Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan I lide mit salgsbrev?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Skælskør
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

OkSmile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:58

Hej Marianne.

Nu kan jeg pt ikke lige svare fyldsgørende på dit indlæg. Men hvis du har 5 minutter til at lære hvordan man lavet et kanont salgsbrev, så klik her.

Den beskriver rigtig godt og kort om hvordan du bygger dit brev op efter AIDA-modellen.

/Glenn

Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 15:12

Hvorfor er det du vil skrive ud til dem? Personligt tror jeg langt mere på:

1. Telefonopkald - som forhåbenlig ender med møde
  2. Møde, hvor kundens behov afdækkes - og du kan forklare, hvilket behov du ser
  3. Tilbud og eventuelt et møde to, hvor tilbuddet forklares og gennemgåes

Jeg er selv meget træt af at modtage uopfordrde tilbud på e-mail og sletter dem (næsten) konsekvent.

Hilsen

André

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 17:46

Hej Marianne.

Ud over de ting som allerede er sagt om tonen og den stødende tekst har jeg et par andre input til dig.
Så også din tidligere streng om korrekturlæsning af websteder og tænker at mit svar kan bruges til begge tråde.

Jeg kunne have 100 spørgsmål, såsom, hvorfor det lige er dem, der laver webdesign, du vil have i tale. Er det fordi du kunne tænke dig at de solgte dig med ud, eller kunne henvise til dig, når kunden får brug for at få gennemgået sin tekst? Eller har du bare lige valgt denne gruppe tilfældigt?

En ide du kunne udvikle lidt på er at få lavet en meget enkel webside, hvor du får formidlet dine budskaber omkring det at skrive korrekt dansk på et websted. (måske det endda som en start blot kunne være en blog, hvor du jævnligt lagde indlæg om emnet.)

Du kunne have et tilbud om at lave en superhurtig gratis vurdering af en hjemmesides behov for korrektur og sproglige forbedringer.
For at få din "rapport" som sagtens kan laves hurtigt og meget enkelt, lægger man navn og emailadr. og siger samtidig ja til at blive kontaktet af dig enten pr. mail eller tlf.

De mennesker, du får i tale på denne facon, vil have en helt anden indstilling til dig og dine produkter, når du kontakter dem. De har jo allerede rakt hånden op og sagt de vil høre mere.

kh.
Sophie

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Fra Skælskør
Tilmeldt 20. May 09
Skrevet kl. 17:53

Ja - men hvis man skal holde et møde med folk, måske endda flere gange, bliver det jo et meget dyrere projekt at læse korrektur for dem, end det egentlig er nødvendigt.

Fra Skælskør
Tilmeldt 20. May 09
Skrevet kl. 18:00

Ja - det er en god ide selv at få webside, naturligvis. Men så er man altså langt fra alene på korrekturlæsningsmarkedet! Jeg tror næsten, man er nødt til at lave nogle uopfordrede henvendelser på den ene eller anden måde og så håbe på, at det senere kan løbe lidt mere af sig selv, takket være websiden.

Men en rigtig god ide at invitere folk til at lægge kontaktinfo.

Jeg har valgt webdesignbranchen som udgangspunkt, fordi jeg så, at der var en del med disse problemer. Jeg går ud fra, at firmaer, som laver webdesign, må være særligt interesserede i, at alt er i orden på deres eget website.

I dag forsøgte jeg så at finde ud af prislejet for korrekturlæsning.Til min store overraskelse så jeg, at jeg kunne fange fejl også på professionelle korrekturlæseres sider. (Så, der fik jeg virkelig inviteret til en nærlæsning af mine egne tekster - det må jeg tage med).

Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:50

hvis folk ikke kan stave skal de ikke have deres egen virksomhed

hygge

Fra Skælskør
Tilmeldt 20. May 09
Skrevet kl. 15:03

Det kan jo være, at de er gode til noget andet. Det er heller ikke kun stavning, der er problemet, men også slåfejl og tegnsætningsfejl.Smile

Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:29

tror ikke du skal bruge tid på dette koncept.. du får svært ved at tjene penge på det. hvad skal du have i timen ? hvad kan du kontra andre på marked ? du sikkert super dygtig til det du laver.. men tror du skal komme på et andet koncept hvor du kan gøre brug af dine kompetencer

hygge

Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:38

Hej Marianne.

har læst lidt i denne debat, og er ikke lige enige i alt. Jeg er meget stor erfaring inde for salg, så vil bare lige sige først, ja den skal rettes til læs om AIDA og brug den model.

det andet var, synes måske folk er lidt smålige her og ikke vil høre sandheden, hvis du finder fejl på en hjemmeside så du kan gå lige til grænsen for at få deres opmærksomhed, skrive hvad det har af konsekvens for dem. Er det en seriøs forretningmand du får sent til, vil han høre på dig, og kunne se værdien i det. Kan de ikke det og føler det er stønnende, bare en skam for dem, vil de ikke se sandheden i øjene og få kontruktiv kritik som kan forbedre deres forretning, så er det jo deres tab, og du bruger bare din tid et andet sted.

Send gerne mig en besked privat, vil gerne høre nærmere om hvad du kan tilbyde til os.

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)