Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er der galt med min hjemmeside

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alesammen

Jeg har for noget tid siden startet en internetbutik og efter at have nærlæst E - pusher (super bog:) har jeg forsøgt at følge de fleste regler.

Så nu har jeg en netbutik hvor der er en del besøgende (ca 900 på en måned) som gennemsnitligt er på siden i 2.38 min.

Men salget udebliver. Hvad skal jeg gøre?

Ville gerne lave konkurrence/spil eller andet.

Er utrolig taknemmelig for Jeres svar og vil naturligvis gerne betale for professionel hjælp.

På forhånd tak

Charlotte Hvam

www.audere.dk

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 10:10

ved du hvor dine besøgende kommer fra? der er meget stor forskel i konverteringen alt efter hvor dine besøgende kommer fra..

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:10

Hej Charlotte,

Har du noget statistikprogram på din butik, så du kan se, hvor kunden forsvinder? Om de når at lægge noget i indkøbskurven eller forsvinder helt uden.

Jeg kan f.eks. se ved et hurtigt kig, at man skal afgive sin email som et af de første skridt i betalingsprocessen - og det kan måske få nogen til at falde fra. Hvis du har f.eks. Google Analytics installeret, behøver man ikke gætte på den front, men kan se på kolde, hårde facts, hvor kunderne forsvinder fra.

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 10:14

Hej Charlotte

Nu har du nogle meget dyre varer på siden, så det er nok ikke alle 900 besøgende der er købeklare. Mange surfer sikkert blot rundt af ren nysgerrighed

Hvor mange salg har du udfra de 900 besøgende?

Udfra det vil det være nemmere at vurdere om du skal gøre ekstra ud af markedsføring m.m.

Kommer de beøgende fra søgemaskiner eller ....?

mvh. Anders

www.hugabee.dk

Tilmeldt 26. Sep 09
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 10:15

Syntes det er en utrolig lækker side du har, og jeg kunne uden problemer bruge 50.000,- i din butik. Jeg tror dog også dette er dit problem. Det er nemlig meget dyre ting du har til salg, og man skal nok ikke forvente en super høj konvertering på tasker til 4000,- stykket.

Du skal måske målrette din annoncering mod de folk der til dagligt køber tasker til denne pris istedet for at gå efter masserne og den brede befolkning. Jeg kunne tænke mig at en annonce på en side som pleasure.dk ville give mere en de samme penge ville i adwords.

Du kunne eventuelt have det sådan at det var dine billige produkter der blev markedsført til den store masse via google, facebook osv.

Håber det kan bruges lidt. Jeg er ikke ekspert så det er bare mit personlige indtryk. Der findes dog masser her på amino der kan hjælpe dig så er sikker på du finder noget god hjælp.

Du kan evt hive fat i karste lund han har ret godt styr på konvertering mm.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 10:24

Hej Charlotte.

Jamen det er da en rigtig fin side du har sat op der. Den ser nostalgisk og "ren" ud. Men det er lidt ligesom om, at der mangler det "touch", der skal få folk lyst til at købe hos netop dig.

Det er sikkert rigtigt, at "passion" gør en forskel. Men i dit tilfælde forbinder du passionen med kvaliteten, individualiteten og designet - altså passionen ligger hos dine leverandører, hvilket sikkert er rigtigt og godt.

Men lige netop i dit tilfælde, vil du jo sikkert gerne have at passionen skulle ligge hos dine kunder, så de får lyst til at købe hos dig.

Og nu er begrebet "passion" jo en lidt speget affære, der både kan læne sig op ad "en kvinde, der bare må have dette" eller en mand der kun ønsker det bedste for sin kæreste/kone/mor eller whatever. Men "passion" kan også være udledt af "en smule dårlig samvittighed".

Når man nu lige glemte kæresten fødselsdag sidste uge.....

Din side skal være mere "henvendende" til mænd - tro mig, jeg er villig til at ofre mange penge for at gøre min hustru glad igen, og jeg ved, at det ikke er sltid, man kan sige alt med blomster. Tit skal der noget meget mere personligt til, hvilket som regel også kan medføre at modtageren får lyst til at se dine andre produkter.

Hvad angår konkurrencer, kan disse sagtens være med til at fremme dit salg. Men er det egentlig ikke bare at skrive på siden "alle registrerede købere der har købt for mindst 750,- inden den 1. december, deltager i lodtrakningen om min italienske julekurv der indenholder ........"

Du kan da iøvrigt følge med på min hjemmeside (som godt nok er under stærk udvikling) på http://www.lindegaard-larsen.dk

Håber du kan bruge min vurdering til et kreativt indslag.

hilsen Bennie

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 10:28

Hej Charlotte

stilren side der passer godt til dine produkter. Tror ligesom de andre ikke at det er din side der er noget galt med, mere dine produkters prisklasse - især i disse tider (selvom jeg snart er træt af at høre ordet Finanskrise!) Men det er jo kolde facts at dyre produkter har det svært i krisetider - se bare B&O!

Derfor tror jeg som OPS at du skal gennemtænke din markedsføring rigtig meget (uden at vide hvordan du gør i dag) Du er virkelig nødt til at få fat på folk der har pengene til dine produkter og ikke Hr. og Fru Jensen. Det skal dog lige siges jeg ikke har set alle dine produkters prisniveau igennem, men jeg kan forstå på de andre indlæg at prisen generelt er høj.

Tror man skal sørger for at have så få klik i købsprocessen som muligt. At man først skal indtaste sin mail og derefter klikke sig videre for at indtaste resten af sine oplysninger virker for mig ulogisk. "Udfyld alt hvis du er ny kunde eller skriv din mailadresse her hvis du er eksisterende kunde" kan for mig sagtens være på én side. Så har man bare to "videre knapper" alt efter om man er ny eller eksisterende kunde. Forsøgte lige med en 8 ball cykelhjem - fuck den er sej:)

Held og lykke med siden

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 10:35

Bennie Larsen:
Hvad angår konkurrencer, kan disse sagtens være med til at fremme dit salg. Men er det egentlig ikke bare at skrive på siden "alle registrerede købere der har købt for mindst 750,- inden den 1. december, deltager i lodtrakningen om min italienske julekurv der indenholder ........"

Hej Bennie - er du sikker på, at denne form for lodtrækning er lovlig?

Fra Helsingør
Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 10:35

Hej Charlotte

Når du nu har så mange besøgende, skal du selvfølgelig prøve at finde ud af hvor de falder fra. Putter de overhovedt nogen varer i kurven eller kigger de kun. Man kunne også prøve at finde ud af om brugerene kommer igen, flere gange for at se på den samme varer, men måske synes at den er for dyr.

Når du nu har brugt så meget tid på at starte butikken op (og læst e-pusher), så prøv også at sætte dig ind i nogle af de værktøjer man kan bruge til at analysere. Du kan finde en masse info her på amino...

TIP: Jeg ville nok anbefale dig at sætte skriftstørrelsen op på din hjemmeside, det er meget svært at læse produktbeskrivelserne med den opløsning jeg bruger. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:37

900 besøgene er jo ikke mange besøgene per måneden og man kan altså regne med mere et mere end et par % konvertere til salg , med gode søgeord , der rammer plet  på dine produkter kan være det giver en større % der giver salg

Nu er siden pagerank 1 , så der kan arbejdes en del med søgeord processen på siden , både links og en gennemgang af hjemmesiden

Der findes flere søgeord eksperter her på amino.dk , Frank Hellerup er dygtige og flere andre amino.dk bruger Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)