Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken e-shop løsning skal jeg vælge?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 12. Aug 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er ved at kigge lidt rundt efter en e-shop til mine egen produkter (børne -og kvindetøj), som jeg laver på hobbybasis.  Jeg mener dog at der godt kunne være salg i mine produkter, så derfor vil jeg gerne investerer i en webshop. Det store spørgsmål er så, hvilken en skal jeg vælge? Jeg har kigget på Dandomain og Scannet, men syntes også de er dyre i forhold til det og hvor meget jeg skal sælge. Senest sidder jeg med en demoversion af e-commerce webshop gennem GoldenPlanet. Jeg syntes dog den er lidt kringlet af finde rundt i mht. oprettelse af varer og design. Mit eneste krav er at den skal kunne tage dansk betaling ellers er jeg bange for at drive kunderne væk hvis det står i euro.

Har du nogen erfaring du gerne vil dele med mig på dette område, så hører jeg gerne fra dig.

Vil lige tilføje at jeg er igang med Martin Thorborgs e-pusher som jeg æder råt :-).

På forhånd tak for din hjælp.

Tina

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 19:04

Hej tina.

Det skal lige siges jeg intet aner om e-shops.!

Men vi fik lavet en ved tj-web og er ydest tilfredse med det, du kan evt. se vores hjemmeside www.rengoringssalg.dk

Jeg mener vi kom af med 500 kr. + moms (ca.) Hvilket jeg mener er en ekstrem god pris på så fin en side, Jeg syntes den kan mange sjove ting, og du kan rediger som det nu lyster :)

Han har en hjemmeside der hedder tj-web.dk prøv og tag kontakt til ham ..

Med Venlig Hilsen.

Rasmus Nielsen.

Handel med varepartier via Trademen

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:41

Både DanDomain og Scannet er "lejede" løsninger hvor du betaler et månedligt abonnement. Golden Planet bygger på det lidt ældre opensource system osCommerce.

Du kunne også kigge på Magento, som vi anvender i alle vores løsninger. Magento blev lavet af Varien som i lang tid havde anvendt osCommerce i deres løsninger, men som var blevet trætte af dets begrænsninger.

Prøv en demo shop her: http://demo.magentocommerce.com/

Admin demo her: http://demo-admin.magentocommerce.com/index.php/admin/ (login / password: admin / 123123)

Du kan også downloade en manual til systemet her: http://getashop.dk/resources/magento-wiki-ebook.pdf

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 11:15
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Tina

Vi udvikler webshops i open source systemet Magento. Hvis du giver mig et ring på 21 78 04 54, så skal jeg guide dig igennem en Magento så du kan se om det er noget for dig Smile

Med venlig hilsen
Thomas
Aboutweb.dk 

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 11:23
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Vi laver special designede cms løsninger der passer til dine krav!

se mere på www.only1.dk

M  dfdf

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 12:27
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg kan levere en shop er er søgemaskineoptimeret, og let at gå til. Shoppen er på leje pris, og bliver hele tiden opdateret.

Der er mulighed for integration til SummaSummarum, e-cononic og C5, der er lavet en butiksløsning(POS) til SummaSummarum, hvilket vil få dig igang til en overkommelig pris.

Du kan se vores demo www.webshop-luxus.dk hvor der også er download af produktark.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 12:45

Tina Lund:

[...] Senest sidder jeg med en demoversion af e-commerce webshop gennem GoldenPlanet. Jeg syntes dog den er lidt kringlet af finde rundt i mht. oprettelse af varer og design. [...]

De fleste shop-systemer kan virke en smule langhårede ved første øjekast, specielt hvis du ikke har arbejdet med netbutikker før, og kræver at man afsætter noget tid til at sætte sig ind i dem.

Tina Lund:

Mit eneste krav er at den skal kunne tage dansk betaling ellers er jeg bange for at drive kunderne væk hvis det står i euro.

Du bør som minimum kunne tage imod betaling via dankort og du bør derfor indregne en aftale med PBS i dit budget. PT koster dette DKK. 1.250,- det første år og efterfølgende DKK. 1.000,- pr. år. PBS kan stille krav om en bank garanti på DKK. 25.000,- eller mere.

Tina Lund:

Har du nogen erfaring du gerne vil dele med mig på dette område, så hører jeg gerne fra dig.

