Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændring af Network Marketings image!

Side 3 ud af 7 (61 indlæg)
Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Lilian har nok gjordt dig opmærksom på, at det ikke er alle selskaber, der kører efter det princip som du beskriver. De folk., som opfører sig på den måde, som du beskriver, løber hovedkulds i en åben kniv og ødelægger det ikke kun for sig selv, men også for andre. Deres levetid i branchen er meget begrænset.

Nej, vær åben og ærlig om det du laver, så spørger folk selv ind til emnet. Og hvis din virksomhed kører på samme måde, som Lilians om mit, så er der ingen der behøver at skamme sig, tværtimod.

Jeg bruger aldrig udtrykket "sælger" af den simple grund fordi jeg ikke sælger noget. Dem, der er interesseret, få præsenteret en mulighed, for at udvikle sig personlig og økonomisk. Længer er den ikke.

Alt dette kan kun hænge sammen, hvis produkter, bonusplanen og virksomhedens politik hænger sammen.

Mvh

Michael

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 09:41

Hej alle sammen.

Super debat! Vi er nogle stykker, som har gået og brygget på en ide gennem længere tid, og den vil vi lancere indenfor nærmeste fremtid. Jeg er selv i et selskab, men vil nu lancere noget, som kan bruges af alle selskaber. Altså vil jeg pakke min egen forretning langt væk, og lancere et koncept, som kan bruges af allerede eksisterende networkere, eller folk som blot ønsker at uddanne sig mere i branchen!

Jeg er overbevist om, at det hele handler om kommunikation og uddannelse. Hvis vi uddanner folk i branchens sol- og skyggesider, vil vi automatisk kunne begrænse useriøse scams. Folk vil i løbet af no time kunne gennemskue, at der er noget galt, hvis de blot ved, hvad de skal kigge efter.

Een anden problemstilling vi har er, at mange af de etablerede firmaer ikke har den store interesse i at højne Network Marketings image. Deres forretninger er så solide, at deres top networkere kan være ligeglade. Faktisk kan de bruge enhver negativ omtale til deres egen fordel, så de kan stå frem og sige "se, sådan er vi ikke, for vi har været her i x år"!

Og så er der stadig store etablerede selskaber, som STADIG lokker folk til, uden at fortælle noget om deres koncept, inden folk pludselig sidder til et møde. Så sent som den anden dag blev jeg kontaktet af een, som IGEN ikke ville fortælle, hvad det hele gik ud på!

Vores mission skal nok lykkedesWink

Hilsen

Anders

Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:40

Hej michael og andre networkere

ja, så er det min tur... jeg har været involveret i branchen MLM i snart 5 år og har egentlig aldrig fået den succes jeg har fortjent ( synes jeg selv).

Min "såkaldte" karriere" startede desværre med noget pyramidespil i tyskland (det hed sig at det IKKE var ulovligt i det land). Det hed WAVE2 og gik ud på at lægge 18000!!! kr og så var man igang..

Efter fiasko ( som min sponsor IKKE havde, tjente omkring 60000 på det) var jeg bidt af NETVÆRK. Så jeg prøvede forskellige firmaer såsom herbalife, nuskin, LR, FLP, Golden products (sindsyge gode produkter) og Querum og INTET af det virkede. Den værste var nok herbalife hvor jeg brændte inde med produkter til omkring 10000 kr...

Jeg mener "HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE AT SIGE TIL FOLK FÅ DET BEDRE MED VORES PULVER OG PILLER" men må nok indrømme at det var det!!

Så nu er jeg i ACN og det er meget bedre... jeg synes at det er lidt lettere at sige "kunne du tænke dig at spare penge på din telefon regning" end "HEY DU KAN TABE DIG MED DET HER PRODUKT"!!! Ja jeg ved godt at vi er blevet haglet ned af pressen, men tænk lige over at de "lever" af DÅRLIGE NEGATIVE LORTE ARTIKLER (undskyld mit sprog).

