Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en blogger!;) - Som har sin egen blog.

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke selv sætte en blog op..

Jeg spurgte til om jeg kunne blive skribent på en andens blog.
- Og du får ikke rigtigt svaret på mit spørgsmål, så om jeg har 50kr eller ej, er ikke vigtigt.

Så nu håber jeg bare på at få besvaret mit spørgsmål! :)

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:28

Reed:

- Og du får ikke rigtigt svaret på mit spørgsmål, så om jeg har 50kr eller ej, er ikke vigtigt.

Jeg går ud fra det var ment mod min kommentar.

Har du tjekket nogle af de gode gratisblogs? Du vælger et design eller skaber dit eget, og så køre det der ud af... Det er lavet så brugervenligt, at man slet ik kan lave fejl...

Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 498
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 18:29

Hej 

Jeg er i gang med at lancere en blog, der henvender sig til unge. 
Bloggen er sat op og er klar til at blive skerevet på.

Send mig en mail på mora09@gmail.com hvis du vil snakke videre om det.

Morten 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 18:43

Fashion-Seller:

Reed:

Jeg går ud fra det var ment mod min kommentar.

Har du tjekket nogle af de gode gratisblogs? Du vælger et design eller skaber dit eget, og så køre det der ud af... Det er lavet så brugervenligt, at man slet ik kan lave fejl...

I did yes!

- Ja har kigget på nogle af de andre blogs, men så vil domænet være noget med f.eks mchristoffersen.blogger.com
Og kunne bare godt tænke mig mchristoffersen.dk

That's why :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:46

Reed jeg vil gerne hjælpe dig med opsætning og et design af blog, og kan sagtens give dig et par sider hvor du kan få et billigt webhotel:)? Du kan bare skrive til per@dexxmo.dk, så finder vi ud af noget:) DEsign og opsætning hjælper jeg selvfølgelig gratis med:)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 18:46

Allan Hansen:

Hvis du har en masse tekst klar, kan vi da evt. lave en deal med at jeg opsætter bloggen og så sørger du for løbende at skrive på den. Så kan vi dele i porten, hvis der kommer nogle reklameindtægter.

Jeg gider bare ikke købe domænet, hvis det ender med, at den ikke bliver ordentligt vedligeholdt. Så kan du lave 20-30 siders tekst i word inden oprettelse, er jeg frisk.

Jeg har desværre ingen sider - Fordi jeg vil helst ind på en blog hvor der allerede skrives eller noget.

Men jeg vil gerne overveje det :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 18:47

Allan Hansen:

Hvis du har en masse tekst klar, kan vi da evt. lave en deal med at jeg opsætter bloggen og så sørger du for løbende at skrive på den. Så kan vi dele i porten, hvis der kommer nogle reklameindtægter.

Jeg gider bare ikke købe domænet, hvis det ender med, at den ikke bliver ordentligt vedligeholdt. Så kan du lave 20-30 siders tekst i word inden oprettelse, er jeg frisk.

Jeg har desværre ingen sider - Fordi jeg vil helst ind på en blog hvor der allerede skrives eller noget.

Men jeg vil gerne overveje det :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:49

Kan også godt hoste dit domæne hvis det er, jeg har et gigahost webhotel hvor der er plads til et par domæner endnu:)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 18:55

Jeg vil lige skrive til jer alle.

Jeg er på ingen måde interesseret I penge, det er ikke derfor jeg vil lave denne blog. Jeg vil gerne skrive fordi jeg elsker at skrive.

Dermed ikke sagt at jeg ikke er interesseret hvis der skulle blive nogle penge fra min blog.

- Hvis I forstår mig.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 18:57

Reed:

Hej dig derude!

Jeg har længe gerne ville have en blog selv.

Jeg har bare ikke penge til at få sat en op, så jeg tænker at et alternativ vil være at jeg kunne blive skribent på en andens blog.

Jeg kan godt tænke mig at skrive om: Mode, Fashion, (få sat en kategori op "Livet igennem en 16 årigs øjne) hvor jeg vil skrive om indtryk, og skrive lidt om hvordan jeg ser på tingende - Jeg tror selv det kunne være spændende.
Og nej det vil ikke blive sådan noget "her til morges sad jeg i bussen og der var den her herre underlige mand, som bare stirrede på mig" - Jeg vil skrive proffesionelt, og med humor;)

- Så har du en blog hvor følgende vil passe ind, og syntes det vil være spændende at have en ung frisk skribent på siden, så skrive da lige her! :)

P.S - Husk og post et link til din blog, og fortæl lidt om hvad du skriver om, og fortæl også gerne om der kommer mange og læser din blog, og om de kommentere.

Hvordan ville du have det med at blogge om unge under 18 synspunkt på tatoveringer og moden derom?

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)