Først og fremmest må det være på sin plads at sige, at jeg synes det går fremad og at du kommer ind på flere relevante ting. Selvom der stadig er emner du ikke har rundet endnu, så har du jo alligevel gået ind i dialogen og det giver da i det mindste et hint om; at du i hvert fald selv er overbevist om at du formidler en god mulighed. Jeg er selvfølgelig forståelse for, at du med din kritik imod visse MLM firmaer, ikke havde i sinde at gå i kødet på hele branchen. Jeg kan godt forstå, at du vil påpege et problem som er opstået i Norge og som uundgåeligt har forårsaget et uheldigt økonomisk og personligt tab for en række mennesker... Du leverer et "alternativ" til en MLM forretning og lægger jeg 2 og 2 sammen, så kan jeg godt se målgruppen du rækker ud efter. Med dette sagt, så synes jeg stadigvæk ikke at det kan være den rigtige måde at formidle en forretning/mulighed på. Hvis vi nu f.eks. siger, at du skrev en 100 liniers beskrivelse af din mulighed og at du i 5 af linierne rettede kritik imod nogle MLM firmaer. - Så har du besluttet at 5% af din beskrivelse/præsentation, skal indeholde fakta der helt reelt ikke har noget som helst at gøre med den forretning du formidler. - Derudover indeholder de 5%´s opprioriterede "ingenting" ikke nok information til at vise hvad din pointe er og for at gøre ondt værre... så er pointen jo ikke engang brugbar. Hvorfor skulle jeg starte en "kinesisk restaurant" op i Danmark på baggrund af, at en række "franske restauranter" i Norge ikke kunne drive deres forretning? Hvis jeg nu selv allerede havde en "fransk restaurant" i Danmark. Skulle jeg så lade mig bekymre af, at en række lignende restauranter i Norge oplevede modgang? Disse fakta giver dig jo egentlig bare en ide, om hvor der er en målgruppe - DET er til gengæld pointen! Men du kan/bør helt reelt ikke bruge de samme fakta, til at fabrikere et "salgsargument". Hold dit primære fokus på det du selv laver og lad dine "salgsargumenter" tage udgangspunkt i det produkt og de fordele du mener; at din målgruppe har behov for. Hvis du vil formidle dit produkt (bedre), så lad være med et spytte på målgruppens forretningsinteresser sekundet før du giver dem hånden. - Det vil jeg mene bliver en no-deal. Men nok om det. Din beskrivelse af NTC denne gang, er der jo ærligt talt mere kød på. Nu hvor der er tale om en forretning, så er det da super relevant at nævne, at firmaet har 3 år på bagen. - Der er skam en del mennesker (og især netværkere) der ved, at firmaet skal "overleve" første kriseperiode så at sige. Dette kan de jo kun vurdere, hvis du meddeler det. - Det er et af dine primære argumenter, når der er tale om at afvæbne påstande om svindel. Hvad angår gråzonen, så vil denne jo altid være "noget" ukendt. Dette kan være kriminelt såvel som legalt og dette er jo lige præcis problematiken i gråzonen. Tillige med at man som nævnt, mangler nogle brikker af puslespillet. - Men når man mangler nogle brikker, så må man jo forsøge at samle resten, så man kan danne sig et billede. For mit vedkommende, så kan jeg nu se betydelig mere af billedet end før. Så allerede nu bør du overveje, at gennemgå tråden og indsamle fragmenterne af værdifuld information. Glem i øvrigt ikke at spørge dig selv om, hvad modtageren har brug for at vide yderligere. - Dette kunne blive summen af en indholdsrig præsentation. Men indhold er jo ikke nok, så søg at strukturer dine informationer således at de følger en rød tråd. - Ellers forvirrer du bare folk unødigt og så kan alverdens fakta ikke redde dig. En ting du helt klart skal smide ind er; personlige erfaringer. - Eller hvad man kalder; "Testimony". Jeg er helt sikker på, at du har haft nogle positive erfaringer med dette værktøj og dem skal du også fortælle om. - Dette er det eneste, som kan fjerne "distancen" imellem "kunde" og "produkt" - (DU er det menneskelige/personlige link til en ellers "tør" ting). En anden v |
NTC - Europas mest lønnsomme tradingklubb?
Beskrivelse:
NTC har gjennom mer enn 3 år utviklet et verktøy som du som medlem kan bruke for å delta i internasjonal trading. Trading som vanligvis er lukket for deg. Trading som er forbeholdt de med penger, masse penger.
Du har nå muligheten på lik linje med de store. Det er nå du må benytte deg av denne muligheten.
Du kan når som helst benytte deg av de tradisjonelle mulighetene for småsparere, gjennom bank og forskjellige fond. De er der alltid. Men nå har du muligheten til å gjøre noe utenom det vanlige.
Hvorfor hører du ikke at "nå har de"store" kjøpt seg inn i forskjellige fond?"
Hvorfor? Fordi de benytter seg ikke av det tradisjonelle. Fordi de trader og investerer der hvor de har sin lekegrind. Der hvor de store pengene florerer. Der hvor avkastningene er enorme.
Der hvor du og jeg ikke hadde adgang. Der hvor vi nå har fått adgang. Gjennom Europas mest lønnsomme tradingklubb - NTC.
Her vil du få høre mange forskjellige begrep innen trading, feks lukkede investeringer. Ukjente begrep for oss som kun hadde tilgang til det ordinære. Nye , skremmende ord for mange. Lukkede investeringer. Hva er det? Forståsegpåere bruker skremselspropaganda på ting de ikke har hørt om og dermed ikke har greie på. Da er det nødt til å være noe suspekt! Men hvordan kan disse allviterne uttale seg om ting de aldri har hatt tilgang til?
Til deg som er skeptisk: Hold deg til det tradisjonelle.
Til deg som vil noe mer: Bli medlem i Europas mest lønnsomme tradingklubb.
Her kommer litt av NTCs visjon: Å kunne tilby så sikre investeringer som mulig til så høy avkastning som mulig.
Det siste tradingprogrammet klubben hadde tilgang til og gikk inn i vil gi en avkastning på 10% pr uke i 12 uker og risikoen tilnærmet lik 0.
Et tradingprogram blir tilbudt medlemmene, risiko blir opplyst, forventet avkastning (man kan aldri love avkastning da man selvfølgelig kan gå på tap) og da er det opp til medlemmet selv å vurdere om han/hun skal satse noen kroner på dette programmet. Altså, NTC har verktøyet - det er opp til deg som medlem om du vil bruke det.
Helt frivillig altså. Og til deg som vil være med og ha din egen klubb: se på www.taxatrade.com slik kan du få din klubb og jobbe med den i feks Danmark. Har du en downline - så sett igang. Kontakt oss og vi hjelper deg.