Jeg har brugt ca 50-60 kr dagligt på adwords og så købt bannerplads for 3 mdr på sejlerland.dk og 1 år på ungmor.dk Og ellers har jeg skrevet lidt på forskellige forums som herinde på amino og nogen gør-det-selv forum samt hobby/fritid.
Rønlund:
Ja det er super jeg ikke fik solgt siden, så var det jo bare en anden der scorede de nemme penge ;-)
Nicolaj:
Ja nu er vi jo i samme branche. Jeg ved ikke hvad der vil være bedst om det er som nu eller om der skal 2 banner i rotation, men jo også lidt bange for om mit salg skal falde, det skulle jo gerne fortsat stige som fra sidste mdr og frem til denne mdr.. Jo ikke lang vej til at tjene det samme som i sidste mdr og kun 11 dage inde i mdr..
Hvis du vil se om dine salg kommer fra din mobilside eller opret gratis, så kan du smide følgende efter dine links: "&sub=mobil" på mobilsiden og "&sub=gratis" på opret gratis.
Ved dog der har været et salg på mobilsiden (3mobil pris lead), men siden er ikke reklameret for nogen steder endnu.. Så tror ikke der er nogen salg derinde fra..
Kan se at du har lavet siden i Wordpress. Findes der nogen plugins eller themes, som du har brugt til denne side? Synes efterhånden at Wordpress kan varetage mange funktioner, som man ellers skulle have programmeret, så er altid lidt nysgerrig i hvordan folk som dig har gjort det :-).
Selvom du tjener okay på siden, så er det baseret på relativt få leads. Har du overvejet at sætte dit annoncerings budget op på Adwords, for at se om salget fulgte med?
Ellers vil jeg stadigvæk prøve at sætte et banner mere i rotation. Dem som ikke klikker på call me banneret, kunne jo være interesseret i noget andet?