Jeg har prøvet at få Amino til at lave en Kategori for håndværker og anden service på ders nye og store Freelancer men UDEN held, har fået afvide at de nok ikke ville have flere Kategorier, Amino er snart kun for folk der sidder ved et skrivebord, men de kan vel også få brug for en håndværker
Så for at Amino er noget for alle, så burde de også lave noget for alle, der er masser af Kategorier for folk på kontoret, men ikke en for håndværker og service fag
Ro på, jeg har blot sagt at vi ikke har taget stilling til det endnu. Vi har hammer travlt og skal lige tænke ordentligt over det. Jeg er blog bange for at vi udvander servicen, så folk ikke kan vinde ud af hvad det går ud på. Jeg tror ikke folk tænker på håndværkere som Freelancere... Så måske laver vi blot en separat service for det.
Hvis du virkelig gerne vil have noget at rive i så prøv at kontakte mig.
Jeg er den der skrev et tidligere indlæg32 Mill. I ikke udførte opgaver og der er stadig MASSER af opgaver faktisk er det kun stigende trods vi har fået en hel del håndværkere som partnere, men vi savner stadig masser af Jer håndværkere derude!
Jeg vil næsten være så vovet at sige hvor meget kapacitet har du eller hvor meget vil du vækste ?
Send mig evt. noget info om hvor i landet I befinder Jer og hvilke typer af opgaver i ønsker Jer så vil jeg sætte jer i gang ASAP.
Jeg tror nu at os håndværker og service folk er dem der laver meste så kaldt ”freelancer” arbejde.
I mit lille firma er en af de største funktioner at hjælpe andre firmaer med det de ikke selv har kapacitet til, om du så kalder det freelancer eller løsarbejder er vel lige meget.
Efter min erfaring har mange små firmaer ofte brug for ”manuelt” arbejdskræft til diverse opgaver.
Så jeg syntes da I skulle lave en kategori med håndværk, service og diverse opgaver.
Mvh.
Klaus
KJS Ejendomsservice Alt indenfor vedligeholdelse af bygninger, grønne områder og legepladser.
Jeg tror nu at os håndværker og service folk er dem der laver meste så kaldt ”freelancer” arbejde.
I mit lille firma er en af de største funktioner at hjælpe andre firmaer med det de ikke selv har kapacitet til, om du så kalder det freelancer eller løsarbejder er vel lige meget.
Efter min erfaring har mange små firmaer ofte brug for ”manuelt” arbejdskræft til diverse opgaver.
Så jeg syntes da I skulle lave en kategori med håndværk, service og diverse opgaver.
Mvh.
Klaus
Nej det er sort arbejde du mener, ikke freelance ;-) Spøg til side. I ordet Freelance, ligger ikke håndværkere, i hvert tilfælde ikke i folks bevidsthed. Så jeg vil hellere lave en separat service og så kan vi kalde den for Amino Sorte-Penge ;-)
Nej det er sort arbejde du mener, ikke freelance ;-) Spøg til side. I ordet Freelance, ligger ikke håndværkere, i hvert tilfælde ikke i folks bevidsthed. Så jeg vil hellere lave en separat service og så kan vi kalde den for Amino Sorte-Penge ;-)
Dbh Martin
Hej Martin,
Er det ikke lidt hårdt at antyde at håndværkere kun laver "sort arbejde" hvis de arbejder på projektbasis? Det var da noget af en røffel! :O)
Hvis du virkelig gerne vil have noget at rive i så prøv at kontakte mig.
Jeg er den der skrev et tidligere indlæg 32 Mill. I ikke udførte opgaver og der er stadig MASSER af opgaver faktisk er det kun stigende trods vi har fået en hel del håndværkere som partnere, men vi savner stadig masser af Jer håndværkere derude!
Jeg vil næsten være så vovet at sige hvor meget kapacitet har du eller hvor meget vil du vækste ?
Send mig evt. noget info om hvor i landet I befinder Jer og hvilke typer af opgaver i ønsker Jer så vil jeg sætte jer i gang ASAP.
Du får lige en lille sylespids kommentar, for jeg tror, du ka' ta' det ;-):
Hvis I sidder i den 32-mil-lykkelige situation, så vil jeg da anbefale jer, at I får gang i jeres kommunikationsarbejde - for hvis man mangler håndværkere til fyldte ordrebøger i disse tider... så er det ikke just 'nålen i høstakken', der skal findes.
Dbh Martin
Hej Martin,
Er det ikke lidt hårdt at antyde at håndværkere kun laver "sort arbejde" hvis de arbejder på projektbasis? Det var da noget af en røffel! :O)
Hvis I sidder i den 32-mil-lykkelige situation, så vil jeg da anbefale jer, at I får gang i jeres kommunikationsarbejde - for hvis man mangler håndværkere til fyldte ordrebøger i disse tider... så er det ikke just 'nålen i høstakken', der skal findes.
Ja, der er vist rigeligt med håndværkere uden noget at lave for tiden. Bare sidste måned tog livet af endnu 101 bygge og anlægsvirksomheder som gik konkurs, og dette ser ikke ud til at stoppe foreløbigt desværre.