Hej Charlotte.
Jamen det er da en rigtig fin side du har sat op der. Den ser nostalgisk og "ren" ud. Men det er lidt ligesom om, at der mangler det "touch", der skal få folk lyst til at købe hos netop dig.
Det er sikkert rigtigt, at "passion" gør en forskel. Men i dit tilfælde forbinder du passionen med kvaliteten, individualiteten og designet - altså passionen ligger hos dine leverandører, hvilket sikkert er rigtigt og godt.
Men lige netop i dit tilfælde, vil du jo sikkert gerne have at passionen skulle ligge hos dine kunder, så de får lyst til at købe hos dig.
Og nu er begrebet "passion" jo en lidt speget affære, der både kan læne sig op ad "en kvinde, der bare må have dette" eller en mand der kun ønsker det bedste for sin kæreste/kone/mor eller whatever. Men "passion" kan også være udledt af "en smule dårlig samvittighed".
Når man nu lige glemte kæresten fødselsdag sidste uge.....
Din side skal være mere "henvendende" til mænd - tro mig, jeg er villig til at ofre mange penge for at gøre min hustru glad igen, og jeg ved, at det ikke er sltid, man kan sige alt med blomster. Tit skal der noget meget mere personligt til, hvilket som regel også kan medføre at modtageren får lyst til at se dine andre produkter.
Hvad angår konkurrencer, kan disse sagtens være med til at fremme dit salg. Men er det egentlig ikke bare at skrive på siden "alle registrerede købere der har købt for mindst 750,- inden den 1. december, deltager i lodtrakningen om min italienske julekurv der indenholder ........"
Du kan da iøvrigt følge med på min hjemmeside (som godt nok er under stærk udvikling) på http://www.lindegaard-larsen.dk
Håber du kan bruge min vurdering til et kreativt indslag.
hilsen Bennie