Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændring af Network Marketings image!

Side 5 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøve at give mine bedste råd til MLM debattenSmile

Vær ærlige

Skriv hvad i sælger

Pas på med tjene penge på jeres venner , det gør jeg i hvert fald ikke .

Skriv ikke de superlange indlæg , hvor der gentages flere eksempel , om det samme jeg ser det tit i MLM debatter , vær kort og præcist Smile

 

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Jeg prøve at give mine bedste råd til MLM debattenSmile

Vær ærlige

Skriv hvad i sælger

Pas på med tjene penge på jeres venner , det gør jeg i hvert fald ikke .

Skriv ikke de superlange indlæg , hvor der gentages flere eksempel , om det samme jeg ser det tit i MLM debatter , vær kort og præcist Smile

Yes StarStarStarStarStar

Fra Karise
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Det er et stykke tid siden, jeg har været på Amino, for som regel bliver man skuffet over den tone, der efterhånden udvikler sig. Men denne tråd ser ud til at holde vand og forblive seriøs.

Der har været flere rigtig gode råd både fra seriøse Networkere og fra seriøse mennesker, der blot giver deres besyv med. Rigtig skønt.

Det ser desværre ikke ud til, at DISAFO har tænkt sig at gøre noget for deres medlemmer, selvom det præcist er her de burde træde i karakter. Så det er nok det lange seje træk, vi er ude i, hvor vi selv må tage arbejdshandskerne på. Vil man ændre verden, må man starte med sig selv med bl.a. bedre uddannelse og træning. Network Marketing kræver som alt andet, at man tilegner sig viden.

Dbh Jimmy

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror en kort vejleding til MLM markedsføring hvad der er tilladt i Danmark og det mest af Skandinavien , ville afhjælpe en del af problemerne .

1 første fejl ses tit , prøver at sælge markedsføring måde der kun er  tilladt udenfor DK

Strukturen er designet til at skabe en markedsføring og salgsstyrke ved at kompensere for initiativtagere selskabets produkter, ikke kun inden for salg de selv skaber, men også for salg af andre initiativtagere de indfører til virksomheden, at skabe en downline af distributører og et hierarki på flere niveauer kompensation i form af en pyramide. Struktur , pyramide strukturen er ikke tilladt i Danmark

Har skrevet lidt i mit andet indlæg , hvad jeg synes der skal tænkes på i en debat tråd

Håber der kommer mange tråde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Karise
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Mikael christiansen:
Jeg tror en kort vejleding til MLM markedsføring hvad der er tilladt i Danmark og det mest af Skandinavien , ville afhjælpe en del af problemerne

1 første fejl ses tit , prøver at sælge markedsføring måde der kun er  tilladt udenfor DK

Ja en kort vejledning vil være en rigtig godt ide. Der findes allerede en vejledning hos forbrugerombudsmanden. Den er så ikke særlig kort, og et "lille" problem med den er, at den ofte bliver lige så misfortolket som biblen og koranen. Men ellers en udemærket vejledning. Du kan helt sikkert finde den her på Amino. Jeg har set links til den flere gange.

Mikael christiansen:
Strukturen er designet til at skabe en markedsføring og salgsstyrke ved at kompensere for initiativtagere selskabets produkter, ikke kun inden for salg de selv skaber, men også for salg af andre initiativtagere de indfører til virksomheden, at skabe en downline af distributører og et hierarki på flere niveauer kompensation i form af en pyramide. Struktur , pyramide strukturen er ikke tilladt i Danmark

Hvis det virkelig var tilfældet, så ville "SKAT" også være forbudt. Og det er "SKAT" som bekendt desværre ikke Skype-BigSmile  Pyramidestruktur er fuldt legalt i Danmark. Både i MLM og i den "almindelige" forretningsverden.

