Det kan godt være at det er mig som ikke er helt vågen, men 1.200 kr. pr. måned - hvor de lover 80 timers arbejde pr. måned..... Om det kan gøres billigere?
Jeg syntes det lyder helt skævt og urealistiskt lavt - det vil jo svare til en timeløn på 15 kr. Det er måske en tand realistiskt hvis vi snakker om en eller anden studerende som laver det i sin fritid, bor hjemme hos sin forældre og ikke ejer andet end en cykel.....
Jeg vil sætte et stort spørgsmålstegn ved hvor professionelt et stykke arbejde der bliver udført, hvis det er til så lav en timeløn....
Hvis du vil have det billigere, så gå ud og køb Thorborg's "E-pusher", Rosenstand's "Seo-Lex" og DeMib's "SEO 2.0" - den samlede udgift til disse bøger vil ligge på noget der svarer til ca. 4 måneder af det Seo-abonnement som du har kigget på. Med disse bøger i hånden vil jeg vove at påstå at du får et bedre udbytte end ved en timeløn på 15 kr.
I DK kan du for den pris købe noget i retning af 1-2 timer fra en, der ved hvad det handler om.
Og hvad kan du så forvente at få for de 80 timer til 15 kr. i timen? Formentlig et væld af tilmeldinger til (ubrugelige) internationale directories, kombineret med en helvedes masse kommentarspam. Og så skal du nok forvente, at du vil sidde tilbage og sige "Har de brugt 80 timer på det?".
Men smid evt. en URL til firmaets hjemmeside, hvis de har en. Og vælger du at bruge deres tjeneste, så meld endelig tilbage herinde bagefter, hvad du har fået for dine penge.
Nu går jeg stærkt ud fra der er tale om udenlandsk arbejdskraft, hvor du vil få 80 timers linkbuilding for dine penge.
Husk, SEO er andet end linkbuilden. Og SEO er MEGET andet end linkbuilding fra udenlandske linkkataloger.
Fireball:
Hvad ville man kunne få tilsvarende i Danmark
Hvis det er timemæssigt kan du sikkert få et sted mellem 1 og 4 timer.
Ser du ROI, vil den danske model måske lønne sig bedre. (hvem ved) Jeg vil dog gerne komme med et bud. Har du ikke selv styr på linkbuilding og kan forklare hvordan du vil have dine links, lære dem tricks til hvordan de får nemme links etc. så ville jeg vælge dansk. Har du derimod selv styr på SEO så kan du godt få et ret positivt resultat ud at sætte fx. Indere til at linkbuilde for dig, men du skal altså have styr på faldgrubberne; der er mange af dem og, straffen er hård
Ja, det er billigt. 1200kr for 80 minutter er en mere realistisk pris!
Jeg ville holde mig væk. Men kan du evt. smide et link til firmaet? Det kan jo godt ske, at deres service rent faktisk er 1200kr værd. Men som de andre skriver; stil dig kritisk overfor et tilbud som dette!