Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Med lukkede øjne.....

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Så, nu er det sket! Jeg har med lukkede øjne åbnet en webshop. Har dog ingen forstand  på handel, ej heller uddannelse inden for branchen. Derfor har jeg også brug for feedbacks af siden - hvis der er nogen derude med lidt forstand på (ikke nødvendigvis (dame!)mode) webshop, handel og hvad man nu kan komme på. Teksten er ikke helt færdig: Story-siden.

Hvordan når man ud til målgruppen? Hvordan markedsfører man en hjemmeside med få midler? Indtil videre overvejer jeg flyers og visitkort,sammen skal de uddeles til butikker og folk på gaden. Imens har jeg en pensionsioneret journalist til at skrive en pressemeddelelse.

En anden ting: Internet er et spændende område - så jeg har været ved at surfe på nettet om SEO. Problem er så den webmaster jeg har brugt - har rodet godt og grundigt i det, så ingen andre prof web-firmaer kan aflæse den kodning eller fortsætte det arbejde han har lavet på hjemmeside. Det har kostet penge, men en ny hjemmeside.......mhp optimering?!? Bare Title hvor hjemmesiden sta´dig hedder Untitled Page nede browseren.... Jeg har kun den mulighed at lade som ingenting. Men kan folk finde mig/hjemmesiden? - når titlen med navn og søgeord er fraværende? HJÆÆÆÆLP.

mvh

NgWen

Nå, ja den hedder iø. www.ngwen.com i tlfælde af kritik.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:48

Hej NgWen

Du har seriøst brug for hjælp. Overordnet set er siden egentligt pæn nok, men den her helt tom? Der mangler noget indhold.. Om det så er tekst, billeder eller flash er lidt underordnet - der mangler bare noget liv !

- HVAD handler shoppen med?

- HVEM handler shoppen med? (detail/engros)

Seo mæssigt er der fra mit synspunkt (og jeg kalder mig ikke engang ekspert) desværre langt igen. En spinkel start er at angive en pagetitle og eventuelt tage kontakt til en af de seje herinde fra - du finder nok en.

Med venlig Hilsen

Simon Tørring

- Mail@simontoerring.dk
- +45 6047 2552
- www.simontoerring.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:50

Det korte og hårde svar: Den butik er en ommer. I hvert fald skal der repareres grundigt på den, hvis den skal bruges til noget.

Den har nogle helt gale problemer. Som du selv er inde på, er det at handicappe sig selv, når man ikke kan skrive unikke titles til sine produkter.

Og et andet problem, som er lige så slemt. Din forretning virker slet ikke i min Firefox-browser. (som på en af mine ikke-netnørdede sider står på 11% af de besøgende).

Problemet er nemligt, at man for relativt få midler kan tiltrække folk via en målrettet SEO-indsats suppleret med annoncering som f.eks. Google Adwords, hvor man kan målrettet sine annoncer meget præcist og kun skal betale for besøgende. Men når SEO-indsatsen er besværliggjort så meget, og en pæn andel af netbrugerne slet ikke kan bruge shoppen, så er det altså svært.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 21:26

jeg kan kun give de andre ret, der skal noget drastisk til.

Jeg prøvede at se din side i firefox og så.... ja ingen produkter!!! først når jeg åbnede den i et ie tab kunne jeg se kjolerne.... Jeg har set fejl på hjemmesider når jeg bruger firefox før, men at jeg kun kan se menu punkter det er godt nok det mest omfattende jeg har oplevet... så der har den da evnet at skille sig ud...Tongue Tied

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 14. Sep 09
Skrevet kl. 21:47

Hej Simon,

tak for svar.

siden er lavet i IE (med angiveligt 98% brugere), måske derfor du ikke kan hente siden frem, hvis du bruger Firefox som standard.

Siden er webshop, hvor jeg sælger pige-/dametøj.

Og ja det er pagetitle jeg taler om - den mangler.

Øv, det er bare pengene lige ud af vinduet, når det allerede skal køres med stramt budget - overhovedet noget budget.

