Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit indlæg nummer 2000

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er sørme mit indlæg nummer 2.000 Smile.

- Og endnu en gang har jeg hørt min kone sige sætningen "Der er altså folk der tjener penge på at skrive bl.a. bøger....".

Det er godt at Amino ikke også viser en statestik på hvor meget tid man har brugt på at skrive hvert indlæg - Nu er de færreste af mine indlæg af den korte ën-linie-type. Men hvis jeg går ud fra at jeg har været ca. 5 minutter om at skrive hvert indlæg, så er det jo 10.000 minutter svarende til 166,66 timer, hvilket så igen svarer til en hel uges skriven nonstop 24/7 Jeg ved at nogle af de længere indlæg har jeg været op til næsten tre kvarter om at skrive, så ovenstående skud er nok sat en hel del lavere end det faktiske tal. Men sådan noget skal man nok ikke begynde at tænke for meget over Geeked.

/Jesper

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jul 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen tillykke med indlæg nr. 2.000.

Jeg vil da gerne sige tak for dine gode indlæg. Du er en af de amionoer der giver guldkorn og input ift. tryk osv. - og det har været brugbart for undertegnede.
- Så tak fordi du vil bruge tiden på det :)

Projektleder hos webbureauet Siege

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

STORT TILLYKKE! :O)

Det er alligevel mange indlæg. Nu har jeg læst en god stor del af dine indlæg og de er rigtig lærerige.
Tror dog på, at du har brugt længere tid, idet mange af dem er lange og meget detaljeret.

Hvis du så ligger alle de timer ind, hvor du bare har siddet og læst på Amino.dk, ja så er det nok 10-20 gange så lang tid. Det er det for mit vedkommen - hvis det ikke er gange 100.

Mangler "kun" 1233 indlæg og så runder jeg de 2000 :O)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med "jubilæet".

Jesper Norbøll:


Det er godt at Amino ikke også viser en statestik på hvor meget tid man har brugt på at skrive hvert indlæg - Nu er de færreste af mine indlæg af den korte ën-linie-type. Men hvis jeg går ud fra at jeg har været ca. 5 minutter om at skrive hvert indlæg, så er det jo 10.000 minutter svarende til 166,66 timer, hvilket så igen svarer til en hel uges skriven nonstop 24/7 Jeg ved at nogle af de længere indlæg har jeg været op til næsten tre kvarter om at skrive, så ovenstående skud er nok sat en hel del lavere end det faktiske tal. Men sådan noget skal man nok ikke begynde at tænke for meget over Geeked.

Og nej, nogle beregninger skal man nok bare lade ligge Smile

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jamen tilykke med det, og fortsæt gerne Yes

Man kan jo gøre alting op i tid og det skal man lade være med, - medmindre den skal faktureres naturligvis ;-)

Hvis man har det godt med at læse lidt ned på Amino, og bidrage lidt til stemningen af iværksætter ånd så virker det jo begge veje. Selv synes jeg det er dejligt at deltage på Amino selvom jeg med mine 50 år nok ligger i den høje ende af aldersskalaen, fordi jeg faktisk stadig kan glædes ved når det lykkedes for nogen at få foden under eget bord, - som det jo hed engang.

Så jeg glæder mig til at læse endnu 2000 indlæg fra dig, og forhåbentligt får du også noget ud af det.

/Michael

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt gået har læst nogle af dine indlæggende der er gode

Mig selv jeg er rimelige meget ordblind og er blevet en del bedre til at skrive velformuleret ,. Så andre forstår hvad man skriver.

Da jeg nogle gange ikke fik den bedste respons , har man lært en del af dette forum , hvordan man skriver og forklare , det er altid lidt svært , med en lærerig proces at skrive herinde.

Man lære også en del om søgeord optimering , de flest svare pænt vidste man skriver noget forkert og giver stjerne eller godkender svaret vidst det er rigtigt det skaber glæde at man venlige så jeg forsætter og håber også du forsætter den god linje , for det er bare super med alle de god indlæg på en kedelige mørk efterårsdag i november Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilykke tillykke Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dine 2000 indlæg, Jesper.

Det væsentlige er dog ikke antallet, men at man altid kan regne med, at et indlæg fra dig er seriøst og velovervejet.

Jeg glæder mig til at læse dine næste 2000 udladninger.

mvh Hans

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha det er mange timer du har brugt på amino :) Men altid godt at der er nogen der er gode til vidregive erfaring.. :)

Må jeg spørge om du kan mærke at du tiltrækker flere kunder gennem amino? Tænker på, mange kender sikkert dine services og vælger at samarbejde med dig, da de har hørt eller set dig før?

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Tillykke med jubilæet og tusind tak for dine super indlæg og din gode energi!

Dbh Martin

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)