Det er da på alle mulige måder hurtigere at gøre et af følgende: - et link til en video der præsentere dit koncept (hvis en sådan findes på firmaets website) - et link til selve firmaet... ... så er der jo dannet basis for et af følgende: - man kan køre dialog derfra, spørge ind - man får lyst til at tage til Odense for uddybende information
Mvh. Lasse
|
Juriw:
Jeg tror du har misforstået, sammen med 80% af alle andre networkere, at det ikke bare handler om at opbygge et network. Du skriver "jeg søger ikke sælgere, men folk der interesseret i at bygge netværk". Dette er et direkte faresignal til alle der læser indlægget.
Network Marketing er blevet misforstået og hertil også misbrugt af networkere, som tror det hele handler om at få andre med i forretningen. Dette er en misforståelse, og efter min personlige mening en hel forkert drejning som mange networkere, specielt uvidende begår, i branchen. Selvom det er network marketing så handler det her ligelides som alle andre firmaer om enten en service ydelse eller et produkt.
"Ud og find nye repræsentanter, der har et mindstekøb hver måned, de 2 du finder skal også finde 2, som også finder 2 - også er vi igang" NEJ!!
Prøv produkterne, find ud af om det er noget du synes der er hamrende gode produkter, så gode at du vil anbefale dem videre til dine næste, som du tror vil gøre dem glade, og ikke gøre dig glad på bundlinien. Når du har gennemtestet produkterne, og finder ud af - det er noget du vil sælge, så start med at find kunder, tjen nogle penge på det, så folks respons om alle har lige så gode erfaringer med produktet som du har.
Herefter, efter noget tid om det er 1 eller flere måneder, så kan du begynde at lede efter én distributør, som du kan hjælpe med at prøve produkterne, og hvis han synes de er skide gode - så kan han lede efter kunder.
Byg stille og roligt. Du skal ikke have en masse distributører fra starten. Start roligt og byg solidt, som du ville gøre med din forretning i ethvert andet erhverv... Ro på med at finde alle de distributører; hvis produkterne er gode - og du har bygget solidt og tjener penge med firmaet, så kommer der en distributør helt af sig selv. Men ikke bare tag og få en masse, der ikke kender produktet ordentligt og tror de skal hente en masse distributører selv. Ro på ven.
Held og lykke med det!
Rasmus