Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside i luften - men konverterer ikke besøgende til kunder

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 113
Fra  www.magic4eyes.dk Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du har ret langt hen ad vejen, ja herre ure skal lande på herresiden og dame på damesiden - der er annoncerne / landingssiderne ikke gode nok.

Men Seiko herreure er speciel fordi google har spærret for brug af seiko i søgeord og annoncer - noget med varemærke - ret specielt, men du kan prøve at søge på seiko alene og så finder du ingen annoncer overhovedet - dog har den blå avis en af og til.

Søger du på tw steel kommer du det rigtige sted :-)

mvh

Henrik

Se tips om slankepiller her - www.slankepiller-som-virker.dk

Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
Fra  www.magic4eyes.dk Skrevet kl. 21:52

Hej

Titel og describtion er ike ok på forside og producent grundet manglende mulighed pt. i webshoppen, men programmøren kigger på det - går du på det enkelte produkt så er der styr på det

mvh

henrik

Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
Fra  www.magic4eyes.dk Skrevet kl. 21:59

Hej Christian

Tak for dine kommentarer og til andre omkring google analytic, som jeg har sat op og som jeg skal have nærstuderet.

Søgefunktionen skal jeg have kigget på :-) - det havde jeg ikke lige set.

mvh

henrik

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 22:04

Din forside er heller ikke så seriøs. Få ændret det store billede, og skift det ud med rigtig tekst. Det er både pænere og bedre for søgemaskinerne Wink

Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
Fra  www.magic4eyes.dk Skrevet kl. 22:05

Hej Kim

Det er rigtigt, at det er et stort billede på forsiden, men tanken var egentlig, at forsiden stort set ikke skal være landingsside, men det skal jeg jo nok overveje lidt og dele det store billede op i flere små og i tekst felter.

Billedet af mig er bevidst valgt da diverse undersøgelser fra bl. a. FDIH viser, at tryghed og hvem du handler med skulle blive nogle af de ting, som forbrugerne lægger vægt på fremadrettet.

mvh

henrik

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 10:19

Hej Henrik

Sad lige og kiggede lidt på din shop.

Jeg undrer mig over at du på forsiden viser et billede med Zenith ure, som du slet ikke sælger ? Hvad vil du opnå ved det?

Venlig hilsen
Ole

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 11:43

Hej Henrik.

Der er et par enkelte ting som jeg vil foreslå du skal ændre nu og her, efter et hurtigt kik på din forside.

Din header bør centreres. Det virker uharmonisk med en header der er venstrejusteret i forhold til at din side er centreret. Det samme bør du også gøre med din topmenu.

Og så synes jeg du skal lade dine menuer bytte plads.
Min første fornemmelse når jeg besøger dig, er at du har dit eget firma i fokus frem for dine produkter.
Smid dine ure op i topmenuen, da det er den menu der springer først i øjnene.
Alt info om firmaet, tryghed, spørgsmål/svar osv, kan du så sætte ud i siden eller ned i footeren.

Hvad angår billedet af dig, er det korrekt af dig at du er synlig. -Bare ikke på forsiden. Læg hellere dit billede ind under artiklen "Tryghed".

For din forside skal vise dine produkter. Og gerne med forskellige ure for hver gang siden bliver indlæst, men det er ikke det vigtigste.
Sørg for at alle billeder af dine ure er links som man kan læse produktdetaljer på, og sørg for at prisen er synlig under alle billeder af dine ure.

Hvad angår E-mærket, hvorfor skriver du at I er godkendt med et "!" bagefter? Er det ikke indlysende eftersom E-mærket er på din side? ;)

Det var lige et par forslag til ændringer der kan klares på et lille kvarter. :)

God dag

Dennis

Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
Fra  www.magic4eyes.dk Skrevet kl. 20:57

Hej Denras

Tak for dine kommentarer - og forsiden bliver redesignet pt.

Menuernes placering fastholder jeg, da det ligesom er standard for en ur shop :-)

Venstrestillet eller midterstillet har vi prøvet begge løsninger, men syntes trods alt bedst om denne her løsning, selvom den er lidt utraditionel.

Jeg forsvinder næsten fra forsiden i næste udgave - det virkede ikke rigtig - for meget mig og tryghed og for lidt ure. Det vil blive mere tydeligt i næste udgave, hvor logoer af Certina, Seiko og TW Steel vil være på den nederste del med link til de pågældende sider.

E-mærket - du har ret :-)

mvh

Henrik

Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
Fra  www.magic4eyes.dk Skrevet kl. 21:05

Hej Ole

Du har ret, men der er bare rigtig mange ting i en start up fase - og billedet var godt, så derfor brugte jeg det i første omgang, men klart at billedet skal skiftes ved første givne lejlighed - men det er vist kun nogen som os - der tjekker det :-)

mvh

Henrik

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 21:25

Hej Henrik

Ved du hvor på din side brugerne hopper fra? Det kan jo være de kommer langt i købsprocessen, men at de hopper fra på grund af en eller anden dum detalje. Prøv at undersøge hvad dine brugere foretager sig på din side.

Mvh Adam
Danmarks billigste C-map finder du på maritim-elektronik.dk

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)