Jeg har tidligere baseret min net-butik på osCommerce (som Golden Planet også er baseret på). Jeg har nu skiftet til Magento, som efter min mening sparker numse i forhold til osCommerce. Dog vil jeg mene at Magento kan virke en smule mere langhåret sammenlignet med osCommerce og stiller lidt krav til dig. Hvis html/css er byer i Rusland for dig, tror jeg du med fordel kan hoppe på Rasmus Lindgrens getashop løsning. Er du godt inde i html/css findes der gode templates til $100-$200 og så kan du faktisk komme i gang for en billig penge i en løsning med meget lave årlige driftsomkostninger (De er tilsvarende lave med getashop løsningen).

Jeg er sikker på at du kan kontakte Magentohotel og få stillet en gratis test-shop til rådighed, så du kan se om Magento er noget for dig.

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:43
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tina Lund:

Hej.

Jeg er ved at kigge lidt rundt efter en e-shop til mine egen produkter (børne -og kvindetøj), som jeg laver på hobbybasis.  Jeg mener dog at der godt kunne være salg i mine produkter, så derfor vil jeg gerne investerer i en webshop. Det store spørgsmål er så, hvilken en skal jeg vælge? Jeg har kigget på Dandomain og Scannet, men syntes også de er dyre i forhold til det og hvor meget jeg skal sælge. Senest sidder jeg med en demoversion af e-commerce webshop gennem GoldenPlanet. Jeg syntes dog den er lidt kringlet af finde rundt i mht. oprettelse af varer og design. Mit eneste krav er at den skal kunne tage dansk betaling ellers er jeg bange for at drive kunderne væk hvis det står i euro.

Vil lige tilføje at jeg er igang med Martin Thorborgs e-pusher som jeg æder råt :-).

På forhånd tak for din hjælp.

Tina

Hej Tina!

Outsoft er et dansk it-firma som har kontor i Danmark og Thailand. Vores kernekompetencer er webdesign, webudvikling, Flashudvikling, samt projektledelse. Ud over programmering assisterer vi også med sparring og rådgivning. Ved senere udvidelser eller vækst-betingede ændringer står vi naturligvis altid til rådighed.

Vi har gode priser til enhver.

Lad os få startet en dialog i dag om dit it-projekt.

Vi arbejder med en bred vifte af teknologier og værktøjer. Som udgangspunkt arbejder vi konsekvent med den sidste ny version.

.NET – PHP - SQL Server - C# - FlashMySQL - Typo3 – Java - Ajax

Generelt kan vi løse de fleste opgaver indenfor PHP

Shopping Carts – OSCommerce – ZenCarts – Magento - Joomla - Wordpress - Blogger - drupal

Vi kan tilbyde dig en magento webshop for 10.000 DKK inkl. dit helt eget webdesign - du bliver koblet sammen med en af vores webdesigner, og i vil designe din eget webshop sammen.

Der udover hjælper vi dig med hosting og betalingsgateway hvis du måtte ønske det.

Kontakt os på martin[snabel-a]outsoft.dk

Hilsen

Martin

www.outsoft.dk

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 06:56

Hej Tina,

Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil så regne et tilbud ud til dig fra det tilsendte materiale.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 08:17

Hej Tina.

Jeg synes at du skal stille dig selv spørgsmålet om, hvad du vil med din shop på et 2 års sigte. Som du kan se, er der mange udbydere, der alle kan komme med deres argumenter for, hvorfor du skal vælge dem/deres.

Er det din hensigt at blive ved med at have en fritidswebshop eller må den gerne udvikle sig? Skal du selv håndtere alle arbejdsopgaver i processen (bestilling af varer, lagerstyring, fotografering, varetekster, markedsføring, søgemaskineoptimering, nyhedsbreve, kundeservice, pakning og forsendelse, reklamationer, returfragt, regnskab osv) eller have hjælp til nogle af disse ting udefra?

Det kommer bag mange, at det faktisk er lige så tidskrævende at drive en professionel webshop, som det er at drive en detailbutik. Hvis man vel at mærke vil noget med den. Onlinekunder stiller i dag store krav, så spørgsmålet er, om du får noget solgt, hvis du lægger dig fast på, at det ikke skal være noget særligt og blot skal drives som fritidsbeskæftigelse?

Ovenstående er bare lige en indskudt bemærkning i forhold til dine overvejelser vedr. valg af webshopsystem. Jeg har selv prøvet at drive en webshop, som var ment som en lille hobbybeskæftigelse, men som greb om sig. Og pludselig er det blevet vigtigt, at man har et godt og gennemtestet system med udvidelsesmuligheder og gode supportmuligheder. Så er det bedre, at det koster lidt ekstra. Når man driver e-handel flytter man nemlig ikke bare lige varene til en ny butik henover en weekend, hvis man vil have dem over i et andet system. (pga. søgemaskine indeksering)

Held og lykke med at finde det rigtige system ;-)

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)