Altså, så gør jeg det selv ;-) |
Det var godt Lone ;-) så er det på plads..
Altså, så gør jeg det selv ;-) |
Det var godt Lone ;-) så er det på plads..
|
Lone - du et en "snuskebasse"! Hvor er det rart, at der er nogle der gider bruge tid på, at oplyse andre (herunder mit mørklagte hoved) - tusind tak for hjælpen. Bennie |
Flotte resultater, tillykke med dem! Hvilket partnerprogram er det du kører? |
Jeg tillader mig at svare for mikkel og sige det er AdserviceMedia:) En rigtig god side med gode Lead priser, dog har de valgt ikke at lave bannerkoder, så du skal selv downloade og oploade deres banner og lave dit eget. lidt øv når man er vant til Tradedoubler, mikkelsen, euroads etc, som alle har bannerkoder:;) |
Det ser da rigtig godt ud ;o) Tillykke med det.... Er det alene med een bannerrekalme + affiliate med callme??? Synes ikke at jeg kunne se noget affilliate på deres side... Jack Edit: Nå ok.....det havde Bautik lige svaret på ;o) |
Nu kan det snart være nok..... ;o)
tillykke mikkel, det var da godt du ikke fik solgt siden. men har du styr på om noget af intjeningen kommer fra din mobil side. jeg kender jo lidt til affiliate og kan godt se hvilken kampagne dine leads kommer og den kører du fra adservice på begge sider uden subID? mobil siden ligger jo faktisk okay placeret på nogle ret søgestærke ord. har du statistik på dine besøgende til opretgratis? |
Det er jo super Mikkel, tillykke med det |
Det er jo super Mikkel, tillykke med det |
Så vidt jeg kan se, så skal du da ikke sætte bannere i rotation lige nu, da du holder en klik pris på 10-15 kr på Callme banneret, det er svært at hamle op med! Du kunne måske prøve Mobil2kr., selv om det er en lavere lead pris, så er nogle af deres mobiler rigtig billige i forhold til de andre mobilselskaber. Når CBB kører med tilbud på taletid og du kan få 200 kr. taletid for en tyver, så holder jeg også en klik pris på omkring 10 kr. på den kampagne. I øvrigt kan jeg også kun anbefale Adservice og Øystein derinde fra er super behjælpelig, hvis man mangler et deeplink til en ny mobil hos f.eks. Callme. Oftest ligger der et link klar i løbet af et kvarter. Det er dog smart at man selv kan generere deeplinks hos Tradedoubler
|
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement