Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback på min side "Justklik.dk"

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kashan

Her kommer lidt kritik.

1. Det er korrekt som Martin skriver at det er alt for blot. Det er forkert når du skriver det er efter smag eller behag. Du bør rette dig efter hvad der er almindeligt for den slags sider, således at det er læsevenligt for dine potentielle kunder. Det er IKKE læsevenligt. Og det er ikke efter smag eller behag, det er efter farvesammensætningen og dens effekt på de der læser.

2. Sitet er alt for langsomt, og hvis det er sådan generelt, så er det dræbende for dem der skal bruge det, og de vil i de fleste tilfælde opgive inden de er kommet i gang. Rettede sig, så I var måske i gang med at uploade nogle ting.

3. Der er mange stavefejl.

4. Generelt for meget information.

Mvh/MLMNewbie

Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 16:46

Og blåt staves jo blåt, blot for at rette min egen fejl.

Glemte lige at spørge om det virkeligt er sandt I har Krak, Eniro osv som samarbejdspartnere?

Og hvad består samarbejdet i?

Hvis ikke de er det, så er det problematisk at skrive det.

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:02

Hej igen

Jeg takker for din feedback og tager alt op til overvejelse således justklik.dk kan blive bedre og mere simpel for alle brugere på siden.

Vi har selvfølgelig en samarbejdsaftale med de forskellige net-telefonbøger (krak,eniro,ni og dgs) om annoncering af vores produkt, kundehenvendelser samt nogle andre alternative aftaler som jeg ikke kan komme nærmere ind på.

Fra Hillerød
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 60
Fra  Stepnote, Lauenborg Coaching Skrevet kl. 17:10

Hejsa

Synes det er en god ide og vil da have Jer i tankerne når jeg står og skal bruge en leverandør. Ideen er jo ikke ny i den forstand at der er masser lignende sites, men Jeres vinkel med at formidle opgaver inden for alle kategorier er god - dog er dilemmaet jo nok at få nok udbydere ind til at kunne levere bredt som Jeres site ligger op til. Anyway, det var selve konceptet.

Du har helt ret, farver er en smagssag og jeg vil ikke komme med min subjektive holdning, det kan du ikke bruge til en fis alligevel. Derimod vil jeg sige at jeg synes det er ærgerligt at I ikke benytter ren tekst i stedet for tekst i billeder. Det står mere skarpt med tekst og søgemaskinerne får noget at gå efter. Når I har så begrænset med tekst vil Jeres site ikke blive optimalt søgemaskineoptimeret. Noget andet der også vedrører SEO er at Jeres meta title ikke tager navn efter side indhold eller side title.

Men, men indholdet er super gennemført. I har virkelig gjort Jeres research godt og har fået alle tænkelige Undergrupper med inden de forskellige erhverv, godt gået.

Og så elsker jeg Jeres videoer :-)

God vind her fra

Venlig hilsen
Bo Lauenborg

www.stepnote.dk

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Skrevet kl. 17:28

Tak tak og atter tak

Vi prøver at gøre vores bedste for at være den fremtidige erstatning for den almindelige markedsføring så som visninger og kliks på nettet.

Her vælger virksomheden selv de kunder den ønsker at varetage og samtidligt kun levere seriøse kundehenvendelser.

Du har ret i det med teksten i billeder, men vi bruger billeder da vi bruger en skrifttype som ikke kan læses af browserne. Grund til at vi bruger denne skrifttype er, at vi synes den er meget pænere end alm. html-tekst. Vi er ved at finde ud af, om teksten kan ligge som html-tekst bag billederne, så det kan blive søgemaskineoptimeret.

Takker igen for dit positive respons.

Forsæt god aften :-)

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 18:10

Kashan :

Du har ret i det med teksten i billeder, men vi bruger billeder da vi bruger en skrifttype som ikke kan læses af browserne. Grund til at vi bruger denne skrifttype er, at vi synes den er meget pænere end alm. html-tekst. Vi er ved at finde ud af, om teksten kan ligge som html-tekst bag billederne, så det kan blive søgemaskineoptimeret.

Faktisk kan man sagtens løse det problem med at det ligger i billeder selvom i vil have en speciel font  - løsningen er Cufón

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Skrevet kl. 19:18

takker og prøver at se om min udviklings afdeling kan løse dette problem, så det fungerer på alle browsere :o)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:22

Jeg forstår ikke konceptet.....

Det er gratis...............men jeg kan selv regulere mit budget med selvoptankning Tongue Tied

Prøvede at finde noget på siden som beskrev dette, men kunne ikke fnde det

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:10

Hej JustKlik og velkommen på markedet, og det mener vi sku´Big Smile

Jo flere vi er, jo mere fokus kommer der fra alle serviceleverandører på dette fantastiske markedet som har nogle helt enestående muligheder for hurtigt avancement og omsætning hvis man kan blive anderkendt med en forretningsmodel der virker.....  dvs. kunden der Henter Tilbud er tilfreds med servicen . Og ligeledes serviceleverandørerne tjener penge på kundens tilbud. altså formidling hvor man skaber Win/Win...

Jeg vil ikke forholde mig til de grafiske elementer, det lader vi være op til webdesignere at afgøre. Men husk nu at tænk konventering på jeres formularer. er det let, eller besværligt ?

Kashan :

Vi har selvfølgelig en samarbejdsaftale med de forskellige net-telefonbøger (krak,eniro,ni og dgs) om annoncering af vores produkt, kundehenvendelser samt nogle andre alternative aftaler som jeg ikke kan komme nærmere ind på.

Det her er et kæmpe scoop, tillykke med det ! - siden vi for første gang tilbage i 98´begyndte at se de første forsøg på tilbuds sider. Har INGEN nogensinde indgået en aftale med disse Super Brands angående udvikling af RfQ-markedet (Request For Quatations) - mange har prøvet, spørg bare diverse byggeportaler.

Hvad gjorde i for at få dem overtalt til samarbejde ? - eller er det bare i har købt produkter hos dem for at brande jer selv ?

Jeg går udfra i har en skriftlig aftale om brug af deres logo´er og brands ? osv. 

Jeg henviser dig lige til Eniros brugerbetingelser her

Tjek punkt 3.

Håber i har styr på jeres ting, det var den måde annoncehajerne snød virksomheder for millioner af kroner for få år tilbage. Indtil håndværksrådet med deres jurist optrawlede deres netværk og fik dømt bagmanden der fik 2,5 års ubetinget fængsel

mvh. HentTilbud.dk

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Skrevet kl. 20:39

Konceptet er

Som en virksomhed registrerer man sig på justklik.dk gratis, ingen medlemskab, ingen abonnement.

Når din tilmelding er sket, ved vi hvilke kompetencer din virksomhed står inde med. Enhver forespørgsel som macther dine kompetencer, sendes til dig gratis og uforpligtende.

Efter at du har vurderet opgavens omfang, kan du vælge at besvare kunden ved at købe kundens informationer for en pris mellem 10-40 kr, afhængig af hvilken faggruppe du tilhører. Således er alt gratis, indtil du selv ønsker at besvare en kunde.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)