Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det kan i ikke være bekendt Amino Moderatorer

Side 1 ud af 12 (116 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Ang: den tråd der har rystet en hel masse mennesker i dag...

Jeg forstår så udemærket at bloggen er blevet slettet, den overtræder jo reglerne men i har gud hjælpe mig(jer) også slettet hele tråden, så den dårlige omtale af mig kommer til at ligge højt i google i et godt stykke tid, og når folk kommer til mig og siger hvorfor står der på nettet at du er kriminel kan jeg henvise til hvad??? en fis i en hornlygte?

Den måde tråden udviklede sig på, og omtalte blogskribents reaktion på at jeg direkte opfordrede ham til at lægge sag an for de påstande han kom med, var det bedste forsvar jeg kunne få, og så sletter i det?

Og ydermere får han lov til at have sin brugerkonto stadigvæk... Jeg sidder tilbage med følelsen af at i redder egen røv, og er lige glade med resten.

Jeg er meget skuffet, og synes faktisk at det er en tynd kop te i serverer her...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Og en korrektion, bloggen er ikke engang slettet, kun indlægget om mig...

Iøvrigt kunne jeg godt tænke mig at høre hvordan i er kommet frem til den mellemlanding?

For jeg føler mig godt nok dårligt behandlet efter over et godt stykke tid at have kæmpet for at folk ikke skulle blive snydt, så forsvinder den smule retfærdighed og oprejsning jeg fik i dag.

Her kunne man læse med egne øjne hvem der var galt på den, og se at måske jeg har virket stædig ,men manden løj jo direkte op i ansigterne på dem der deltog i debatten, og afslørede sig selv, hvorefter i fjerner beviserne...

Jeg sidder bare her og er rystet...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Som tråden udviklede sig har jeg forståelse for at der blev grebet ind!  Men jeg er enig med Janno i at dette kunne være gjort anderledes!

Der var meget få indlæg, der burde moderes som tråden udviklede sig. Tråden burde være blevet låst. Det ville have efterladt nogle sigende konklusioner som åbenlyst efter IKKE ville have været i Beta's favør.

Amino burde måske overveje at udvide kredsen af moderatorer, der har mulighed for at slette blogindlæg - ikke mindst set i lyset af "tidsforskellen" til Florida. Det omtalte blogindlæg kunne have været fjernet timer tidligere, hvis der var større adgang til at gribe ind.

Henrik

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Får du ikke indlæg i tråde du deltager i pr. email? Det gør jeg, og du kan enhver tid ringe til mig og få en kopi, - så dine beviser løber vel ingen steder?

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Henrik Krogh:
Der var meget få indlæg, der burde moderes som tråden udviklede sig. Tråden burde være blevet låst. Det ville have efterladt nogle sigende konklusioner som åbenlyst efter ville have være i Beta's favør.

Mente du det? eller er det en typo?

Derudover er jeg enig i at den låste tråd og fjernelsen af blogindlægget havde været passende, det kunne have talt for sig selv.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan nu godt følge Janno. Når jeg skal finde nye forretningspartnere, kører jeg som regel et baggrundstjek på dem, og hvis man står med to leverandører, hvoraf den ene har dårlig omtale på nettet, så vælger man hurtigt denne fra uden at undersøge kritikken nærmere.

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Får du ikke indlæg i tråde du deltager i pr. email? Det gør jeg, og du kan enhver tid ringe til mig og få en kopi, - så dine beviser løber vel ingen steder?

Som Amino PLUS bruger får man hele indlæg - det gør man ikke som almindelig amino bruger.

 

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jørgen Olsen:
Får du ikke indlæg i tråde du deltager i pr. email? Det gør jeg, og du kan enhver tid ringe til mig og få en kopi, - så dine beviser løber vel ingen steder?

Tak for tilbudet Jørgen, men det handler jo om at jeg kunne henvise dem der så blogindlægget i googles cache, til tråden der afledte det, og derved tydeligt og uden risiko for at de troede at jeg havde forfattet det selv bevist min uskyld.

Den mulighed er frataget mig fuldkommen med en sletning, og min reputation management havde været så uendeligt meget lettere hvis jeg blot havde fået det indlæg til at ranke højere end bloggen, så dem der søgte efter negativt om mig rendte ind i den først.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

ThomasVJ:

Jørgen Olsen:

Får du ikke indlæg i tråde du deltager i pr. email? Det gør jeg, og du kan enhver tid ringe til mig og få en kopi, - så dine beviser løber vel ingen steder?

Som Amino PLUS bruger får man hele indlæg - det gør man ikke som almindelig amino bruger.

 

Ah det er også rigtigt - hvordan kan jeg have glemt det :) Det var årsagen til at jeg "opgraderede".

Tak for rettelsen.

 

Men jeg vil altså gerne printe "beviserne" til pdf-filer hvis det kan hjælpe nogen. Også hvis Senna skal bruge dem.

Tilmeldt 15. May 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg googler "Janno Damgaard Lassen" får jeg en ADVARSEL i første søgning, men linket er tomt. Det er jo ikke smart at al information er fjernet, idet linket ikke virker. Jeg synes det havde været på sin plads at lade tråden være forblivet åbent, så evt. nye forretningspartnere der googler, som alle gør, rent faktisk kan få svar på tiltale.

Undskyld, men dårlig beslutning amino!

Side 1 ud af 12 (116 indlæg)