Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finanskrisen kradser..., åbenbart...

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming:

Hej Birger,

Du skal ikke lytte til alle sortseerne!

Der er masser af arbejde derude, men det gælder om at se, hvem der er værd at arbejde for (hvem er likvide og betaler) og hvilke entreprenører kan vedvarende levere arbejde til dig?

Med de brancher, som I spænder over, så kan I jo nærmest kalde jer total-entreprenører. Der mangler lige en elektriker, men ellers er det totalentreprise, som jeg læser det.

Jeg har flere ideer til hvordan I kan få mere arbejde ind. Der findes en meget stor masse af boliger, der alle er bygget i 40'erne og 50'erne. Disse skriger efter at få renoveret køkkener og badeværelser - og selv ejerne (boligselskaberne) skubber på, for at få dem renoveret. Her kunne I få fast arbejde det næste årti og være sikret jeres betaling, i og med at disse selskaber og foreninger er ekstremt likvide.

Af tidligere erfaring ved jeg, hvad budgetterne er for disse renoveringer, hvem man skal tale med, hvordan det håndteres etc etc.

Har det jeres interesse?

Så ved jeg præcis, hvem I skal tale med og hvordan I skal gribe det an, så jeg vil da foreslå at I kontakter mig for at vi sammen kan drøfte hvordan dette skal løses til alles tilfredshed. Vi kan sammen lave en køreplan eller guideline for, hvordan I får denne forretning ind og hvordan I fastholder den, så I altid har noget at lave.

Kontakt mig på nedenstående eller via PB for en uforpligtende samtale.

Med venlig hilsen

Flemming Rasmussen

Virksomhedskonsulent - Tlf: 31 333 551

Hvis ikke trådstarter benytter sig af dette enestående tilbud, så står jeg gerne til rådighed...:)

Fra København
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 22:56

(Fantastisk læsning, Thomas.

Du får lige en lille sylespids kommentar, for jeg tror, du ka' ta' det ;-):

Hvis I sidder i den 32-mil-lykkelige situation, så vil jeg da anbefale jer, at I får gang i jeres kommunikationsarbejde - for hvis man mangler håndværkere til fyldte ordrebøger i disse tider... så er det ikke just 'nålen i høstakken', der skal findes.)

Skyd du bare med skarpt jeg kan tage det:-)

Der arbejdes på højtryk, men ting tager jo tid

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 23:09
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:15

Hej Sleiffer,

Jeg ved ikke om produktet eksisterer eller om der er substans i at forsøge det.

Med jeres kompetancer kunne i "opfinde" en for form SLA (ServiceLevelAgreement) overfor f.eks. boligforeninger, der for et givent fast beløb per år får gennemgået deres ejendom for fejl og mangler, 1 gang årligt.

Prisen og omfanget på sådan en omgang, ved jeg ikke noget om, men i niveauet 5-15.000 er vel ikke uhåndterbart for ejendomme afhængigt af størrelsen.

Begrundelse for denne type service kunne være, at den tilknyttede gårdmand ikke ser alt og muligvis ikke er uddannet til det, og det ville give en vis tryghed for ejendommen at den var gennemgået. I kunne så tænke tanke at tilknytte en forsikring, der forsikrede ejendommene i forhold til det i udfører. F.eks. hvis I har skrevet i rapporten at tagrender er ok, og de så næste år er gennemtærrede, så er der en forsikring der dækker reperation af det.

Hvis det har interesse kan I jo starte med at kontakte, tror hun hedder Birgitte Grube, hun er storadministrator af andelsboligforeninger og en meget behagelig person.

Ring evt til hendes adv. kontor og spørg om I kan få et møde, da I har en idé som I gerne vil præsentere vedrørende ejendomsvdeligehold.

Bare et forslag, ved ikke om det kan bruges.

Men det kan måske afføde nogle viceværtsopgave samtidig?

Køb ren argan olie her

Fra Herning
Tilmeldt 10. Sep 09
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 14:01

Hej Thomas

Synes I har gang i nogle spændende hjemmesider, som helt sikkert på sigt kan blive spændende at følge udviklingen af.

Vores erfaring er også, at der er en del især private, som stadigvæk bruger en del penge - ellers ville vi ikke eksistere.

Jeg mener dog, at http://www.terrassetilbud.dk godt kunne indeholde en del flere produkter - I er velkomne til at søge inspiration hos www.lithos.dk, hvor vi har p.t. har flere alternativer og i de kommende måneder vil starte yderligere produkter op..

Fra København
Tilmeldt 3. Apr 09
Skrevet kl. 19:58

Hej Hasse

Der er flere ting på tegnebrættet samt udvidelser undervejs til de eksisterende sites bl.a. inden for dit felt har jeg selv ideer på tegnebrættet :-)

Fine produkter i har.

Mvh.

Thomas

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 11:35

hej. samme situation her. kontakt mig på handy.komp@yahoo.com - vil gerne udveksle erfaringer og ideer til tiltag.

mvh sören

Fra København
Tilmeldt 3. Apr 09
Skrevet kl. 12:10

Nu har vi fået nogle nøgletal på postområder så hvis i som håndværker vil vide hvad det rent faktisk koster Jer at få ordre i hus for ex. 300.000,- eller 5 mill.

Så send mig en mail med Jeres oplysninger:

Fag  (tag, murer, maler, revisor, etc.)

Område (postnummer)

Send til Thomasclausen1@gmail.com

Fra København
Tilmeldt 3. Apr 09
Skrevet kl. 13:25

Hej Søren

Har sendt dig en mail

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)