Antallet af henvendelser er heller ikke faldet, efter jeg i mandags røg op over alle mine konkurrenter på mit vigtigste søgeord :(
Det er fandme da nice
Jonas:
Jeg forstår godt hvorfor Demib altid snakker om at han ikke vil lege med bankerne!
Jeg har heller intet med Bankerne at gøre. De er simpelthen for snæversynet når det gælder... Og så er det ofte folk uden indsigt, som skal vurdere om man kan låne penge eller ej...
jeg slipper heldigvis med 9,5% i rente for min kasse kredit og 750kr for at få lov til at at betale mere af, Heldige mig hva?:)
MIn er stadig på 10.5 %, men nu tager de 1000,- i gebyr for at forlænge kreditten.
Bautik:
Jeg har totalbanken og er faktisk glad for dem
Jeg er også rimelig tilfreds med skælskør bank hvor jeg er kunde pt, men renter osv. skal da ikke stige alt for meget, før man kigger sig lidt omkring.
Bautik:
jeg har desværre kun problemer når jeg går til min bank rådgiver og beder om at låne mig 300.000 til en lejlighed jeg kan tjene penge på med det samme jeg køber den, men det må man leve med
Dette fattede jeg ikke helt, du fik altså ikke lov... ?
Jeg forstår godt hvorfor Demib altid snakker om at han ikke vil lege med bankerne!
Jeg kan ikke undvære bankerne, når det handler om at have en indlånskonto, kreditkort, netbank osv. Det er services jeg køber mig til. Men når det handler om banklån, så gentager jeg gerne det jeg sagde på Aminotastic:
"Jeg vil hellere have smadret knæskallerne af en narkohaj, end at blive røvbollet af en narrrøv i slips!"
Bankerne er som andre butikker, de tager hvad de kan få.
Udbud og efterspørgsel .
Mvh
Jesper
Ja og de mister også snart mig som kunde, hvis de ikke tager sig gevaldigt sammen :)
Jeg har brug for en bank der vil låne mig penge (vil de ikke tjene penge på at låne mig nogen??) så jeg slipper for at beklage overfor mine kunder, at jeg ikke kan hjælpe dem og er nødt til at henvise dem til mine dyrere og meget mindre service mindet konkurrenter
Det er 1-2 kunder om dagen de dage der er dårlige i måneden. Til den første i næste måned og 1 uge frem gætter jeg selv på 19 kunder, der ringer forgæves fordi jeg ikke kan følge med
Det er sjovt når tingene kører super, det er altså bare ikke særligt sjovt når tingene kører mere end super