|
Hva er din downline verdt?
|
|
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Siden det er vi som kjøper din downline er det selvfølgelig av vår medlemsavgift. Er du seriøst interessert så send meg en mail og jeg skal forklare nærmere. |
Det er ikke nogen selvfølge. Jeg er nysgerrig, hvor meget får jeg pr. medlem jeg kan skifte over? |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
De aller fleste MLM selskap som har vært i Norge er pr idag så godt som "døde". www.tradingweb.org som er portalen til skandinavias mest lønnsomme tradingklubb driver ikke MLM. Klubben har bestått siden 2003 og er i beste velgående. Vi har nå kommet inn på markeder med meget høy avkastning og meget høy sikkerhet for investeringene. For å holde vår posisjon i markedet trenger vi flere medlemmer, og derfor kjøper vi din downline. Kontakt oss og vi vil forklare hvordan DU kan tjene meget gode penger hos oss. Kun seriøse henvendelser . |
|
Jeg våger å påstå at de aller fleste downlines pr idag er verdiløse innen MLM pga de store skandaler rundt disse selskapene den senere tid.NTC (Net Tradingclub - www.tradingweb.org) er registrert i norsk offentlig register (Brønnøysundregistrene). Regnskapskontor i Norge - norsk support etc etc. Her har alle muligheter til å delta i trading med hvilket sopm helst beløp man måtte ønske. I tillegg har vi et meget bra aksjespill - Multitrade - hvor det er reelle verdier som danner grunnlaget. |