Hej Bendtsen, |
Hej,
At klone en side er jo ingen sag hvis man vil betale...
Jeg tror du skal vurdere på hvad du gerne vil have med og hvad der er vigtigt for dig, og hvad du har tid til at fylde information ind i. En side som den du har nævnt har taget nogen tid at fylde information ind i og er det altsammen relevant for dig ? Hvor vil du skille dig ud, hvor vil du gøre det bedre ?
Jeg kan fra den side du nævner, udover alm. CMS funktionalitet se mange andre fx.
Vindatabase.
Medlemsdatabase
Gruppekøb
Vinsmagsningskursus
Vinauktion
Affliate prrogram
osv. osv.
Hvis jeg skulle vurder den side der er lavet, syntes jeg det er et skrækkeligt rodet design, der er svært underligt at finde rundt i, dårlig navigation om en gang rod. Det har givetvis kostet en bunke penge at få den lavet. Vil vurdere på 250.000 hvis det laves af et dansk bureau, 100.000 Hvis den er lavet med Dansk Projektleder og udenlandsk arbejdskraft. Men det kan være meget mere, fx. hvis der er bagud gående integration til Salgs og logistik systemer mm.
Vi kan begge dele - men vi vil kun lave det ordenligt. Et godt, Super godt grafisk design og layout kan koste fra 5000-50.000 alene ! dertil skal vi så arbejde med moduler, som vi kan udvikle successivt sammen med dig og dine interesser/ønsker og ønske om at kunne konkurrere på dine vilkår, og itakt med dit Budget
Du Skal ligeledes vælge hvilket CMS system det skal laves i - VIGTIGT, nogen er gratis andre knap så gratis... Nogen holder andre ikke..
En hjemmestrikket løsning er nok ikke løsningen for dig, hvis du vil have en uddybbende snak så skal du være meget velkommen
vh.
Michael