Jeg indrømmer at det er svært i starten, men er alt ikke det? Det der kan ramme mig mest som jeg bliver så skide harm over; det er når folk kommer og siger "det er pyramidespil" ligemeget hvad jeg kommer med af beviser... jeg mener hvilken virsomhed eller selvstændig skal næsten altid stå og forsvare sit firma? HER ER EN FORKLARING; pyramidespil går kun ud på at "hverve" folk og hvis de gør det samme kommer der en portion penge ud af det (EEN GANG), pyramidespil er ulovligt, pyramidespil er "kun" 16 år gammelt, pyramidespil lover "guld og grønne skove", i pyramidespil er det kun folk i toppen der tjener de "store" penge, i pyramidespil er der ingen hjælp at hente for "tabte" penge.

Networkmarketing går ud på at hjælpe andre til succes (php-business), man har et produkt, man har en hjælp at hente, det går ud på at opbygge tilbagevendene indkomst (FLERE GANGE) som man til sidst kan leve af, networkmarketing er lovligt, firmaer der er "registreret" som MLM SKAL være i skat og momsregistreret (cvr nr), networkmarketing forbedrer økonomien i mange lande bla. USA, networkmarketing er over 50 år gammelt, du får kun succes hvis du selv laver noget og hjælper andre, i networkmarketing er det ikke "KUN" folk i toppen der tjener pengene,lille risiko men chance for stor succes. hos os har du 30 dage til at få tingene til at lykkedes ellers får du pengene tilbage ( også nogle andre MLM firmaer gør sådan), i networkmarketing bliver du ikke "snydt" af dine venner ,tag muligheden eller lad være,( feks. kan jeg tegne 10000 repræsentanter op, men ingen kunder, ingen penge).

Det jeg godt kan lide ved ACN er at der er ingen produkter du SKAL købe og sælge videre. Du giver en hjemmeside som dine emner kan kigge på og kan "risikere" en kunde eller en repræsentant. GENIALT!!

jeg gør sådan at jeg præsenterer mig selv, mit firma og vores mål. så spørger jeg om det måske kunne være noget for dem?

hvis jeg får et nej så ved jeg jo at man ikke kan sige nej til noget man ikke ved hvad er?

så giver jeg en hurtig præsentation, måske mere. inviterer emnet til en af vores møder og så er de igang!

jeg nævner ALDRIG ordet MLM fordi jeg har snakket med mange "gutter" som påstår at det er det samme, så jeg siger hellere php business.

Men i har meget ret i at dsa skulle være meget mere synlig i dagligdagen ( som om de skammer sig)?

mvh

mlmwork

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 19:13

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:54

kære john sommer,

jeg hedder tommy hammer og er også på facebook og hellohello

mvh

mlmwork ( for det er hvad jeg laver!!!)

Fra Toftlund
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:21

Hej mlmwork og alle andre

Jeg har selv valgt et brugernavn der passer til mig. Mit navn er Michael Aarhus, så er der styr på dét.

Jeg synes vi ikke skal bruge denne tråd til at promote hver vores selskab. Vi er selvfølgelig alle overbevist om at vi er i verdens bedste selskab med verdens bedste produkt og verdens bedste forretningsmulighed. Der er ingen af os der kan vinde en diskussion hvis vi begynder på at fremhæve hver vores selskab.

Det er beklageligt at du, mlmwork aka Tommy Hammer, har været flere fiaskoer igennem og ligeså uheldigt er det at det har kostet dig en masse penge. Jeg er stor modstander af selskaber der laver frontloading, altså KÆMPESTORE salg til nye medlemmer. Det skaber alt for mange dårlige oplevelser hos folk der brænder inde med produkter de ikke kan sælge.

At du har været vidt omkring behøver dog ikke nødvendigvis at være dårligt. Jeg har selv set mange ting komme og gå gennem tiden og hver oplevelse har gjort mig klogere. Jeg ville ikke være nogen af dem foruden idag selvom nogle af dem har kostet mig dyrt - meget dyrere end dine 10000.

Hvordan får vi løst opgaven med at give branchen et nyt image? Det var jo i virkeligheden det denne tråd skulle handle om. jeg og Anders Petersen som har startet denne tråd har et stykke tid nu talt om at lave en serie af små videoer der skal af-mystificiere NWM/MLM. Vi tænker på at tage en misforståelse/fordom om branchen og lave en lille film om hver af dem...... og der er jo nok at tage af må man desværre sige. Hvad er jeres mening om vores idé. Filmene skal ligge på en hjemmeside, være tilgængelige på youtube osv så man kan poste dem på facebook. Vi vil aldrig sige hvilket selskab vi er i, det er meningen at filmene skal kunne buges af alle i branchen i Danmark. Jeg er virkelig interesseret i at høre jeres mening.

