Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lave webshop + software?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 03:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe,

Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil så regne et tilbud ud til dig fra det tilsendte materiale.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

Fra Greve
Tilmeldt 1. Nov 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:27

Hej Kontakt butryn@biznesport.pl

Det skal siges, at du helst skriver på engelsk, for jeg har ikke lige p.t. tid til at oversætte.

Du må gerne skrive en reference fra Nikolaj Haupter.

Det er min fætter som ejer et stort webdesign-firma og har forholdsvis billige løsninger.

Med Venlig Hilsen Nikolaj Haupter

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:17

uffehs:

Jeg er ude og lede efter hvad folk/firmaer kan tilbyde at lave en webshop for + design.. Og tænkte jeg også ville høre her på amino, om der var nogen der kunne komme med et godt tilbud på det - eller kender nogen som kan det..

Jeg eftersøger også en, der kan lave sådan at en leverandørs lageropdatering, kan blive en del af min webshop? - Så at lagertal og priser bliver opdateret på min webshop når leverandørerne gør det 'hjemme' på deres lager.. Kan i det, eller kender i nogen der kan er jeg også meget interesseret..

Hej Uffe

Vi kan levere en køreklar professionel webshop inkl. unikt design samt hosting og betalingsgateway hele første år til kun 9.995,-.

System vi anvender hedder Magento og kan "ud af boksen" selv importere kommaseparerede filer (.csv filer), hvilket du måske vil kunne bruge til at hive vare ind i shoppen automatisk. 

Du er meget velkommen til at kontakte mig eller læse mere på http://getashop.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)