Hej Michael Lilian har nok gjordt dig opmærksom på, at det ikke er alle selskaber, der kører efter det princip som du beskriver. De folk., som opfører sig på den måde, som du beskriver, løber hovedkulds i en åben kniv og ødelægger det ikke kun for sig selv, men også for andre. Deres levetid i branchen er meget begrænset. Nej, vær åben og ærlig om det du laver, så spørger folk selv ind til emnet. Og hvis din virksomhed kører på samme måde, som Lilians om mit, så er der ingen der behøver at skamme sig, tværtimod. Jeg bruger aldrig udtrykket "sælger" af den simple grund fordi jeg ikke sælger noget. Dem, der er interesseret, få præsenteret en mulighed, for at udvikle sig personlig og økonomisk. Længer er den ikke. Alt dette kan kun hænge sammen, hvis produkter, bonusplanen og virksomhedens politik hænger sammen. Mvh Michael |
Hej alle sammen.
Super debat! Vi er nogle stykker, som har gået og brygget på en ide gennem længere tid, og den vil vi lancere indenfor nærmeste fremtid. Jeg er selv i et selskab, men vil nu lancere noget, som kan bruges af alle selskaber. Altså vil jeg pakke min egen forretning langt væk, og lancere et koncept, som kan bruges af allerede eksisterende networkere, eller folk som blot ønsker at uddanne sig mere i branchen!
Jeg er overbevist om, at det hele handler om kommunikation og uddannelse. Hvis vi uddanner folk i branchens sol- og skyggesider, vil vi automatisk kunne begrænse useriøse scams. Folk vil i løbet af no time kunne gennemskue, at der er noget galt, hvis de blot ved, hvad de skal kigge efter.
Een anden problemstilling vi har er, at mange af de etablerede firmaer ikke har den store interesse i at højne Network Marketings image. Deres forretninger er så solide, at deres top networkere kan være ligeglade. Faktisk kan de bruge enhver negativ omtale til deres egen fordel, så de kan stå frem og sige "se, sådan er vi ikke, for vi har været her i x år"!
Og så er der stadig store etablerede selskaber, som STADIG lokker folk til, uden at fortælle noget om deres koncept, inden folk pludselig sidder til et møde. Så sent som den anden dag blev jeg kontaktet af een, som IGEN ikke ville fortælle, hvad det hele gik ud på!
Vores mission skal nok lykkedes
Hilsen
Anders