Hej Simona og Mikkel,
Lars Schmidt her, det var mig I talte med i juni måned vedr. e-mærket. Når I nu begge referer til samtalerne og antyder at der ikke er sket noget vil jeg da lige hoppe ind i tråden.
Først vil jeg takke jer begge for at bruge lidt af jeres tid på mig og give mig jeres uforbeholdne mening om ordningen og fonden. Det var meget udbytterigt for mig og jeres kommenterer har helt sikkert skubbet til fonden på en positiv måde.
Når I nu begge antyder at der ikke er sket noget hos fonden som følge at vores samtaler så er det ikke helt rigtigt. Vi har igangsat en række initiativer som dog i første fase kun kan mærkes internt, men vi arbejder på at synliggøre/lancere initiativerne lige så hurtigt som muligt.
En af de synlige konsekvenser er dog vores nye kollega Dirch som I har mødt :-) og ikke mindst denne tråd som Dirch startede for at komme i dialog med alle jer herinde.
Derudover er det nu muligt for alle at følge med i administrationen af ordningen på www.e-handelsfonden.dk hvor man kan se nyheder, fondens håndtering af verserende sager og ikke mindst statistik over antallet af forbrugerhenvendelser, antal sager vi løser, antal af påbud, suspensioner og fratagelser og meget mere.
- og det er kun begyndelsen...
I øvrigt tak til alle jer som bidrager i denne tråd..!
Venligst
Lars Schmidt
e-handelsfonden