Så, nu er det sket! Jeg har med lukkede øjne åbnet en webshop. Har dog ingen forstand på handel, ej heller uddannelse inden for branchen. Derfor har jeg også brug for feedbacks af siden - hvis der er nogen derude med lidt forstand på (ikke nødvendigvis (dame!)mode) webshop, handel og hvad man nu kan komme på. Teksten er ikke helt færdig: Story-siden. Hvordan når man ud til målgruppen? Hvordan markedsfører man en hjemmeside med få midler? Indtil videre overvejer jeg flyers og visitkort,sammen skal de uddeles til butikker og folk på gaden. Imens har jeg en pensionsioneret journalist til at skrive en pressemeddelelse. En anden ting: Internet er et spændende område - så jeg har været ved at surfe på nettet om SEO. Problem er så den webmaster jeg har brugt - har rodet godt og grundigt i det, så ingen andre prof web-firmaer kan aflæse den kodning eller fortsætte det arbejde han har lavet på hjemmeside. Det har kostet penge, men en ny hjemmeside.......mhp optimering?!? Bare Title hvor hjemmesiden sta´dig hedder Untitled Page nede browseren.... Jeg har kun den mulighed at lade som ingenting. Men kan folk finde mig/hjemmesiden? - når titlen med navn og søgeord er fraværende? HJÆÆÆÆLP. mvh NgWen Nå, ja den hedder iø. www.ngwen.com i tlfælde af kritik. |
Hej NgWen
Du har seriøst brug for hjælp. Overordnet set er siden egentligt pæn nok, men den her helt tom? Der mangler noget indhold.. Om det så er tekst, billeder eller flash er lidt underordnet - der mangler bare noget liv !
- HVAD handler shoppen med?
- HVEM handler shoppen med? (detail/engros)
Seo mæssigt er der fra mit synspunkt (og jeg kalder mig ikke engang ekspert) desværre langt igen. En spinkel start er at angive en pagetitle og eventuelt tage kontakt til en af de seje herinde fra - du finder nok en.
Med venlig Hilsen
Simon Tørring
- Mail@simontoerring.dk
- +45 6047 2552
- www.simontoerring.dk