Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-handelsfonden

Side 9 ud af 13 (121 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:
Cirka 8 % af mine kunder, gør brug af dette tilbud

Kenneth - jeg må ærligt indrømme at jeg lige nu sidder med en lidt irriterende følelse af at være gået glip af 8% ekstra salg.... Ick! Tænk hvis det er billedet - så vil jeg slet ikke regne på det.....

Er der flere som har nogle procenter på andelen af bankoverførsler i deres netshops?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:08

Helle - houseofkids.dk:
Er der flere som har nogle procenter på andelen af bankoverførsler i deres netshops?

Min oplevelse er, at det er meget forskelligt fra branche til branche. Mit gæt ville være, at det nok er knap så mange i din branche, Helle - men jeg kan jo tage fejl. Men selv hvis det "bare" er 4-5% ekstra salg, så er det jo også værd at tage med - særligt hvis brugen af eMærket ikke i tilstrækkelig grad kompenserer for dette.

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 21:11

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 21:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:

Så kontaktede en af deres chefer mig et godt stykke tid efter, og ville gerne høre nærmere om kritikken. Det er jo fint, og jeg ville da meget gerne forklare mine holdinger lidt nærmere for ham som ønsket. Han fik samme sang. Det skete der heller ikke rigtig noget ved.

Og nu kommer de så igen, og siger de gerne vil lytte, teste og alt det der, som vi nu i lang tid har sagt at de burde gøre. Det klinger altså en anelse hult - mere som et forsøg på bedre public relations end på en oprigtig vilje til faktisk at ændre på noget.

Om de vil ændre noget eller ej er naturligvis helt op til dem. Det kan jeg jo af gode grunde ikke bestemme - og skal da heller ikke. Men jeg synes nu det er meget fair at forlange lidt handling frem for den megen og venlige lytten. Lytteri alene rykker ligesom ikke så meget :)

Og her ser jeg så lige mit snit til at træde ind, for på baggrund af en tråd jeg startede først på året, blev jeg kontaktet af direktør Lars S. Larsen og havde en rigtig god samtale med ham, ang. hvad de kunne gøre bedre, for at vi e-butikker ville være mere interesseret i mærket. Jeg så det som meget positivt at han tog kontakt omkring det, for det så ud til at være handling.

Det er nu ca. ½ år siden og nu spørges der så igen af dig, Dirch. Så spørger jeg så, om I vil handle på det denne gang, for som Mikkel siger, rykker lytteri ikke meget? For at sætte tingene i perspektiv, så ville vi e-butikker jo ikke komme meget videre, hvis vi bare nøjedes med at lytte til kunderne uden at handle. Og vil I ikke handle, ser jeg virkelig denne tråd som det rene tidsspilde, når vi skal starte forfra hver gang med vores argumenter. Smile

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 21:21

Helle - houseofkids.dk:

Ja da, hos mig var det for et år (og lidt mere) siden 15 % - nu er det omkring 8% efter jeg har Visa Electron.

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 21:23

FDIH's 2. kvartals analyse byder desuden på følgende overraskende oplysninger:

For folk der aldrig har handlet på internettet før tillægges det mere vægt at "firmaet er kendt" samt at "firmaet er kendt uden for nettet" end at firmaet er emærket.

For folk der tidligere har handlet på nettet tillægges det mere vægt at "firmaet er kendt" samt at "firmaets website ser professionelt ud"

(side 16)

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:01

Helle - houseofkids.dk:

Hos Kunstkompagniet ligger bankoverførsel på ca. 10%, siden jeg startede med det i december 2008.

Hilsen Christina

Fra Århus C.
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:11

Jeg syntes E-handelsfonden er for sløve til at slå ned på de medlemmer der overtræder foreningens egne
formålsparagraffer. Det gør dem utrolig utroværdige i mine øjne. Herudover syntes jeg virkeligt, at en virksomhed
som www.trustpilot.dk har bevist at en e-mærkede web-virksomhed ikke har noget med forbrugersikkerhed at gøre.

En forældet organisation der har brug for at fornye deres public images.

Ps, vi er selv e-mærket.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:24

Hej Dirch

Hvordan kan det forresten være, at nogle af de e-mærkede butikker, tilbyder følgende:

- Spar porto og vælg brevforsendelse. Du tager dermed selv ansvaret for at pakken når frem til dig, da den så ikke er forsikret.

Er det ikke ulovligt at en e-mærket butik frasiger sig ansvaret - og ligger det over på kunden?

Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:35

Hej Simona og Mikkel,

Lars Schmidt her, det var mig I talte med i juni måned vedr. e-mærket. Når I nu begge referer til samtalerne og antyder at der ikke er sket noget vil jeg da lige hoppe ind i tråden.

Først vil jeg takke jer begge for at bruge lidt af jeres tid på mig og give mig jeres uforbeholdne mening om ordningen og fonden. Det var meget udbytterigt for mig og jeres kommenterer har helt sikkert skubbet til fonden på en positiv måde.

Når I nu begge antyder at der ikke er sket noget hos fonden som følge at vores samtaler så er det ikke helt rigtigt. Vi har igangsat en række initiativer som dog i første fase kun kan mærkes internt, men vi arbejder på at synliggøre/lancere initiativerne lige så hurtigt som muligt.

En af de synlige konsekvenser er dog vores nye kollega Dirch som I har mødt :-) og ikke mindst denne tråd som Dirch startede for at komme i dialog med alle jer herinde.

Derudover er det nu muligt for alle at følge med i administrationen af ordningen på www.e-handelsfonden.dk hvor man kan se nyheder, fondens håndtering af verserende sager og ikke mindst statistik over antallet af forbrugerhenvendelser, antal sager vi løser, antal af påbud, suspensioner og fratagelser og meget mere.

- og det er kun begyndelsen...

I øvrigt tak til alle jer som bidrager i denne tråd..!

Venligst

Lars Schmidt

e-handelsfonden 

Side 9 ud af 13 (121 indlæg)