Jeg skal nok desværre lade den være, indtil der sker noget på salgssiden. Man blir helt ærgerlig....

Tilmeldt 14. Sep 09
Skrevet kl. 21:55

Tak for svar, Frank.

Som nævnt til simon svar: så er det pengene lige ud af vinduet.

Jeg kan ikke rigtigt lige gennemskue nu hvad jeg skal stille op med en webshop, der ikke kan bruges til noget. Jeg havde egentligt forstået at IE skulle være dækkende med 98% brugere, men Firefox brugere også har IE - dog er det mest bruger-/kundevenlig at have de 3 store og mest populære browsere.

Jeg havde håbet på et helt andet svar - at jeg kan redde noget af det. Men at ligefremt intet er brugbart - det er trist og ærgerligt. Al den tid og ventetid.

:-(((((((((((((((

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:56

Hej igen

Jeg vil sgu nok egentligt være pessimistisk og sige, at det har været penge ud af vinduet... Ikke engang tæt på 98% af Danmarks internetbrugere bruger IE, omvendt vinder Firefox hele tiden større markedsandele...

Tag kontakt til din leverandør, og kræv en løsning (det er du i din gode ret til)

ps. ellers... kan.. du.. jo bare ... lige.. skrive til mig :P

Nej. Spøg til side. Held og lykke med projektet, jeg håber det lykkes for dig !

MvH

Simon Tørring

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:02

NgWen:

Jeg kan ikke rigtigt lige gennemskue nu hvad jeg skal stille op med en webshop, der ikke kan bruges til noget. Jeg havde egentligt forstået at IE skulle være dækkende med 98% brugere, men Firefox brugere også har IE - dog er det mest bruger-/kundevenlig at have de 3 store og mest populære browsere.

Jeg havde håbet på et helt andet svar - at jeg kan redde noget af det. Men at ligefremt intet er brugbart - det er trist og ærgerligt. Al den tid og ventetid.

Hvis din shop kan reddes så langt, at man kan tilføje titles, kan den måske hutle sig igennem lidt, indtil du får bygget en bedre webshop. (Skrevet med forbehold for, at jeg ikke har kigget efter, om der er meget andet galt).

Du har ret i, at de fleste Firefox-brugere også har IE på deres computer. Men jeg ved af egen erfaring, at klikker jeg ind på en webshop, der ikke virker i FF, hopper jeg ikke over i IE for at se, hvad den har at byde på. Så klikker jeg i stedet videre til den næste shop.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:03

Forsøren da, noget lækkert tøj du sælger der Yes

Og tillykke med din lille forretning. Det gør mig lidt trist at læse, at du ikke har sat dig ind i den viden det kræver at drive forretningen, da jeg kan se potentialet for din forretning Crying

Dit problem er at dit tøj sælger ikke af sig selv.

De andre er meget klogere end jeg på hjemmeside opbygning m.m.

Men jeg har lagt mærke til, at billederne slet ikke lever op til det tøjet kvalitet du sælger, og det fremmer ikke salget. Brug for guds skyld en professionel Amino fotograf til dit lækre tøj... det fortjener det Stick out tongue

Held og lykke.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:08

NgWen:
siden er lavet i IE (med angiveligt 98% brugere), måske derfor du ikke kan hente siden frem, hvis du bruger Firefox som standard.

Der er nogle kommentarer i koden på eks. http://www.ngwen.com/Default.aspx?VareId=1158 . Hvis de bliver fjernet, så kommer billederne frem og siden står som den gør i IE (har lige prøvet).

NgWen:
Og ja det er pagetitle jeg taler om - den mangler.

Den er forholdsvis nem at sætte ind.

NgWen:
Jeg skal nok desværre lade den være, indtil der sker noget på salgssiden. Man blir helt ærgerlig....

Jeg syntes at du har nogle gode produkter og kan godt se at du har brug for en hånd. Du kan evt. skrive til mig så vi kan finde ud af noget ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)