En udelukkelse af nogle bestemte persongrupper vil aldrig være en gavn for alle.
Jeg sidder selv og bander over nogle der kan levere en webshop for 3.000 med alt betalt uden at forstå hvordan de kan gøre det så billigt når det for mig er prisen bare for at starte mit testsystem op ;) Jeg ser ikke Amino som en markedsplads, men et sted hvor jeg kan få noget mere viden OG hvor jeg kan komme med input/råd i områder som JEG kender til eller hvor JEG sidder som "eksperten". At udelukke < 18 år er helt hen i hampen (inden den er røget) for hvor mange af os har ikke været < 18 og siddet med en knaldhamrende god ide og man blot manglede at høre nogle erfarne om det? Jeg er enig i Lundsby med at hvis der er et billede og navn på personen (eller det står i profilen) så har man tilbøjlighed til at vægte personens ord mere (det gælder også hvis man har læst flere fornuftige indlæg fra vedkommende). Så er jeg ligeglad med hvor gammel personen er. Studerende der sidder i fritiden (eller i skolen) og laver hjemmeside og scorer lidt ekstra til SU på den konto bør vi heller ikke udelukke. De er jo fremtidens virksomhedsejere og selvom de kan levere et produkt billigere så har de jo et helt andet kundesegment.
|
Niels:
Studerende der sidder i fritiden (eller i skolen) og laver hjemmeside og scorer lidt ekstra til SU på den konto bør vi heller ikke udelukke. Selvom de kan levere et produkt billigere så har de jo et helt andet kundesegment.
Helt enig i det punkt. Det er ca 1000 andre der kan sælge folk en BILLIGERE KASSE end jeg kan, men de kan stadig ikke lever det samme PRODUKT som mig. Derfor vil de aldrig blive et alternativ for mine kunder