Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visa Elektron - hvordan billigst

Side 1 ud af 6 (57 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en Dandomain shop med dankort betaling, men savner visa elektron da jeg har en del unge kunder.

Som jeg har kunnet læse mig til koster det 3500 i oprettelse + 1000 årligt + selvfølgelig transaktionsgebyrer. 

Andre muligheder - da jeg synes dette virker temmelig dyrt ?

mvh

jesper

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 16:29

Brug paypal, hvis du tror de kan finde ud af det :)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:32

hvad mener du med om de kan finde ud af det ? dandomain eller kunderne - eller mig Tongue Tied

mvh

jesper

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:57

e-wire ser billigt ud at oprette, men meget dyrt i brug...

2,45% + lidt håndører.  

men pbs er sku heller ikke gratis.. 1,25%

mvh

jesper

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 17:02

Jesper Laugesen:

hvad mener du med om de kan finde ud af det ? dandomain eller kunderne - eller mig Tongue Tied

mvh

jesper

Kunderne :)

Jeg tror at paypal er det billigste alternativ.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 17:14

Du ansøger blot pbs om de internationale kort (herunder mastercard visa, american express + flere). Ja, det koster rigtig nok 3500 kr i oprettelse og derefter 1000 kr. pr år, men spørgsmålet er om dette ikke kan godt betale sig?

Min erfaring siger at mange blandt andet også benytter Mastercard til betalinger på internettet. Der skal jo ikke så mange ordrer til på årsbasis, før gebyret er tjent hjem, og du ved ikke hvor meget du går glip af ved ikke at modtage det.

Paypal, ewire og lignende er billige alternativer - men vil du det seriøst i danmark skal du se bort fra disse alternativer.

// Jesper Skov

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:26

Hej Jesper

Det vil klart være bedst at tage international pakken. Men vær opmærksom på at Visa Elektron også giver problemer ind i mellem. Hvis eks en kunde bestiller noget hos dig, og derefter annulerer ordren. Du afviser så betalingen som normalt. Men på kundens konto er pengene bundet i 30 dage, uanset hvad du har gjort. Det giver så ind i mellem opringninger hvor du efterfølgende skal kontakte kundens bank og få dem til at ophæve det bundne beløb. Hos os er vi bestemt ikke fan af dette kort... der er dog så mange der bruger det at vi er nødt til at have det.. og der kommer flere og flere ser det ud til...!

Mange hilsener Helle

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:37

Jesper Skov:

Paypal, ewire og lignende er billige alternativer - men vil du det seriøst i danmark skal du se bort fra disse alternativer.

Hvorfor mener du så det? Når manden spørger på Kreditkort, og ik betalingskort, så kan Paypal da sagtens være med. Det er både gratis at have, billigt at benytte og sikkert for kunden...

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 17:39

Helle - houseofkids.dk:

Hej Jesper

Det vil klart være bedst at tage international pakken. Men vær opmærksom på at Visa Elektron også giver problemer ind i mellem. Hvis eks en kunde bestiller noget hos dig, og derefter annulerer ordren. Du afviser så betalingen som normalt. Men på kundens konto er pengene bundet i 30 dage, uanset hvad du har gjort. Det giver så ind i mellem opringninger hvor du efterfølgende skal kontakte kundens bank og få dem til at ophæve det bundne beløb. Hos os er vi bestemt ikke fan af dette kort... der er dog så mange der bruger det at vi er nødt til at have det.. og der kommer flere og flere ser det ud til...!

Mange hilsener Helle

Det er så en anden side af sagen, og i så fald er problemet det samme med andre visa electron løsninger. Jeg har selv set problematikken med Visa Electron hos en kunde, men der var de altså ikke bundet i 30 dage, da de blev frigivet så snart vi slettede betalingen fra vores administration.

// Jesper Skov

Side 1 ud af 6 (57 indlæg)