Hej alle... Vi mangler idéer til at få vores virksomhed til at køre videre. Firmaet udfører store som små opgaver for private og erhverv indenfor tømrer-, vvs-, maler-, og murer-branchen.Trods rigtig fine anmeldelser og godt omdømme, har vi virkelig svært ved at få gang i ordrebogen Jeg driver firmaet sammen med min makker, og vi gør alt for at få firmaet til at køre videre. Vi er i tvivl om vi skal lukke ned, eller tage chancen og komme igennem den såkaldte finans-krise.Tanken er at finde seriøse sam-arbejdspartnere, hvor man hjælper hinanden igennem "krise-tiden". Hvor finder man disse? Er der nogle der sidder i samme situation, eller.....? Findes der en "slags" forum på nettet, hvor disse mødes, og udveksler opgaver? Er du/I evt. bekendt med et ærligt og solidt firma som mangler under-entreprenører til opgaver? Jeg ser frem til at høre fra dig/Jer.... |
Vi har forgæves forsøgt at opstarte et håndværkernetværk, hvor vi flere faggrupper kunne hjælpe hinanden med opgaver, men også sammen byde på større opgaver.
Vi har også selv oplevet at krisen efterhånden kradser, men har heldigvis kunne holde den kørende.
Jeg har dog benyttet underentreprenører og samarbejdspartnere løbende, de sidste 3 år.
Så ville da godt vide hvor i kommer fra osv...