Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback på min side "Justklik.dk"

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen Smile

Justklik.dk er en webportal som hjælper dig med at få flere kunder GRATIS og UFORPLIGTENDE!!!

Det lyder lidt for godt til at være sandt, men det er nu virkeligt.

Vi er et team af 8 forskellige selvstændige som er blevet træt af den dyre pris for annoncering og markedsføringnettet. I starten af år 2009, havde vi hver især en udgift på visninger og kliks på nettet for ml. 5.000 - 15.000 om måneden. Midt i krisen er det rigtig mange penge og derfor tænkte vi, at der må være en smartere løsning.

Vi gik i gang med at lave justklik.dk, med det ene formål, at virksomheder kun får kunder efter deres behov, samtidligt med at minimere deres omkostninger ved annoncering.

Justklik systemet er udviklet således, at virksomheden ved oprettelse skal afgive, hvilken faggruppe den tilhører samt hvilke serviceydelser den ønsker at varetage. Desuden får virksomheden gratis og uforpligtende forespørgsler med opgavens præcise omfang.

Vores idégrundlag er, at spare din virksomhed tid og penge, samtidigt med at du modtager en effektiv kundetilstrømning. Dette kan vi tilbyde, idet brugerne altid søger en konkret opgave og derfor kan matches med virksomhedernes service kompetencer med det smarte Justklik system.

Fordele for din virksomhed

•  Det er gratis at tilmelde sin virksomhed på Justklik.dk
•  Din virksomhed betaler hverken abonnement eller medlemskab
•  Vi fremskaffer potentielle kunder til din virksomhed
•  Vælg selv de opgaver som din virksomhed ønsker at varetage 
•  Få gratis forespørgsler med hele opgavens præcise omfang 
•  Du styrer selv dit budget med et selvoptankningssystem 
•  Ingen binding, ingen kontrakter og kan afmeldes til enhver tid 
•  Modtag SMS-forespørgsler med hele opgavens præcise omfang

Besøg vores side og kom med feedback på hvad  I syntes om siden og generelt konceptet

Alle nye medlemmer får de første 5 kundeinformationer samt 25 SMS forespørgsler gratis

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 15:27

Fed side, men er det ikke det samme som http://www.eformidling.dk/?

Synes ikke navnet JustKlik er fedt, det burde være JustClick...

/Shock

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 15:32

Shock:

Fed side, men er det ikke det samme som http://www.eformidling.dk/?

Nej slet ikke. Kan du ikke se det? P]
De har helt selv valgt et andet navn og ændret på et pr billeder.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 15:35

Samme registrant så nok samme personer der står bag.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 15:35

Det er samme side, hvis du har konto det ene sted, ligger den også på den anden side kan jeg se.

Vil sikkert skabe problemer med søgemaskinerne.

Generelt syntes jeg det ser okay ud.
Måske lidt uoverskueligt for nogle ikke vante internet brugere.

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Skrevet kl. 15:36

Tak for din feedback

Jo det er eformidling.dk. Vi har efter store overvejelser valgt at skiftes vores navn til Justklik.dk 

Vi havde lige sammen mange bruger i vores undersøgelse som syntes det både var nemmere og simpel at skrive "Klik" i stedet for "Click"

Vi har kørt vores koncept ved brug af telemarketing og repons

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:40

Hej Kashan.

MEGET flot og velfungerende hjemmeside. Den kan I godt være stolte af Yes

Venlig hilsen,

Christian

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 15:49

Personligt syntes jeg den er alt for blå.. Det er simpelthen blåt på blåt.. Derudover fatter jeg ikke hvorfor jeg skal scroll en halv km. for at finde nogle felter, hvor jeg skal udfylde om jeg er privat osv. Det er endvidere heller ikke fremhævet hvilket får mig til at tro at jeg ikke skal udfylde det. Generelt syntes jeg i har gjordt det uoverskueligt og besværligt at indsende en forespørgsel. Derudover virker det med at når man holder musen over et element at det så bliver tydeligt bare ulogisk og virker som om det er lavet alene for effektens skyld. Derudover fatter jeg ikke hvorfor i har lavet mere eller mindre alt tekst som billeder.

Det var lige mine hurtige ord, håber i kan tage dem.

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Skrevet kl. 16:12

Mange tak for din feedback.

Du har lidt ret i det blåt på blåt men farverne kan altid diskuteres efter smag og behag.

Forklaring med de faggrupper man kan vælge er med til at specificere hvilken faggruppe din virksomhed tilhører og grunden til vi bruger et klik system er nemlig så  du som virksomhed kun får de kunder du ønsker. Vi har lavet systemet på den måde, så man ikke skal blive forvirret, at der ligger et lag sky på, som ikke skal forstyrre dig, hvis du ikke skal bruge dette område. Vi bruger en skrifttype kaldet "klavika" som de fleste browsere ikke kan forstå og dermed har vi valgt at lave det til billeder fremfor almindelig html.

Jeg er personligt blivet træt af  at som en bruger på google søger en "maler i københavn" fordi man skal have malet f.eks "rød,gul og blå og ender med at finde en masse malerfirmaer som alligevel ikke kan hjælpe en og oveni købet har virksomheden betalt for de kliks brugeren har trykket på undervejs.

Jeg håber ovenstående er svar nok på din feedback.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:19

Hej igen

Jeg har ikke brug for at modtage svar på min feedback Smile. Det er tanker jeg har gjordt mig og så kan i tage dem til jer eller komme med undskyldninger for hvorfor i gør som i gør. Hvilket dog ikke ændre på den oplevelse, som jeg sidder tilbage med som bruger. Så kan i jo tage det til jer og lave ændringer eller beholde det som det er fordi i mener det er det bedste. Det er sådan set 100% op til jer. Wink

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)