Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

[MLN/MLM] Direkte salgs virksomhed søger nye ledere!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 15. Jun 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Hej alle derude!

Vil sige til at starte med, jeg gider ikke der bliver flamed eller snakket dårligt omkring MLM i denne tråd, der er skrevet i overskrift hvad det omhandler, så folk har ingen undskyldning hvis du hopper ind og læser indlægget.
Nu til sagen!:)

Koncept Til Succes!

Vi søger folk, der er interesseret i at tjene til ferien, få ny bil eller lidt ekstra i dagligdagen.

Vi søger ligeledes folk, der er interesseret i lederjobbet med store udfordringer, hvor du vil få ansvaret for teambuilding, organisationspleje, samt få bil og høj indkomst.

Du vil modtage komplet uddannelse indenfor vores område af erfarne kolleger, som er nomineret i EU, som bedste indenfor Teambuilding i branchen.

Hvis du er interesseret i vores virksomhed, afholdes der et informations møde omkring ”Koncept til succes.” Vi vil byde dig velkommen til 2 hyggelige timer med gennemgang af forretningen, samt dine karriere muligheder, uanset om det kun er hyggejobbet i fritiden eller som leder med lederuddannelse på højt plan.

Følgende datoer/tidspunkter afholdes der informationsmøder:
Onsdag d. 28-10-2009 - kl. 19.00 til 21.00
Onsdag d. 04-11-2009 - kl. 19.00 til 21.00
I vore mødelokaler i Odense C
Max 5 minutters gang fra banegården.

Bindende tilmelding nødvendigt, da der er begrænset antal pladser.

Tilmelding sker på:
E-mail: tilmeldkts@gmail.com

I tilmeldingen skal der stå: Navn, alder og dato man ønsker at deltage.

Med Venlig Hilsen

Juri

Med venlig hilsen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15089
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:25

Så fortæl dog hva det handler om!!!

Der er ik et eneste sted nævnt hverken produkter eller varetyper, branche eller noget som helst andet... Forventer du at finde dygtige og  professionelle mennesker, så må du selv være en smule professionel som start.

Hva kan du iøvrigt bruge en der er god indenfor IT til, hvis personen skal "sælge" kosmetik eller andet? Du rammer slet ik målgruppen overhovedet med så tomt og indholdsfattigt indlæg.

MVH
Billige YSL Solbriller

PS det er ingen hetz eller dårlig snak om MLM, men en kritik af dit eget oplæg, bare så der ik opstår misforståelser!

Tilmeldt 15. Jun 08
Skrevet kl. 11:31

Fashion-Seller:
Hva kan du iøvrigt bruge en der er god indenfor IT til, hvis personen skal "sælge" kosmetik eller andet? Du rammer slet ik målgruppen overhovedet med så tomt og indholdsfattigt indlæg.

Det er bare iorden, sys nu ikke der er nogen grund til at fortælle det store om produkterne da det ikke er det vigtige i dette her, jeg søger ikke sælgere.
Jeg søger mest af alt folk der har lyst til at opbygge netværk.

Man kan jo stille det op som eksempel, mange store chefer har ikke altid uddannelse indenfor lige præcis det de laver, de fordeler og leder istedet for at koncentrere sig om produktet.

Når det så er sagt! Kan jeg fortælle det er kvalitets produkter indenfor personlig pleje der er grundstammen, så der er ikke noget at komme efter hvad produkterne angår.

Hjalp det dig med at forstå lidt bedre hvor jeg vil hen?

Med venlig hilsen

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 11:37

Må nu give Fashion-seller ret.

Jeg forstår nu heller ikke helt hvorfor det altid skal være så hemmeligt hvad det er for produkter. At du så ydermere skriver, at det ikke er det vigtige, så synes jeg måske det lugter.

Hvis der er tage om kvalitetsprodukter hvor der ikke er noget at komme efter - Hvorfor så ikke stolt fortælle hvilke produkter det er

Tilmeldt 15. Jun 08
Skrevet kl. 11:43

Siger jo lige jeg ikke søger sælgere.

