Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lave webshop + software?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa..

Jeg er ude og lede efter hvad folk/firmaer kan tilbyde at lave en webshop for + design.. Og tænkte jeg også ville høre her på amino, om der var nogen der kunne komme med et godt tilbud på det - eller kender nogen som kan det..

Jeg eftersøger også en, der kan lave sådan at en leverandørs lageropdatering, kan blive en del af min webshop? - Så at lagertal og priser bliver opdateret på min webshop når leverandørerne gør det 'hjemme' på deres lager.. Kan i det, eller kender i nogen der kan er jeg også meget interesseret..

Med Venlig Hilsen

Uffe Holm Søholm..

Fra Hjørring
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 103
Fra  Dyngby.com Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe,

Jeg kan hjælpe dig.

Vil du skrive til mig på simon@dyngby.com

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe 

 

Det du efterspørger er en webshop med backend integration til et ERP-system. Fra ERP-systemet styrer du køb/salg og dit varelager. ERP-systemet skal synkronisere data med webshoppen i form af varer, lagerstatus og priser.

Fra ERP systemet bliver der integreret op mod forskellige leverandører typisk i form af csv, XML eller EDI udveksling gennem FTP.

Med det setup kan man så lægge noget intelligent styring oven på som f.eks. at finde den billigste leverandørs pris på ens varer, lægge et given beløb oven på (avancen) og opdatere prisen på webshoppen.

Når kunden bestiller på webshoppen, ryger ordren ind på ERP-systemet, og så kan der igen her være noget automatik som automatisk videresender ordren til leverandøren i form EDI eller pr. mail, som så registrere din ordre og sender varen til slutkunden.

Leverandøren faktuere så dig, og du faktuere slutkunden. Din fortjeneste bliver så forskellen mellem dit salgpris og kostpris på varen.

Sådan en fuld integreret løsning med webshop, ERP system, oplæring m.m. vil koste typisk 300.000-500.000 kr.

Jeg har hjulpet flere virksomheder med at implementere sådanne systemer, hvis du gerne vil vide mere, så er du velkommen til at kontakte mig.

Det skal nævnes at jeg bl.a. har arbejdet og dermed erfaring med integration til Magento E-commerce og Dandomain webshop løsning fra Microsoft Dynamics NAV (ERP system fra Microsoft). 

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

okay hvis priserne vil ligge på 300.000 til 500.000 så bliver det desværre for dyrt... Det vil vi ganske enkelt ikke kunne få råd til...

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan man altså sagtens få en ganske udemærket webshop for langt under 300.000 kr... Det kan godt være at du ikke kan få alt hvad du ønsker dig men man skal jo starte et sted. Når du så har fået webshoppen og og kører fornuftigt kan man altid vælge en "bedre"-løsning... fx. den som Nicklas skitsere...

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

En sådan webshop løsning kan vi godt tilbyde. Som vi kan forstå drejer det sig om en webshop, design samt et lageropdateringsystem til leverandøre.

Vi vurdere vi opgaven til en ca. pris af 30.000 kr. Med denne pris medfølger også 24 måneders webhotel, gratis domæne samt 12 måneders support og vedligeholdelse.

Skulle du være interesseret i vores tilbud er du er meget velkommen til at skrive til os på kontakt@becms.dk

Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er også velkommen til at besøge vores hjemmeside på www.becms.dk

Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe

Vi kan godt tilbyde en webshop løsning, inkl hosting/ domæne, design samt et lageropdateringsystem til leverandøre under 30.000 dkr

Du er velkommen til at sende en mail til mig på hjorth@ewebdesign.dk

Mvh

Rikke :-)

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe!

Vi kan lave en kompelt webshop til dig i Magento.

- Eget webshop uden månedlig omkostninger

- Eget domæne

- Unik webdesign/templates

- Hosting i 1 år

- Betalingsgateway i 1 år

TOTAL PRIS er 10.000 DKK

* ekstra funktioner kommer i tillæg.

 

Kontakt os på martin[snabel-a]outsoft.dk

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det lyder lidt som om at denne lageropdatering skal være på MIT eget lager? kan det passe?.. Formålet med lageropdateringen var at vi kunne lave aftaler med måske 20 leverandører, og at denne opdatering så blev en kobling mellem hver enkelt lager og så vores webshop - så den opdateres hver gang de enkelte lagre gør det..

Derudover skal den helst ikke 'komme i vejen' for leverandørerne.. Den skal nemt kunne sammensættes med deres system, og så med vores webshop (hvis det kan lade sig gøre)

Umiddelbart er vi for et par uger siden blevet tilbudt en webshop + design (og ingen månedlig betaling) til ca. 5000 kr. Så det ligger i hvert fald i den lave ende.. Men vil stadig gerne høre tilbud - helst hvis de kan ligge sig fra 10.000 og ned.. (og gerne 'lageropdateringen' som en seperat pris ved siden af - kunne godt være vi må droppe det, hvis det bliver for dyrt)

Da nogle af de produkter vi gerne vil sælge, ligger meget fjernt fra hinanden (ex. jakker og stilladser) overvejede vi og lave flere webshops (evt med hver deres domæne) så det altså ikke lå på den samme hjemmeside - men at betalingsservicen kunne forbindes (for at gøre det nemmere og billigere for os selv).. Tilbud til det vil vi også være interesseret i..

Og så siger vi mange tak for alle jeres tilbud...!

 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)