Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Med lukkede øjne.....

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Tørring:
Tag kontakt til din leverandør, og kræv en løsning (det er du i din gode ret til)

Nu er jeg nysgerrig. Kan ens leverandør, altså hotelejer bestemme om ens hjemmeside skal være Firefox venlig ??

Jeg er amatør på dette oråde, så jeg spørger af nysgerrighed ?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:11

For øvrigt - Et værktøj du kan bruge 'imod' din webdesigner:

Sidens W3-Validator output

W3 Validatoren er en validerings standard, langt de fleste webdesignere bruger. En slags retningslinjer for godt og dårligt webdesign, som på ingen måde er fulgt her. Siden er bygget op i såkaldte 'tables', en oldtussegammel standard, som heller ikke egner sig til 2009. Siden virker ikke i firefox, da browseren simpelthen ikke kan compile (se bort fra) alle de fejl, der er i koden... Der er faktisk næsten 200, hvilket er enormt..

Jeg kan godt gå koden igennem for dig, og få slettet fejlene, for et beskedent beløb. MEN.. Tag først kontakt til din oprindelige leverandør, og bed ham om at udbedre fejlene :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:11

Glenn Kibsgaard:

Simon Tørring:
Tag kontakt til din leverandør, og kræv en løsning (det er du i din gode ret til)

Nu er jeg nysgerrig. Kan ens leverandør, altså hotelejer bestemme om ens hjemmeside skal være Firefox venlig ??

Jeg er amatør på dette oråde, så jeg spørger af nysgerrighed ?

Jeg tror at leverandør = programmøren.... Men nej... webhotellet kan ikke bestemme om den skal være FF venlig.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:17

Jeg mener programmøren - ham der har bygget websitet :)

Efter en kort gennemgang af koden, kan jeg se at langt de fleste fejl ligger i de 'statements' han har lavet midt i koden, for at angive nye afsnit osv. Dem har han glemt at lukke, hvilket giver fejl..

Tag en snak med ham :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:17

Simon Tørring:
Siden virker ikke i firefox, da browseren simpelthen ikke kan compile (se bort fra) alle de fejl, der er i koden

Jeg fjernede 3-4 linier (med de lange kommentarer) og så kom billederne frem. Så den holder ikke med at den ikke kan vise siden pga. alle fejl.

Jeg sidder selv og er ved at afslutte et datingsite hvor der vises 75 fejl med W3-Validator. Men siden virker i både IE, FF, Safari og Chrome. Men nogle af de fejl er ubetydelige for selve sidens brug.

Der er ingen der siger at en side SKAL være W3-Validator fejlfri....

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 22:22

Hej Glenn,

Tænk at der er nogen natteravne derude, der har overskud til at bidrage til "elendigheden" :-(

Tak, for opmuntringen.

Mener du at alle bill er af dårlig kvalitet - eller delvis.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:25

tak for jeres hurtige svar Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:25

Se venligst mit indlæg herover :) Jeg tror vi snakker om samme sag.

Ligeså vel som at en bil med lidt rust her og der, godt kan køre, kan en OK optimeret side det også. Det er bare 'god stil', at validere det (sådan har jeg det i hvert fald)

Simon

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:34

Nej nej og lidt mere nej. Det er bestemst ikke elendigt. Det er mulighedsskabende (flot ord ikke ?) Stick out tongue

Du er det helt rigtige sted, se hvor mange der gerne vil give dig nogle fantastiske råd, fedt ikke ?

Dine billeder har muligheder for forbedring. I mine øjne sælger du noget tøj som andre ikke sælger, og hvis jeg var transvestit men en lækre krop, så havde jeg sgu købt på stedet, hvis billedkvaliteten var bedre Big Smile

F.eks. kan du se skyggen på billedet på din forside, den skriger "HJJJJJÆLP". Skyggen skal væk, selvom modellen ser super godt ud i tøjet. Du har ligeledes hjemmelavet billeder ud i en have. Jeg syntes bare at dit tøj fortjener lækre billeder der lever op til tøjets kvalitet.

Altså skabe Waauw-effekten på billederne Cool

Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 22:37

Det går lige i hjertet at lytte til jeres debat :-)))))))))))))))))))))))))

Simon: Efterhånden tror jeg, at min viden inden for SEO og hjemmesider er mere detaljeret end webdesignerens - og den er i hvert fald ikke stor. Jeg har opgivet at gøre krav over for ham, han forstår ikke problemet. Jeg har så gjort kort proces - eller rettere det har han ?!?

Endvidere fik jeg at vide det vil koste ekstra at lave tilsvarende i Firefox, men på mit webhotel lød det ret simpelt - at han bare skulle redefinere højden og bredden af.......kan ikke huske resten.

Niels: hvilke kommentarer mener du? i forhold til at få siden frem?

Alle: antagelsesvis, min målgruppe er kvinder, og kvinder er ikke avanceret brugere. Det skal være enkelt og let. Derfor er det da acceptabelt at det køres udelukkende på IE, for Firefox er mest til Apple-brugere, og så safira ved jeg ikke...Så regnstykket er kvinde + IE = kundevenlighed.

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)