Dbh Jimmy

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Karise
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja som du sikkert læser MlM pyramide strukturen er lovlig , med forbrugerombuds holder øje med det står der, da visse opbygning former er ulovlig i Danmark

Her er taget nogle udsnit om hvad der er ulovlig MLM markedsføring i Danmark

I den følgende gennemgang af pyramidisk opbyggede arrangementer skelnes alene mellem ulovlige pyramidespil og lovlige Multi Level Marketing-/Network Marketing-arrangementer.

2. Ulovlige pyramidespil/kædebreve

Op igennem 1990’erne florerede en del pyramidespil, hvor mange tabte betydelige summer. Arrangementerne var imidlertid vanskelige at stoppe, da de ikke som sådan var omfattet af den daværende lovgivning. Derfor vedtog folketinget i 2000 et egentlig forbud mod pyramidespil, jf. lov om offentlige indsamlinger og pyramidespil

2.2. Overtrædelse medfører straf

Den der udbyder pyramidespil – det vil sige hverver nye medlemmer - kan straffes med bøde eller fængsel indtil 4 måneder og under skærpende omstændigheder med fængsel i indtil 2 år.

Personer, bosat i Danmark, der udbyder spillet i udlandet, kan også straffes.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Karise
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Ja som du sikkert læser MlM pyramide strukturen er lovlig , med forbrugerombuds holder øje med det står der, da visse opbygning former er ulovlig i Danmark

Her er taget nogle udsnit om hvad der er ulovlig MLM markedsføring i Danmark

I den følgende gennemgang af pyramidisk opbyggede arrangementer skelnes alene mellem ulovlige pyramidespil og lovlige Multi Level Marketing-/Network Marketing-arrangementer.

Synes du det er rimeligt, at du citerer et uddrag i en vejledning, som netop viser forskellen mellem det lovlige og det ulovlige - så viser dit uddrag det udlovlige - 2. Ulovlige pyramidespil/kædebrev og bruger det som bevis for, at pyramidestruktur skulle være ulovligt? Helt ærligt, Mikael!! 

Hvorfor tager du ikke fortsættelsen i punkt 3 med, der netop fortæller det folk bør vide???

 

3. Multi Level Marketing, Network Marketing eller andre pyramidisk opbyggede salgsorganisationer

Multi Level Marketing, Network Marketing eller andre lignende pyramidisk opbyggede salgsorganisationer er som udgangspunkt lovlige i modsætning til pyramidespil.

Forbrugerombudsmanden er dog betænkelig over for forskellige forhold ved disse salgsorganisationer/arrangementer, ligesom en række af de regler der gælder for erhvervslivet i Danmark, gør det vanskeligt for disse virksomheder at operere på det danske marked.

De to vigtigste af disse regler er forbudet mod "vennehvervning" og forbudet mod dør-/telefonsalg.

Herudover er der en række bestemmelser, man bør være særlig opmærksom på, før man indtræder i en Multi Level Marketing virksomhed. De vigtigste af disse regler gennemgås nedenfor, men der er ikke tale om en udtømmende gengivelse. Det anbefales derfor, at man søger den nødvendige rådgivning, inden man indtræder i en sådan virksomhed.

 

Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

MLM/Network Marketing er en lovlig måde at distribuere produkter eller services på i Danmark. Pyramideopbygningen er ligeledes lovlig. 

Det fremgår også af dette afsnit fra Forbrugerombudsmandens vejledning:

"Det anses kun for at være pyramidespil, når den økonomiske gevinsthovedsagelig stammer fra indskud fra nye deltagere. Udenfor falder altså de egentlige salgsorganisationer, der er pyramidisk opbygget, de såkaldte Multi Level Marketing virksomheder jf. nedenfor."

Hvis moral og etik er i orden, er MLM en yderst effektiv distributionsmetode. Omvendt kan det være svært at gennemskue, hvis der ikke er reelle hensigter, da kompensationsplaner ofte er kompliceret opbygget.

Side 5 ud af 7 (61 indlæg)