Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en blogger!;) - Som har sin egen blog.

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus Beck Christensen:
Hvordan ville du have det med at blogge om unge under 18 synspunkt på tatoveringer og moden derom?

- Nu er jeg særlig meget interesseret I at få en tatoo selv.
Så det kunne da godt være interessant, men hvordan skulle jeg skrive det? - Og hvorfra skulle jeg få den viden om unges synspunkter?

- Men med det sagt så tror jeg at jeg er mest interesseret I at skrive om "Life through a 16 year old's eyes" og om Mode/Fashion

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:57

Hej Reed

Jeg har en blog som kunne passe perfekt til formålet og den genere allerede indtægt fra artikler om webshops - Hvis du er interesseret i at samarbejde så kan jeg give dig 50% af omsætningen og samtidig kan jeg lære dig noget om affiliate marketing og hvordan man laver indtægt på nettet

Skriv hvis det har interesse!

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 20:29

Nillerrune:

Hej Reed

Jeg har en blog som kunne passe perfekt til formålet og den genere allerede indtægt fra artikler om webshops - Hvis du er interesseret i at samarbejde så kan jeg give dig 50% af omsætningen og samtidig kan jeg lære dig noget om affiliate marketing og hvordan man laver indtægt på nettet

Skriv hvis det har interesse!

Jeg skal ikke skrive om affiliate marketing.

Hvis du læser trådens første indlæg.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 20:41

Reed:

Hej,

Nils er venlig og hjælpe dig - tak ham for det.

Og en hurtig søgning på google siger hvad affilate marketing er.
Han har måske blogs om fedt tøj hvor du skal blogge om en fed G-star trøje fra Smartguy med et slut affiliate link til dem.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 20:46

Simon:

Reed:

Hej,

Han har måske blogs om fedt tøj hvor du skal blogge om en fed G-star trøje fra Smartguy med et slut affiliate link til dem.

Det er også dejligt at folk vil hjælpe og det sætter jeg også stor pris på - Misforstå mig ikke.

Men jeg må have misforstået ham. - Jeg forstod han ville have mig til at skrive om affiliate marketing. - Som jeg ikke ved en skid om :)

- Så misforstå mig ikke, jeg er skam taknemlig - Jeg må bare have misforstået Nils

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 20:53

Det hele bliver imo lildt skævt her på amino blandt it-hajer der kan sætte op for dig, og marketeers der kan se muligheder for at lave mønter.

Hvad om du fandt en blog, hvor bloggeren siger dig noget, og hvor du kan se mulighed for at dine vinkler supplerer godt. Skriv til bloggeren og tilbyd dig selv.
Der findes ikke mange mode-bloggere på amino, men det er her du skal komme tilbage, hvis du en dag vil have gode råd om at tjene penge på en blog der rent faktisk får besøgende.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 21:31

Hr. Økonomisk Uafhængig:
Hvad om du fandt en blog, hvor bloggeren siger dig noget, og hvor du kan se mulighed for at dine vinkler supplerer godt. Skriv til bloggeren og tilbyd dig selv.
Der findes ikke mange mode-bloggere på amino, men det er her du skal komme tilbage, hvis du en dag vil have gode råd om at tjene penge på en blog der rent faktisk får besøgende.

Tror jeg vil overveje det.
For ja - der er mange som ser ud til at vil tjene små penge på en blogger som mig :)

Men tror lige jeg vil rode lidt rundt med de gratis blogs nu:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:33

Reed:

Simon:

Reed:

Hej,

Det er også dejligt at folk vil hjælpe og det sætter jeg også stor pris på - Misforstå mig ikke.

Men jeg må have misforstået ham. - Jeg forstod han ville have mig til at skrive om affiliate marketing. - Som jeg ikke ved en skid om :)

- Så misforstå mig ikke, jeg er skam taknemlig - Jeg må bare have misforstået Nils

@Reed - Jeg skriver om webshops som sælge mode og indsætter affiliate links for at kunne få en indtjening, den blog jeg har kunne godt tåle at få mere indhold om mode og ikke bare om webshops.

@Simon - tak for de pæne ord

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 21:40

Nillerrune:
@Reed - Jeg skriver om webshops som sælge mode og indsætter affiliate links for at kunne få en indtjening, den blog jeg har kunne godt tåle at få mere indhold om mode og ikke bare om webshops.

Aaah I see!

Jamen det kan vi da måske godt finde ud af.

Skriv mig lige en privat besked og sæt mig ind i tingene :) - Det skader ikke at skrive lidt forskellige steder :)

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 22:28

Hej

Hvorfor har du ikke sat PB til :)?

Vil du kontakte mig på 595@mail-online.dk. Jeg tror vi kan lave et samarbejde, der vil gavne os begge :)

Mvh.

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)