Du er hvis nybegynder her på Amino. Fordi han kalder sig Bendtsen er ikke ensbetydende med at han kun hedder Bendtsen. Jeg har lavet det som man kalder ressourcer hvis du kender det udtryk? |
(slettet)
Du er hvis nybegynder her på Amino. Fordi han kalder sig Bendtsen er ikke ensbetydende med at han kun hedder Bendtsen. Jeg har lavet det som man kalder ressourcer hvis du kender det udtryk? |
Jeg har ingen idé om hvad du snakker om nej. Men at du havde kendskab til hans fornavn er jeg meget imponeret over. |
Ja det kunne vi jo nemt have gjort hvis du havde startet med at læste tråden igennem og hvis du havde ladet være med at spille klog på nogle ting du ikke aner en skid om |
PHPTECH Synes virkelig ikke om den måde du skriver på, og kan komme op og ringe over så små ting, alle kan lave fejl også dig, og husk nu hvad jeg har fortalt dig tidligere fokuser, fokuser...! Og så en anden lille ting, husk nu på du ikke kun repræsenterer dig selv personligt mere når du skriver herinde, men en virksomhed - hvis du vil skabe gode relationer og finde kunder her på Amino, er din fremtoning nok ikke særlig hensigtsmæssig. Bendtsen |
Jeg beklagede med det samme misforståelsen. Og jeg gør det da gerne igen. Men hvordan du stadig kan dvale ved det, har jeg ikke umiddelbart forståelse for. Som Bendtsen påpeger, så repræsenterer du en virksomhed. Dine udtalelser bliver derfor associeret med dit firmas værdier, hvilket jeg ikke helt tror du er klar over. Har du mere, respekterer du trådstarters ønske og sender det til mig via PM. |
Hej bendtsen, Du må gerne sende mig en specifikation på: morten@skagennet.dk De bedste hilsner Morten. |
Opsætning af wordpress, som cms eller blog:
Hej Bendtsen ! Eller Michael Bendtsen om du vil ;-) Jeg kan ligeså godt starte med at sige jeg ikke er en af topdrengene indenfor webudvikling, men jeg vil vove at sige at jeg er i stand til at imødekomme det du efterspørger. Vinforum indeholder et væld af muligheder, og er faktisk en rimelig omfangsrig side. Det vil tage lang tid for selv den bedste at lave en sådan side. Nu ved jeg ikke om det er vigtigt for dig at have alle funktionerne til at starte med, eller om du vil bygge siden op hen ad vejen, og lige starte med at se om det går. :-) Hvis det skal laves ordentligt tror jeg ikke du vil kunne komme 9.000-10.000 med mindre du er rigtig heldig (og ja, jeg har læst Simon Tørrings indlæg). Jeg kan ikke give dig et særligt godt prisoverslag, da opgaven i mine øjne stadig er delvist uklar, men hvis jeg skal give dig et tilbud som det står nu, ville jeg sige ca. 15.000 kr. Denne pris vil også inkludere et noget mere stilfuldt og funktionelt design i forhold til vinforum.dk :-) Jeg vil meget gerne tage en mere uddybende dialog med dig omkring projektet hvis du gerne vil have et mere præcist prisoverslag på opgaven. Håber det var hjælpsomt! // Mathias Bak |