Har i nogle emner i mener der skal behandles så sig endelig til, vi er åbne for forslag fra jer alle.

Michael -Den Åbne- Aarhus

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 20:48

Hej alle.

Vores ide stammer egentlig fra http://networkmarketingpro.com/, som er blevet stiftet af Eric Worre. Eric Worre har også et ønske om, at vi skal have re-branded hele branchen.

Hjemmesiden skal som sagt kunne anvendes af alle, så den må på ingen måde indeholde informationer, som relaterer sig til et bestemt firma. Vi vil gerne have folk med fra mange forskellige firmaer, så vi får flere ansigter på siden.

Jeg er selv stor tilhænger af blandt andet Tim Sales, som har lavet en del arbejde for at højne branchens image. Blandt andet har han lavet Brilliant Compensation, og den anden dag så jeg følgende video!

Vi skal have lavet noget lignende på dansk. En masse videoer som lærer folk, hvordan man arbejder som prof networker. Hvordan inviterer man, hvad siger reglerne om vennehvervning, hvad siger lovgivningen generelt, hvad må vi sig om forretningen, hvad må vi sige om produkterne etc.

Det kunne blive godt!

Hilsen

Anders

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 20:54

Til Michael den åbne

Jeg er enig med dig i at vi nok ikke bliver enig om hvilket selskab der er det bedste, da det kan være individuelt (a-la nogen vil ha' moren, andre datteren).

Der er nogle grundlæggende egenskaber ved NM, som der måske kan laves noget om, men om man kan samle noget, der dækker de store forskelle i opbygning, hvorledes produkterne når ud til forbrugerne - hvad det "koster" at starte op, kravene til at opretholde retten til provisionen o.s.v.

Jeg mener også at når en "forbruger" skal ud for at kigge på NM muligheder, kommer vi ikke ude om at de bør sikre sig at firmaet er medlem af disafo,

Men jeg er spændt på at se hvad I når frem til.

Jeg ved hvilke krav JEG stillede, da jeg skulle vælge den virksomhed som jeg skulle opbygge vedvarende indkomst med, men det er jo ikke sikkert at alle vil have samme krav/ønsker.

Jeg tror det skal være meget overordnet, men har da også nogle ideer til hvad man måske kunne lave.

Ha' en dejlig aften.

Fra Toftlund
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:05

Hej

Medlem af DISAFO..... Selvfølgelig er det godt når et selskab et medlem af DISAFO. De har dog også haft selskaber som medlemmmer der ikke var af den mest seriøse slags så for mig er det ikke en "blåstempling" af et selskab. Det selskab som jeg arbejder med er ikke lanceret i Danmark endnu og er derfor af helt naturlige årsager ikke medlem af DISAFO, ikke endnu ihvertfald.

Hvordan kan vi i fællesskab få DISAFO mere på banen? Har de en bestyrelse, nogle personer man kan forsøge at påvirke på en eller anden måde. Noget må der gøres for at gøre brancheorganisationen mere synlig, specielt når medierne er på spil.

Hvilke emner mener du man burde tage op hvis man skulle lave videoer eller mener du muligvis at det er en dårlig idé? Jeg brænder efter noget feedback på vores idé.

Michael

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 21:29

Hej igen

Personligt har jeg ikke nogle dårlige oplevelser med dårligt image med NM - jeg har let ved at vise folk, hvorfor NM med det rette firma og den rette etik, er en god måde at opbygge en forretning på, og samtidig en god mulighed for kunderne at få gode produkter til den rette pris.

MEN problemet KAN desværre ofte være at nogle firmaer er mere fokuseret på forretningspartnere og opbygning, og derved glemmer GRUNDLAGET, nemlig som i AL anden forretning, nogle GODE produkter til kunderne, som jo er dem som skal få "hjulene til at køre rundt".

Emnerne der skal tages op, er efter min mening emner som:

Muligheden for ekstra indtægt for almindelig mennesker  - mulighederne for at opbygge en vedvarende indkomst - hvorledes produkterne kommer ud til kunden, og hvorfor NM for kunden er en bedre måde at få produkter på, som ved traditionel handel.

Lillian

Side 3 ud af 7 (61 indlæg)