Det de viser er datoen ude i venstre side og så står der Lead DKK 510,- det er min indtjening pr. dag/salg og så nede i bunden kan ses den totale indtjening for den pågældende mdr...
Det ser ud som om du satte ind med noget markedsføring omkring 2009-09-12 :-).
Men ellers ser det godt ud. Har du prøvet at køre med to bannere i rotation, for at se om det andet giver bedre? Det er min erfaring at du godt kan bytte lidt rundt, så du samlet får et bedre resultat.
Det de viser er datoen ude i venstre side og så står der Lead DKK 510,- det er min indtjening pr. dag/salg og så nede i bunden kan ses den totale indtjening for den pågældende mdr...
Lead er lige med et salg :-)
Jamen tilsyneladende sælger du jo ikke noget på siden... - eller er det bare mig?
Ja det er korrekt, siden blev startet den 1 sep, men der kom først reklamer på den 12. Jeg har også tænkt på det med bannerrotation, men bange for at det giver mindre salg, men man kunne jo prøve :-) Har du selv erfaringer med det?
Jamen det er jeg sikker på Mikkel - og stort tillykke. Det er nok bare mig, der ikke er inden i denne form for salg - men det kunne jo være jeg skulle til at sætte mig ind i det.