Hej Marianne.
Ud over de ting som allerede er sagt om tonen og den stødende tekst har jeg et par andre input til dig.
Så også din tidligere streng om korrekturlæsning af websteder og tænker at mit svar kan bruges til begge tråde.
Jeg kunne have 100 spørgsmål, såsom, hvorfor det lige er dem, der laver webdesign, du vil have i tale. Er det fordi du kunne tænke dig at de solgte dig med ud, eller kunne henvise til dig, når kunden får brug for at få gennemgået sin tekst? Eller har du bare lige valgt denne gruppe tilfældigt?
En ide du kunne udvikle lidt på er at få lavet en meget enkel webside, hvor du får formidlet dine budskaber omkring det at skrive korrekt dansk på et websted. (måske det endda som en start blot kunne være en blog, hvor du jævnligt lagde indlæg om emnet.)
Du kunne have et tilbud om at lave en superhurtig gratis vurdering af en hjemmesides behov for korrektur og sproglige forbedringer.
For at få din "rapport" som sagtens kan laves hurtigt og meget enkelt, lægger man navn og emailadr. og siger samtidig ja til at blive kontaktet af dig enten pr. mail eller tlf.
De mennesker, du får i tale på denne facon, vil have en helt anden indstilling til dig og dine produkter, når du kontakter dem. De har jo allerede rakt hånden op og sagt de vil høre mere.
kh.
Sophie