Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændring af Network Marketings image!

Side 4 ud af 7 (61 indlæg)
Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg synes bestemt ikke, at det er en dårlig ide. Men jeg kan udmærket følge Lillian i hendes bemærkninger om, at det ville blive svært p.g.a af forskelligheden af de enkelte selskabers opbygning.

Men fælles for alle må dog være "opførslen" af de enkelte selskaber og deres representanter, hvis jeg må sige det sådan. Jeg mener, hvis vi skal højne respekten for MLM/NM , så er det dog i allerhøjeste grad der man skal begynde.

Ærlighed, saglighed og gennemskuelighed må dog også være punkter, der kendetegner et seriøst selskab.

Jeg ved godt, at det ikke er meget konkrete forslag jeg kommer med, men jeg synes, at det er overordnete punkter man kunne arbejde videre med.

Jeg følger spændt denne tråd og glader mig til resultaterne.

Fortsat en god aften

Michael D.

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 17:16

Angående imageproblemer i MLM branchen.

Så kom denne nyhed frem omkring nominerede/og opnåede business awards - og det er disse og lignende artikler vi skal videresende, og vise til folk, således at de kan se (hvis ikke de bare tror på os) :-)

Så når der er sådanne gode artikler, og opnåede priser (som IKKE KUN er indenfor mlm verdenen) men hvor man konkurerer på lige fod med den traditionelle forretningsverden, så lad os fortælle det videre - måske kan vi overdøve de DÅRLIGE artikler.

Artiklen vil være reklame for det firma jeg arbejder med - men måske der findes nogle artikler fra nogle af de firmaer som andre herinde arbejder med, som kan understøtte min (vores)  påstand om at der FINDES:  HØJ ETIK, KVALITET, SUND FORRETNING og andre gode ting i MLM verdenen.

http://www.gpnworld.com/newscenter/newsarticle.asp?a=682  (se mere på http://www.stevieawards.com/)

ha' en dejlig aften :-)

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 00:37
Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Skrevet kl. 13:58

Vi har tidligere talt omkring DSA - direkte salgsforeningen.

Her er en video som på 10 minutter - fortæller om trends og muligheder med direkte salg - og som  i mine øjne er god reklame for branchen

Se den her:

God fornøjelse

mvh

Lillian Pabst

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 14:28

Indledningsvis vil jeg blot lige pointere at jeg aldrig kommer til at indgå i noget der lugter af MLM eller NM. Så er det slået fast. Jeg vil dog gerne give mit besyv med, blot fordi jeg kan lide debattens emne, nemlig at skabe et bedre image. 

Et forslag: Hvorfor skal der altid være så mange regler for hvad I må sige, og hvad I må kommunikere? Det gør det hele så mistænksomt.. og skræmmer nok også en del væk, at man SKAL til et hvervemøde før man overhovedet ved hvad det drejer sig om.. det lugter af fisk :-)

ÅBENHED vil gavne denne salgsform :-)! 

Produktsiden halter også efter, synes jeg... fx. ACN med deres telefon-ståhej - http://www.myacn.eu/eu/dk_dk/voip/index.jsp -  (Dette er IKKE for at starte en diskussion om de forskellige firmaer.. men blot mit synspunkt om produkter, der ikke matcher markedet)

Så, kommunikation, åbenhed og produkter der er et reelt behov for - det vil gavne MLM og NM-branchen.

Hilsen

Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Toftlund
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:50
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christian

Interessant indlæg! Jeg mener regler er vigtige for at give guidelines til de selvstændige distributører. Alt for mange gange har vi set folk komme med helt vanvittige påstande om hvad et givent produkt kan eller hvor hurtigt man kan komme til at skabe en fornuftig indtægt. Når det så er sagt mener jeg som jeg kan formode du har været udsat for at det er helt urimeligt at man bliver inviteret til en præsentation uden at få at vide hvad det overhovedet handler om. Dér er jeg helt af samme mening som dig.

Jeg er ligeledes enig med dig i at produktet/ydelsen skal være brugbar for kunden. Produktet skal være stjernen i showet, hvis det hele bare handler om at sælge et værdiløst produkt som ingen har behov for så er forretningen efter min mening ubrugelig. Min kammerat der har evalueret mit selskab startede med at sige ordet "nytteværdi" og det har jeg tænkt en del over. Hvis produktet eller ydelsen man sælger ikke har en nytteværdi for den helt almindelige forbruger så bliver det nok aldrig en succes. I denne branche lever vi, ligesom i øvrigt i alle andre brancher, af forbrugere der vil have det produkt vi har.

Og ja: KOMMUNIKATION, ÅBENHED og PRODUKTER som folk har brug for - Dét er vejen frem for branchen i Danmark hvor vi langt fra endnu får den anerkendelse som branchen får i USA og andre lande.

Med venlig hilsen

Michael "den åbne" Aarhus 

Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 17:17

Hej Michael

Michael Aarhus:
Alt for mange gange har vi set folk komme med helt vanvittige påstande om hvad et givent produkt kan eller hvor hurtigt man kan komme til at skabe en fornuftig indtægt.

Hvorved vi igen er ved emnet ærlighed og saglighed.

.

Michael Aarhus:
hvis det hele bare handler om at sælge et værdiløst produkt som ingen har behov for så er forretningen efter min mening ubrugelig

Hvorved vi igen er ved emnet seriøsitet.

Efter min mening to meget vigtige punkter at tager fat i, hvis vi i fællesskab virkelig vil udrette noget.

Med venlig hilsen

Michael D.

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Skrevet kl. 17:34

Hej Christian

Jeg er helt enig med dig - hvorfor ikke bare tale lige ud af posen - og giv den information som folk søger.

Dog vil jeg sige, at det kan være svært at fremlægge en hel afregningsplan, og vise alle produkter "på gaden".

Hvis ikke produktet er af en kvalitet, og et produkt der vil være efterspørgsel efter - og der ikke er noget nyskabende, så er der ej heller nogen vedvarende forretning.

Så med åbenhed og ærlighed kommer man længst.......

mvh

Lillian

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:08

Christian Anders Jørgensen:

Indledningsvis vil jeg blot lige pointere at jeg aldrig kommer til at indgå i noget der lugter af MLM eller NM.

Skal vi vædde?

Mvh.

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 01:23

Hehe sådan Lasse :-) Tak for et bredt smil her på en torsdag aften/nat..

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Side 4 ud af 7 (61 indlæg)