Hej. Jeg er ved at kigge lidt rundt efter en e-shop til mine egen produkter (børne -og kvindetøj), som jeg laver på hobbybasis. Jeg mener dog at der godt kunne være salg i mine produkter, så derfor vil jeg gerne investerer i en webshop. Det store spørgsmål er så, hvilken en skal jeg vælge? Jeg har kigget på Dandomain og Scannet, men syntes også de er dyre i forhold til det og hvor meget jeg skal sælge. Senest sidder jeg med en demoversion af e-commerce webshop gennem GoldenPlanet. Jeg syntes dog den er lidt kringlet af finde rundt i mht. oprettelse af varer og design. Mit eneste krav er at den skal kunne tage dansk betaling ellers er jeg bange for at drive kunderne væk hvis det står i euro. Har du nogen erfaring du gerne vil dele med mig på dette område, så hører jeg gerne fra dig. Vil lige tilføje at jeg er igang med Martin Thorborgs e-pusher som jeg æder råt :-). På forhånd tak for din hjælp. Tina
|
Hej tina.
Det skal lige siges jeg intet aner om e-shops.!
Men vi fik lavet en ved tj-web og er ydest tilfredse med det, du kan evt. se vores hjemmeside www.rengoringssalg.dk
Jeg mener vi kom af med 500 kr. + moms (ca.) Hvilket jeg mener er en ekstrem god pris på så fin en side, Jeg syntes den kan mange sjove ting, og du kan rediger som det nu lyster :)
Han har en hjemmeside der hedder tj-web.dk prøv og tag kontakt til ham ..
Med Venlig Hilsen.
Rasmus Nielsen.