15089
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:13

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Jeg føler det i hvert fald ikke som en merværdi at - ting der før var gratis - nu koster penge.

Engang var træ gratis, idag koster det penge. Det samme gælder mange andre råvarer eller ydelser. Samfundet og verden bevæger sig, og det går stærkt, så det med at hænge fast i fortiden gavner ingen.

Og er du sur over Amino koster penge, så bare vent til brugerbetaling bliver hverdags ting i DK... Det er eneste måde, hvorpå tingene om en kort årrække kan hænge sammen økonomisk...

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:13

Der er noget i denne debat, der går henover mit hoved - måske kan nogen opklare?

Amino er gratis at bruge - og for de fleste er det et overflødighedshorn af viden, hjælp, kundepotentiale og hygge.

Amino Plus giver flere fordele til dem, der vil have dem.

Hvis nu Martin fjernede fordele fra dem, der har betalt et Plus medlemsskab, kunne jeg se grund til ophidselse. Men det er jo "Martins hus", og ikke-medlemmerne benytter det helt og aldeles gratis. I min verden er det svært at sætte vægt bag "brokkeri" over gratis ydelser.

Men måske har jeg misforstået noget?

Side 6 ud af 10 (97 indlæg)