Hej Birger,
Du skal ikke lytte til alle sortseerne!
Der er masser af arbejde derude, men det gælder om at se, hvem der er værd at arbejde for (hvem er likvide og betaler) og hvilke entreprenører kan vedvarende levere arbejde til dig?
Med de brancher, som I spænder over, så kan I jo nærmest kalde jer total-entreprenører. Der mangler lige en elektriker, men ellers er det totalentreprise, som jeg læser det.
Jeg har flere ideer til hvordan I kan få mere arbejde ind. Der findes en meget stor masse af boliger, der alle er bygget i 40'erne og 50'erne. Disse skriger efter at få renoveret køkkener og badeværelser - og selv ejerne (boligselskaberne) skubber på, for at få dem renoveret. Her kunne I få fast arbejde det næste årti og være sikret jeres betaling, i og med at disse selskaber og foreninger er ekstremt likvide.
Af tidligere erfaring ved jeg, hvad budgetterne er for disse renoveringer, hvem man skal tale med, hvordan det håndteres etc etc.
Har det jeres interesse?
Så ved jeg præcis, hvem I skal tale med og hvordan I skal gribe det an, så jeg vil da foreslå at I kontakter mig for at vi sammen kan drøfte hvordan dette skal løses til alles tilfredshed. Vi kan sammen lave en køreplan eller guideline for, hvordan I får denne forretning ind og hvordan I fastholder den, så I altid har noget at lave.
Kontakt mig på nedenstående eller via PB for en uforpligtende samtale.
Med venlig hilsen
Flemming Rasmussen
Virksomhedskonsulent - Tlf: 31 333 551