Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jantetæskeren: Jeg er så dygtig..fed indtjening fra min opstart 1 sep

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Ja jeg har tænkt på at sætte det op til 100-150 om dagen, men der skal lige lidt flere penge til, dem jeg har tjent på siden skal lige komme til udbetaling.

Jeg kan sagtens se at muligheden for at tjene flere penge ved at lave 2 valgmuligheder for kunderne/brugerne, så tager den op til overvejelse ;-)

Iøvrigt har jeg igen idag tjent 510,- + moms mens jeg fik vasket tøj ;-)

Mikkel

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:17

Er det via gratis-siden? Hvor mange besøgende har du hver dag?

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 19:27

Hej Business.

Som tidligere skrevet er jeg lidt usikker på om det er opretgratis.dk eller om det er via mobiltelefon-abonnement.dk der er tjent penge på, har først idag fået lavet sub id så jeg kan se hvor pengene kommer fra.

Ang besøgende har jeg ikke analytik på da jeg endnu ikke kan hitte udaf det desværre, men ville være super og få det sat på :-)

Mikkel

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:29

Ok...jeg troede at man skulle op på et vist antal besøgende, for at være interessant for sådan nogle som adserviceMedia osv.....

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:30

Køre du Adwprds på begge kampagner?

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:37

Business:

Ok...jeg troede at man skulle op på et vist antal besøgende, for at være interessant for sådan nogle som adserviceMedia osv.....

Jeg tror det er de færreste netværk der har råd til at sige nej tak til nye annoncører. Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 19:49

Hej Business.

Jeg har jo skaffet de selvskaber 14-15 kunder så tror de er okay tilfredse og det skulle gerne gå stille og roligt op af.. det er så fra 12. sep hvor jeg blev tilmeldt hos dem.

Der er også et andet selvskab der har kontaktet mig da de mener jeg kunne være intressante for dem.. Så de har da interresse i de mindre sider :-) Kunne jo være nogen af de sider de kontakter den dag kunne blive store og så ville det jo være øv de sagde nej tak da man var lille ;-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 19:50

Hej Casper..

Hvad mener du ? Jeg har kun adwords på¨Opretgratis.dk, da den anden ikke rigtig har haft min overskud og så er jeg vidst lidt dovn ;-)

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 23:24

Mikkel:

Kunne jo være nogen af de sider de kontakter den dag kunne blive store og så ville det jo være øv de sagde nej tak da man var lille ;-)

Jep, det tror jeg nogen vil, sjovt nok er jeg blevet udsat for det samme Smile - Dem som afviste mig dengang er dem der tænker øv nu og ringer hver anden dag - hvor i mod dem som hjalp en i gang tjener kassen nu.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 23:12

Så er min side OpretGratis.dk tjent hjem idag :-) På bare en mdr er den betalt, så udgift for programmør og indtægt står i 0! Så mangler jeg bare at få markedsføringen dækket ind

Mikkel

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)