Ja jeg har tænkt på at sætte det op til 100-150 om dagen, men der skal lige lidt flere penge til, dem jeg har tjent på siden skal lige komme til udbetaling.
Jeg kan sagtens se at muligheden for at tjene flere penge ved at lave 2 valgmuligheder for kunderne/brugerne, så tager den op til overvejelse ;-)
Iøvrigt har jeg igen idag tjent 510,- + moms mens jeg fik vasket tøj ;-)
Som tidligere skrevet er jeg lidt usikker på om det er opretgratis.dk eller om det er via mobiltelefon-abonnement.dk der er tjent penge på, har først idag fået lavet sub id så jeg kan se hvor pengene kommer fra.
Ang besøgende har jeg ikke analytik på da jeg endnu ikke kan hitte udaf det desværre, men ville være super og få det sat på :-)
Jeg har jo skaffet de selvskaber 14-15 kunder så tror de er okay tilfredse og det skulle gerne gå stille og roligt op af.. det er så fra 12. sep hvor jeg blev tilmeldt hos dem.
Der er også et andet selvskab der har kontaktet mig da de mener jeg kunne være intressante for dem.. Så de har da interresse i de mindre sider :-) Kunne jo være nogen af de sider de kontakter den dag kunne blive store og så ville det jo være øv de sagde nej tak da man var lille ;-)
Kunne jo være nogen af de sider de kontakter den dag kunne blive store og så ville det jo være øv de sagde nej tak da man var lille ;-)
Jep, det tror jeg nogen vil, sjovt nok er jeg blevet udsat for det samme - Dem som afviste mig dengang er dem der tænker øv nu og ringer hver anden dag - hvor i mod dem som hjalp en i gang tjener kassen nu.
Så er min side OpretGratis.dk tjent hjem idag :-) På bare en mdr er den betalt, så udgift for programmør og indtægt står i 0! Så mangler jeg bare at få markedsføringen dækket ind