Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Med lukkede øjne.....

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Dine kunder bruger nok fortrinsvis IE + Safari, korrekt. Men fejlene er der skam stadigvæk. Jeg synes godt, du kan forlange lidt ekstra arbejde af ham. Direkte optimering til en ekstra browser, ville jeg måske også tage et symbolsk beløb for, men ligefrem få det til at virke,... For galt !

Du må endelig skrive, hvis du har spørgsmål mm.

Simon

mail@simontoerring.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:44

Ups. lige en lille ting.

Når jeg klkker ind på et produkt så vil jeg kunne klikke videre til næste produkt uden at skulle klikke på top menuen eller "back" knappen (den skal også rettes til dansk) Yes

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:45

NgWen:
et går lige i hjertet at lytte til jeres debat :-))))))))))))))))))))))))

Skønt :)

NgWen:
Niels: hvilke kommentarer mener du? i forhold til at få siden frem?

Hvis du tager forsiden og højreklikker og vælger "Vis kilde/view source" så kan du se at der er et felt med

"<!-------------------------------------Frame--------------------------------------->"

Den (og andre tilsvarende) skal bare fjernes... derefter skal der nok sættes en / foran i filnavne til billederne.

Jeg vil lige rette din forståelsesfejl med Firefox. Den er ikke mest til Apple brugere, men rigtigt mange bruger den. Den sidste nye version er blevet downloadet ca. 1 mia. gange.

Men du har ret i at hvis din målgruppe ikke er avancerede brugere, så bruger de IE.

Derudover skal du have lagt Google Analytics på siden, så du kan se hvor folk kommer fra, hvilke sider de ser på din side osv.

Men hvis du har brug for hjælp, så kan du bare maile mig på niels.henriksen(at)netopcom.net

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 22:45

Hej NgWen

I forhold til billederne på din hjemmeside, er de ikke i verdensklasse pt., men op med humøret, fordi det er absolut heller ikke det værste jeg har set.

Jeg vil mene, at der kan komme et rimelig godt resultat ud af de billeder du har på siden, hvis du har originalerne i en høj opløsning, og de så bliver sendt forbi en dygtig photoshop'er. Nogle af billederne skejer dog ud i fht. miljøet på resten, så de må nok tages om.

Eftersom det er unika varer vil jeg foreslå, at du får lavet nogle flere billeder af hver vare, således alle detaljerne bliver fremhævet.

Jeg håber det lykkes for dig/jer :-)

Venlig Hilsen

Allan

Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 23:05

Hej Allan,

Taak for dit bidrag. Mener du alle billeder - eller havebilleder?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:08

alle, desværre.

Lav billederne af en professionel, så det fører produkterne frem på den fede måde.

Tilmeldt 14. Sep 09
Skrevet kl. 23:51

Tak til alle fordi I har været søde til at komme med jeres ærlige meninger. Det havde jeg håbet ikke var tilfældet ;-).

Jeg tager alles bidrag til efterretning, men sidder tilbage med meget dårlig smag i munden. Jeg synes at jeg har udvist så stor forsigtighed og omhu hvad angår undersøgelse af det prof. marked, men må erkende at der er bare ting jeg ikke kan gennemskue.

Jeg blir virkelig nød til at tænke, tænke, tænke - jeg kommer alligevel ingen vegne med det. Men man har jo altid behov for at analysere tingene til døde, ikke sandt?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 06:48

NgWen:
Tak til alle fordi I har været søde til at komme med jeres ærlige meninger. Det havde jeg håbet ikke var tilfældet ;-).

Man bliver kun bedre ved at få ris ;)

NgWen:
Jeg tager alles bidrag til efterretning, men sidder tilbage med meget dårlig smag i munden. Jeg synes at jeg har udvist så stor forsigtighed og omhu hvad angår undersøgelse af det prof. marked, men må erkende at der er bare ting jeg ikke kan gennemskue

Jeg tror ikke at du skal tage det hele på dine skuldre. Det lader til at programmøren (nu ved jeg ikke hvilken baggrund han har) ikke har haft nok viden til at kunne lave et site som dit. Hvis du vil have det så vil jeg gerne tage et kik på koden bag dit site da det selv er et sprog jeg bruger meget. Kan evt. komme med nogle råd på det område.

NgWen:
Jeg blir virkelig nød til at tænke, tænke, tænke - jeg kommer alligevel ingen vegne med det. Men man har jo altid behov for at analysere tingene til døde, ikke sandt?

Måske ikke ligefrem til døde. Men vi har alle nogle områder hvor vi ikke ved ret meget og alligevel så kaster vi os ud i det. Nogle gange klarer vi den og andre gange må vi give op.

Du har nogle lækre produkter som jeg godt tror kan sælges og du må ikke give op nu. Nu er du startet med din butik og har fået en masse råd. Det du skal nu er at kigge på de forskellige råd og kigge på din butik. Du kan med fordel downloade gratis versionen af Martin Thorborgs ePusher og give dig i kast med den.

Vi hjælper gerne (men pas på dem der forsøger at sælge noget til dig) men du skal naturligvis også lytte til os :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 14. Sep 09
Skrevet kl. 11:18

Hej Niels,

Takker af hjertet for de trøstende ord. Må også stoppe med at flæbe for kan alligevel ikke undo det.

Hans baggrund: jeg har forstået at han er uddannet fra multimediedesign, Århus - jeg lyttede til referencerne,som nok ikke var så gode, hvis jeg havde tålmodighed til at bede om dem og dissekere dem op, eller hva'?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:35

NgWen - Jeg har sendt dig en mail.

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)