|
Hej Jesper
Du er ikke alene... jeg har det på samme måde, og glemmer alt alt alt... Det er så slemt at hvis jeg skal hente barn en eftermiddag, så ringer min mand mig op en halv time før, for at minde mig om det... Hvis nogen beder mig om at tage noget med hjem fra arbejde er der også 50% risiko for at jeg glemmer det. I det hele taget er det egentlig et rigtig irriterende problem at have. Det er jo fordi man har for travlt og har sine tanker andre steder som er mere vigtige. Servietter er eksempelvis ikke vigtige
Min sidste nye anskaffelse er en iphone. Superlækker - og med en rigtig god og nem kalender. Har den med overalt og det fungerer rigtig godt. Den kan opdeles i privat og arbejde eller begge dele. Der er så du kan skrive noter som post it sedler - og der er diktafon funktion... I'm in love :·) Den er mega skøn.
Derudover er post it sedlerne jo et must have - og der kan ligefrem gå sport i at få dem væk fra skrivebordet.
Måske en ansat mere også kan hjælpe lidt - forward funktionen kan så benyttes lidt oftere :·)
En lille som holder en vågen om natten, gør jo heller ikke underværker for hukommelsen... Plus at der er en masse nye ting man skal se til. Man skal lige vænne sig til det, og så bliver man lidt friskere igen :·)
Mange hilsener Helle