Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snepede TV2 Nyheder?

Side 6 ud af 15 (144 indlæg)
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Dyrebilen.dk:

Hej

Reklamebureauet kan have en (selv)ironisk tanke med at lægge en reklame på Youtube hvor der er så meget løgn i forvejen, men at direktøren for VisitDenmark så bruger dét argument, (altså omkring hvad der findes på Youtube) gør hende uegnet til at træffe den rigtige beslutning. Hun har købt en idé hos et reklamebureau der ikke evner at sætte sig ind i hvad der skal opnås med kundens kampagne. Ikke en stillingtagen til Youtube, ingen refleksioner over viral markedsføring, - men kunder i turistshoppen Dannevang.

/Michael   

Nu er det altså et af DKs dygtigste bureauer der har lavet den. Derudover er det formodentlig en kamapgne der har været i udbud, så alle danske bureauer har haft mulighed for at byde ind med deres ide. 

Vi kan så diskutere resultatet, og om den for fat i de rigtige folk, det kommer nok meget an på hvad de følger den op med (for sådan en film stor jo næppe alene, mon ikke der er lavet nogle flere så vi ser hvordan "historien" ender?) 

Men det er altså ikek helt rigtigt og sige der ikke er nogen der har tænkt sig om.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:32

Jo det er en af DK største bureauer. Og nu er kampagnen taget af igen. Hvis de virkelig havde troet på den, havde den fortsat, og de havde kæmpet deres sag, og dermed fået endnu mere opmærksomhed. Men de stoppede, fordi de godt ved det er for plat og underlødigt. Ingen er fejlfri. Hvilket finanskrisen viser med tydelige spor.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 16:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

movement:

Noget andet "sjovt" er at hvis det var en reklame der hyldede den danske mand og hans sexturisme i den tredie verden skulle du nok have set de " frigjorte" kvinder stille sig på bagbenene. Mænds seksualitet er dyrisk, klam og frastødende. Kvinder.. ja de er bare selvstændige og stærke. Ikke så underligt med så mange singler i dette land

Hør lige, bamsefar. Hun bliver jo ikke "hyldet", fordi hun har knaldet en turist. Hun bliver "hyldet", fordi hun har taget ansvar for sine handlinger.  

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:35

Okay Lone. Skriv en blog om det, så bliver det sikkert mere sandt

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:48

movement:

Noget andet "sjovt" er at hvis det var en reklame der hyldede den danske mand og hans sexturisme i den tredie verden skulle du nok have set de " frigjorte" kvinder stille sig på bagbenene. Mænds seksualitet er dyrisk, klam og frastødende. Kvinder.. ja de er bare selvstændige og stærke. Ikke så underligt med så mange singler i dette land

Ja, det er sgu i sandhed lidt sjovt - og stærkt paradoksalt! Men sådan er det ikke desto mindre blevet ... Når f.eks. Susanne Bjærrehus snakker så meget om hvor lækre hun synes unge fyre er, så er hun bare "en stærk kvinde, der tør stå ved sin seksualitet" - men når Jørgen Leth beskriver hans passion for unge piger er han "en gammel gris" der skal fyres fra hans job (og blev det). Man skal være blind for ikke at se, at der er en grotesk forskel på den måde mænd og kvinders passioner for det seksuelle bliver set på.

Jeg synes så iøvrigt, at både Susanne og Jørgen skal have lov til at have deres passioner og præferencer uden at blive fordømt. Og Karen26 også Geeked

Om Karen26 så bliver "hyldet" for at knalde en turist uden beskyttelse (hvad blev der af HIV kampagnerne ...? Er det her sådan en slags mod-kampagne?) eller om at tage ansvar for sit eget liv (og det barn iøvrigt, som hun efter undfangelsen ikke mente havde ret til en far - nu fortryder hun så .... hvornår mon hun mod-fortrydr næste gang?) kan man jo altid diskutere, Lone, men du kommer ikke udenom, at det netop er det første det meste af debatten omkring filmen har handlet om. Og var det ikke netop "debat" som fortalerne for denne films berettigelse har argumenteret for var målet? :)

En ting må dog stå helt klart: Skuespilleren, der lægger krop til filmen fortjener på ingen måde den perfide kritik hun har fået rundt omkring. Hun har udført et sobert job, som skuespiller. Det er hendes job.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:56

