Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside i luften - men konverterer ikke besøgende til kunder

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 113
Fra  www.magic4eyes.dk Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har for ca. en måned siden fået webshoppen www.modeogkvalitetsure.dk i luften. Vi har mange ure af mærkerne Seiko og TW Steel.

Jeg syntes selv Big Smile, at såvel design, troværdighed og usability er i orden, men trods en del besøgende er konverteringen ufattelig lav Embarrassed.

Priserne er nok Danmarks billigste - så hvad er det som jeg har overset? kan jeg ikke se skoven for bar træer?

På forhånd tak for hjælpen .......

Arista

ejer af www.modeogkvalitetsure.dk

Se tips om slankepiller her - www.slankepiller-som-virker.dk

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 14:27

Kan være svært at sige hvorfor i ikke har så mange besøgende, men måske lidt SEO og andet godt fra havet måske kunne hjælpe.. Find nogen linkkataloger du kan ligge dit link ind på..

Altid en ny ide!

Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 113
Fra  www.magic4eyes.dk Skrevet kl. 14:34

Hej

jeg laver både seo, links og adwords, så trafikken til www.modeogkvalitetsure.dk er god nok - taget den korte tid, som jeg har været i gang - men folk køber ikke noget???

Se tips om slankepiller her - www.slankepiller-som-virker.dk

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 14:48

hejsa henrik!

du siger du har lavet seo,  kan godt se du har lavet lidt linkbuilding men tjek feks din tekst på forsiden,  det er ikke tekst men derimod et billede.  billedet af dig selv på forsiden syntes jeg er unødvendigt.  forsiden skal gøres MEGET mere salgsorienteret.

hvis dine kunder ikke køber noget så tjek din afvisningsprocent, det kan du gøre i google analytics,  måske er det slet ikke relavante kunder der kommet på dit website..

se feks på dette screenshot :

dine meta tekster og titler er helt henne i vejret,  det skal du have optimeret... ingen gider trykke på overstående link..  det skal gøres på ALLE undersider :)

jeg kiggede lige kort på dine adwords også, dem skal du altså også have arbejdet på, få kvalitetsscoren op, lave mere relavante annoncer istedet for bare at betale dig fra det og ligge i toppen :)

du er velkommet til at skrive en mail hvis du har brug for hjælp.  kim@cueshop.dk

mvh Kim Raufort  / www.only1.dk

M  dfdf

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 14:49

Hmm uden at vide det så tror jeg ikke super mange køber ure på nettet og desuden så er dine ure jo ikke helt billige selvom de er billige i forhold til andre og derfor kan det være folk vælger at gå ud i butikkerne og prøve det..

Jeg gjorde det da jeg skulle købe ur, var at kigge i butikkerne på ure jeg kunne lide og så prøve dem.. Derefter gik jeg på nettet for at købe det billigere, men skulle være sikker på at det passede da det kostede lidt!

Altid en ny ide!

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 14:49

Hej Henrik.

Jeg tror som saadan ikke at det er selve siden det er den store synder til den lave konvertering. Bortset fra at jeg nok kunne have oensket mig et lidt mere professionelt design...faa en designer til at smide noget laekkert grafik henover siden, og pres ham/hende endelig i pris, designere findes i overflod. Det er vel luksusvarer du har med at goere, saa det skal vel ogsaa vaere en luksus hjemmeside der praesenterer varene. Dette burde i sig selv hjaelpe til en bedre konvertering. Kunden skal have tiltro til, at de handler med et professionelt firma. Dertil kommer det klassiske problem med at saelge luksusvarer paa nettet...jeg mister koebeoplevelsen!

En anden ting. Jeg ville personligt vaere lidt bekymret for at koebe et herreur til 2.000 - 3.000 kr. og saa vide at hvis der skulle vaere problemer med uret eller justering af rem osv. saa skal jeg sende uret med posten. Hvad med at undersoege muligheden for at samarbejde med urmagere rundt om i landet, saa jeg som koeber har en fysisk butik at henvende mig til, hvis der skal repareres eller justeres.

Simon S Larsen Purchasing analyst

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:52

Hej Henrik,

Det lyder som om du skal igang med at lege med Analytics. Først og fremmest, sørg for at du har installeret Google Analytics, og gå så ellers i krig med at se på hvad dine brugere gør. Bounce rate, hvilke sider de lander på og hvilke sider de "bouncer" fra - dette vil give dig en meget bedre ide om hvad du skal forbedre, for at få dine kunder til at købe. Læs mere på Webanalytiker.dk, der finder du meget mere information om at forbedre dit website.

Her er et par ting som jeg tænker på, når du nævner din trafik ikke konverterer:

• Hvor sender du trafikken hen? F.eks. hvor lander dine AdWords kunder? På din forside, undersider eller specielle landings-sider?
  • På din forside har du et meget stort billede - men man kan ikke trykke på det, og der er ikke nogle gode tilbud. Billedet til højre med 3 ure på forsiden, kunne i stedet brugs til "Køb nu og spar xxx kr." eller lignende, der kan få brugeren til at slå til.
  • Jeg kan kun søge efter pris - hvad hvis jeg leder efter et ur med et specielt navn, og bare vil have en "normal" søgebox?

Ellers synes jeg det ser meget fornuftigt ud, men igen handler din konvertering om analyse: Hvad gør dine besøgende når de lander på din side? Hvilke sider lander de på? Og hvad gør du for at fastholde de besøgende og få dem til at købe fra lige netop din butik?

Held og lykke med din shop.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:52

Hej Henrik

Velkommen til urbranchen. Det bliver spændende at følge dit udvalg Smile

Venlig hilsen
Ole

Fra Kbh S
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 14:53

Vil anbefale dig at få lavet en webanalyse, samt en rapport ud fra dine besøgskald, så man kan se hvor det er at brugerne falder fra....

Mvh Nicky Christensen
http://www.i-creative.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 15:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Henrik. 

Når du siger at konverteringen er lav, undrer det mig ikke. Jeg tog mig lige lidt tid til at kigge på dine kampagner. Når du er ny, går jeg ud fra det meste trafik du får er Adwords:

Jeg søgte på "herre ur", og ganske vist poppede du op som #4 i adwords med teksten:

Smarte Modeure

Danmarks nok billigste priser på de
kendte mærker og gratis levering
www.modeogkvalitetsure.dk

Nu søgte jeg jo på "herre ur", men lad nu det ligge, jeg klikker på linket, og ja- jeg kommer ind på forsiden... Spørg nu dig selv.. når du FRIT kan vælge mellem alle de sider du har på din hjemmeside.. hvorfor i alverden mener du at forsiden taler bedst til nogen der er interesseret i at købe et herre ur?

ville det logiske valg ellers ikke være:

http://www.modeogkvalitetsure.dk/herreure.htm

Så laver jeg lige endnu et check.

jeg søger på "Seiko herreur" - og der popper du op igen, nu på #3, men STADIGVÆK med link til forsiden... hvad med at sende folk ind på:

http://www.modeogkvalitetsure.dk/herreure/seiko_herreure.htm

Læs eventuelt min blogindlæg i min AMINO blog omkring "Fang, forstå og fasthold for fuld fortjeneste", det er tydeligt for mig, du endnu ikke helt mestre "FANG" delen til fulde.. og derfor er hele dit flow kommet dårlig fra start.

-Karsten

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)