Men hey, deltag dog selv hvis i mener der er så meget smuds i MLM branchen. Det er lettere irriterende at høre på.

Som jeg skriver er der nogle uddannelses forløb, så alle kan deltage.

Skal i med?:p

Med venlig hilsen

Tilmeldt 11. Dec 06
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 11:50

Det jeg mener er - Man ser ikke mange stillingsopslag hvor det skal være hemmeligt dels hvad der er for et firma og hvad firmaet laver.

Jeg synes bare generalt, at uanset om der er tale om MLM eller anden form for forretning, så skal man da stolt kunne fortællle om hvad der er man laver, og ikke gå og holde det inden i sig selv.

Tilmeldt 15. Jun 08
Skrevet kl. 11:54

Jeg mener bare jeg kan skrive 4 siders indlæg her på forummet omkring hvad jeg laver, det vil forvirre mere end gavne, det er os derfor det tager 2 timer og ikke 10minutter det informations møde.

Men kan da godt følge dig, mener bare hallo det er gratis at deltage og det er 2 timer, som lige så godt kunne være brugt til ingen verdens nytte foran TV'et en onsdag aften.. Dagens mand, er det der skoen klæmmer? :)

Med venlig hilsen

Tilmeldt 11. Dec 06
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 11:58

Mine sko klemmer på ingen måde.

Der er så mange forskellige produkter der bliver solgt via MLM - Det kunne være, at nogle af de folk der dukker op, måske ikke er interesseret i produkter indenfor personlig pleje men måske hellere vil sælge kaffe eller hvad der nu ellers bliver solgt.

Derfor mener jeg, at det er da spild både af jeres og deres tid, eller bare at fortælle her, at det er LR eller Herbal Life eller hvad det nu er. Du kunne være at folk havde en holding til det.

Kan bare ikke finde bare et argument for ikke at fortælle, at det er et leder job i "XXXXX"

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 12:01

juriw:

Jeg mener bare jeg kan skrive 4 siders indlæg her på forummet omkring hvad jeg laver, det vil forvirre mere end gavne, det er os derfor det tager 2 timer og ikke 10minutter det informations møde.

Men kan da godt følge dig, mener bare hallo det er gratis at deltage og det er 2 timer, som lige så godt kunne være brugt til ingen verdens nytte foran TV'et en onsdag aften.. Dagens mand, er det der skoen klæmmer? :)

Der er vel ingen grund til at virke fornærmet over noget feedback - selvom du måske tror at tage toget eller bilen til Odense, og bruge 2 timer på et møde er gratis - så er det ikke alle der evt. ville være enige. 

Jeg ved godt det kan være irriterende at få en masse kritik alene pga. den branche man er i, men indledningen i dit indlæg tyder på du godt var klar over det, og alene det at du prøver at give disse kritikere mundkurv på inden det overhovedet er kommet igang kan virke som en rød klud for nogle... så du ligger lidt som du reder. 

I kommunikation er det ikke modtagerens problem hvis de misforstår - det er afsender, og i dette tilfælde er det dig... fred være med at du ikke gider skrive mere omkring hvad det er du laver, men så skal du nok heller ikke virke fornærmet over at folk påpeger det, og da slet ikke være skuffet hvis der er færre der møder op...

Tid er en valuta i vores samfund, og du kræver derfor noget af dine potentielle deltagere.. like it or not, så afhænger din succesrate af hvor godt du imødekommer den realitet i dine indlæg... selvom vi godt kan være enige om at visse AMINO'er slet ikke er i din målgruppe....

-Karsten

Tilmeldt 15. Jun 08
Skrevet kl. 12:15

Dejligt svar Karsten,

Jeg er ikke fornærmet, nærmere lidt trist over jeg fik skrevet de ting du påpeger, så jeg lukker denne tråd, opretter et nyt indlæg hvor jeg forklare så folk kan se hvad det er de går ind til.

Tak for nu, håber i kigger på det andet indlæg.

Med venlig hilsen

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)