Ja jeg kan også lyde seksuelt forskrækket hvilket jeg på INGEN måde er. Jeg er en frisk ældre mænd i slutningen af trediverne der har seksuelle fantasier om frække unge piger / kvinder lige lidt over de 18 år. Jeg har aldrig flirtet med en pige på den alder, men fantasien er der. Hvilket den vel er hos ca 99 % af alle mænd. Men prøv at sige det til en kvinde, og du bliver mødt med et " addd hvor er du klam ". Det prøvede jeg med en veninde jeg havde, det var hende der sagde " addrr ". I mellemtiden hørte jeg på hendes historier om hendes utallige blowjobs til vildt fremmede mænd i byen. Fordi hun synes det var fedt at se dem komme. Og sådan er tendensen ret tydelig, både i reklame. og tv branchen. Mænd er dumme , klamme og dyriske. Kvinder er stærke og selvstændige. Man må gå ud fra at det er behov de har efter at have været undertrykt så længe. Problemet er at 2 forkerte gør ikke en rigtig. Men det finder de vel ud af , når de er trætte af at være single og fyrre, enlige mødre og med en attitude som en havnearbejder.

I den her sammenhæng er jeg meget forarget over at vi ikke er kommet videre i DK siden 70`erne, at det stadig skal være vores nemme kvinder vi skal sælges på. Selv i Thailand prøver de at holde lav profil omkring det

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 16:58

movement:

Jo det er en af DK største bureauer. Og nu er kampagnen taget af igen. Hvis de virkelig havde troet på den, havde den fortsat, og de havde kæmpet deres sag, og dermed fået endnu mere opmærksomhed. Men de stoppede, fordi de godt ved det er for plat og underlødigt. Ingen er fejlfri. Hvilket finanskrisen viser med tydelige spor.

....har du overvejet hvor meget det har pustet til debat-ilden og givet medieoverskrifter, at filmen er taget af??

Genialt...intet mindre!!

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 17:01

Mikkel, at Jørgen Leth blev fyret fra Tv2 var da også det mest latterlige jeg i mit liv var vidne til - men der er stadig forskel på dét Susanne Bjerrehuus udtaler sig om, og dét Jørgen Leth beskrev han havde gjort (eller, så vidt jeg har forstået; dét der blev OPFATTET at han gjorde).  
Susanne knalder muligvis en ung fyr eller to og taler gerne om det. Jørgen gramsede på en ansats datter, der i øvrigt var under den sexuelle lavalder "fordi det var hans ret". Det i et land, hvor han er officielt repræsenterer Danmark. 

Hvordan du end vender og drejer den, så er der en forskel. 

Men derudover vil jeg give dig ret i, at kvinderne og mænds seksualitet ikke bliver opfattet som ligeværdige i den danske debat - og der kan drages paraleller, men jeg mener bare ikke at hverken Jørgen og Susanne eller Karen og den Thailandske Sexturisme er to af dem. 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:03

Som Mikkel skriver : så er gasning af jøderne også genialt

..eller så er Jønke genial. Han får masser af medietid, nogle nye medlemmer. Men endnu flere fjender.

Og jeg tror ikke du skal regne med at bureauet synes at det er genialt at deres kampagne er taget af.

Men jo for mange mennesker, og måske specielt kvinder, er det da genialt at få opmærksomhed uden at have noget at have det i. Problemet er bare at de kvinder hurtigt bliver skoddet og får et dårligt ry. Ligeså gør deres mandlige sidestykker. Og ligeså gør DK nu med den her kampagne

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 17:20

Lone,

Jørgen Leth "tog hushjælpens datter" præcis når han havde lyst og beskrev det i sin bog, "Det Uperfekte Menneske". Hun var 17 år og neger, hvad der utvivlsomt vagte en del af forargelsen fordi Ekstra Bladet puttede det på forsiden. Med til historien hører, at Leth havde et monogamt forhold til pigen gennem længere tid.

Men jeg synes i det hele taget det er svagt at man skal aflede debatten med at opfinde analogier, som man så bruger som ståmandsargumenter. Det er for tyndt og har intet med sagen at gøre.

Mit forslag er, at du hjælper de sexuelt undertrykte danske mænd med et trøsteknald. Det fortjener de efter al den afsexificering de bliver udsat for. :-|

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Side 6 ud af 15 (144 indlæg)