Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Med lukkede øjne.....

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Tørring:
Tag kontakt til din leverandør, og kræv en løsning (det er du i din gode ret til)

Nu er jeg nysgerrig. Kan ens leverandør, altså hotelejer bestemme om ens hjemmeside skal være Firefox venlig ??

Jeg er amatør på dette oråde, så jeg spørger af nysgerrighed ?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:11

For øvrigt - Et værktøj du kan bruge 'imod' din webdesigner:

Sidens W3-Validator output

W3 Validatoren er en validerings standard, langt de fleste webdesignere bruger. En slags retningslinjer for godt og dårligt webdesign, som på ingen måde er fulgt her. Siden er bygget op i såkaldte 'tables', en oldtussegammel standard, som heller ikke egner sig til 2009. Siden virker ikke i firefox, da browseren simpelthen ikke kan compile (se bort fra) alle de fejl, der er i koden... Der er faktisk næsten 200, hvilket er enormt..

Jeg kan godt gå koden igennem for dig, og få slettet fejlene, for et beskedent beløb. MEN.. Tag først kontakt til din oprindelige leverandør, og bed ham om at udbedre fejlene :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:11

Glenn Kibsgaard:

Simon Tørring:
Tag kontakt til din leverandør, og kræv en løsning (det er du i din gode ret til)

Nu er jeg nysgerrig. Kan ens leverandør, altså hotelejer bestemme om ens hjemmeside skal være Firefox venlig ??

Jeg er amatør på dette oråde, så jeg spørger af nysgerrighed ?

Jeg tror at leverandør = programmøren.... Men nej... webhotellet kan ikke bestemme om den skal være FF venlig.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:17