Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danske iværksættere - I er nogle tøsedrenge

Side 4 ud af 12 (112 indlæg)
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Smider lige en klud og en kiks efter Thomas fra TT-Tekstfofatter.dk måske det kan hjælpe lidt Stick out tongue

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse, din respons på mit indlæg er det bedste indtil nu. Du har så ret i, at mange mener, at de selv kan skrive - mange af dem, der kontakter mig har selv forsøgt at skrive tekst til deres egen hjemmeside eller en brochure, men har så måtte sande, at de ikke kunne bevare overblikket og skrive en enkel og kortfattet tekst.

Angående:

"Man kan jo eksempelvis være så uheldig, at den vakse tekstforfatter man lige har hyret, ikke evner at formidle sit budskab på en effektfuld måde - eller bare at dele sine tekster op i korte afsnit for at øge læsbarheden og dermed sandsynligheden for at modtagerne gider læse den for den sags skyld. Pun intended. ;-)

Den holder til gengæld ikke, Lasse. Det mindste man kan gøre er at tage et møde med tekstforfatteren og finde ud af, om der er kemi. Jeg har arbejdet med en lang række produkter og serviceydelser, og der er ikke en den store forskel på fremgangsmåden - det eneste, der virkelig er af betydning er i fællesskab at finde frem til budskabet.

T

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kald mig bare en uvidende amatør..
Men hvis jeg skulle vælge en tekstforfatter til brochurer eller hjemmeside, ville jeg som udgangspunkt forvente, at vedkommende som noget helt naturligt og absolut grundlæggende i sin skriftlige kommunikation, kunne stave korrekt samt benyttede bare et minimum af tegnsætning.

Ja ja.. det er nok bare mig. Big Smile 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kære T

Det første jeg har lært, når jeg skulle skrive til Internettet er at være troværdig.

Troværdig = gøre det man siger man gør.

Du har lige smækket med døren over for Amino og har bedt os om at sejle vores egen sø, for selvfølgelig er det os der er noget galt med.

Jeg har budt dig venligt held og lykke på din vej - hvorefter du fortsætter debatten som om intet er hændt.

Derfor ser jeg dit indlæg som din måde at råbe:

Jeg kan ikke finde ud af det her.

Jeg kan ikke forstå, hvorfor folk ikke køber mine ydelser.

Ydelser, som du beskriver med et par sætninger på din hjemmeside.

Hvis du har BRUG for os til at hjælpe dig den rigtige vej mod dit mål er alt hvad du skal gøre, at spørge om hjælp.

Så er jeg sikker på, at du vil få en MASSE gode råd til, hvordan du kommer videre.

Een ting kan jeg love dig, der ligger mange mange måneders hårdt arbejde forude hvis du virkelig vil det her.

Venlig hilsen,

Christian 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nielco IT - John Nielsen:

Kald mig bare en uvidende amatør..
Men hvis jeg skulle vælge en tekstforfatter til brochurer eller hjemmeside, ville jeg som udgangspunkt forvente, at vedkommende som noget helt naturligt og absolut grundlæggende i sin skriftlige kommunikation, kunne stave korrekt samt benyttede bare et minimum af tegnsætning.

Ja ja.. det er nok bare mig. Big Smile 

Ja det er kun dig, igen andre ville overveje det blot tage den første og bedste... Wink

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej It-tekstforfatter

Du har sikkert kigget på adskillige hjemmesider med stavefejl grammatisk opbygning forkert , med en ting vi har hver især vores egen hjemmeside , som reglen er det vores hjemmeside omhandlere det emme vi ved mest om da mange har det både som hobby og som deres fuldtidsjob.

Du kan ikke vide så meget om alting , så den bedste til at rette hjemmesiden er ejer selv det sker løbende , altså dagligt .

Den bedste til at finde stavefejl eller grammatisk fejl er ejer selv, for vidst der noget du ikke forstår teksten skal vi skrive samme og lige vel hvad opdager man selv fejlene løbene.

Vis du ikke forstår hvad der står omskriver du det forkert , derved er din hjælpe du laver ubrugelige

Jeg kunne da godt bruge en tekst forfatter , med den jeg søger en der ikke findes , da jeg ikke er færdig med teksten endnu om de forskellige emmer på min side selvfølgelige ville du kunne hjælpe mig vis du havde læste søgte og  på striptease på google og de andre 20 emmer på min hjemmesider og derved havde læst de flere 1000 sider om emmet og derved havde en god viden om dette emme , da tekst forfatter også er viden eller skriver du  eventyr ? ,tekst forfatter mener jeg er en der har en selvstændig viden kan skrive en god salgbar tekst , der både har viden om emmet og kan forstår at lave det grammatisk korrekt og stavefejl fri tekst

Så måske har du kigget forbi min side og andre du synes den er dårlige måske er de i opbygning fasen , da det er et iværksætter forum du er inde på derved er der mange nye iværksætter i opbygnings fasen herinde på forummet der søger råd og vejleding , hvordan de laver sin hjemme siden og virksomhed bedst og de er altså ikke færdig endnu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Thomas

Som udgangspunkt tror jeg, at du skal se aminoerne som sparringpartnere i stedet for potentielle kunder. At nogle af dem du så udveksler erfaringer og gode råd med senere hen bliver til kunder, ja, det er naturligvis blot en velsmagende banan i bowlerhatten.

Vi har en lang række aminoer på kundelisten, men da det oftest er større virksomheder, der for alvor har behov for og budget til et kontinuerligt samarbejde på tekst- og kommunikationsfronten, er det selvsagt ikke herinde i det sprudlende forum, vi satser på at holde vores indtjening hjemme.

Herinde skaber vi kontakter, netværker, rådgiver, bliver inspirerede og brander os i virkeligheden mere, end vi forsøger at sælge.

Et eller andet sted er det vel også meget naturligt, at det ikke er netop tekstforfatteren, en dansk iværksætter starter med at skrige efter, når et nyt projekt sættes i søen... er det ik'?

Jeg mener, de fleste kan jo sætte noget semikorrekt tekst sammen og kopiere et salgsbrev og en pressemeddelelse hist og her. At det så ikke vinder reklamepriser, konverterer kunderne ret godt eller får dig og mig til at drømme våde og vokalfyldte drømme om ordlyden - det får de nok rettet op på, når omsætningen er blevet mere stabil og ønsket om at ramme målgruppen lige i hjertet er blevet førsteprioritet. Det oplever vi i hvert fald.

En ny kunde kommer ofte af omveje og gode anbefalinger, og i mine øjne er Amino en af de inspirerende omveje, man med fordel kan gå igen og igen uden at få følelsen af, at man burde skyde genvej. ('Amen', var jeg lige ved at skrive ... med fare for at lyde som en hellig tøsedreng;-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:
Det her var primært en test for at se, om der for mig er noget formål med at poste herinde. Det er der tydeligvis ikke.

Hørt hørt

farvel

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du er så dygtig, som du påstår, kan du jo bare skrive nogle flere tekster/reklame for dit eget firma. Det har jo så stor en værdi, at du ikke behøver beskæftige dig med iværksættere som os ..... nej, det var vist en dårlig begyndelse .......

Som andre har jeg også svært ved at se din pointe. Du aner jo ikke hvad vi bruger på tekster og reklame ! Provokation eller ej - jeg vil aldrig markedsføre mine produkter på denne måde. Jeg vil derimod anbefale dig, at investere i et salgskursus, hvis du ikke har gennemført et sådant. F.eks. NLP.

Prøv evt. at spørge ind til hvad folk har brug for, hvilke problemer de oplever med tekster, eksempler på merværdi ved anvendelse af dine kompetancer, flere referancer, .........

Jeg kiggede også på din hjemmeside men fandt meget begrænset information om opgaver du har udført. Det vil jeg anbefale dig at erbejde mere med.

Held og lykke med firmaet.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres respons allesammen! :)

Jeg ønsker oprigtigt alle iværksættere al mulig held og lykke!

T

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 4 ud af 12 (112 indlæg)