Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

udvikling af ny webside/portal - hvem kan og hvad koster det?

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Ville høre om der er nogen der kan give et overslag på hvad det vil koste og lave en hjemmeside/portal a la vinforum.dk - dvs. en side der har nogenlunde samme features som dem der findes på denne side.

Artikler, kommeentarer til artikler fra brugerne - forum hvos alt løst og fast kan diskuteres, test og bedømmelse af diverse vine/tilbehør, blogs osv. osv...

Jeg hr ingen ide om det er noget der er meget kompliceret og udvikle eller om nogen ligger inde med en skabelon a la sådan en side, som blot kan modificeres en anelse.

Skriv til mig og jeg vil lytte til alle jeres guldkorn - glæder mig til at få input fra jer.

PS: Det skal også være noget hvor jeg som ikke special it kyndig kan lægge ting ind og redigerer uden de store problemer - nemt og tilgængeligt.

Bendtsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:30

Jeg vil rigtig gerne byde ind på denne opgave. Send mig en mail på min adresse her, så snakker vi om det :)

Med venlig Hilsen

Simon Tørring

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 20:33

Hej Simon

Jeg er blot igang med at lege med tanken - derfor var det mere et estimat jeg leder efter i første omgang - altså koster det 1000 kr eller 100.000 kr. - har ingen anelse.

Fik vist heller ikke skrevet at der skal være nyhedsbrev feature også.

Ellers tak for den hurtige tilbagemelding.

Bendtsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:34

Jeg tror (vurderer) at en sådan opgave ville tage mig omkring 3-4 dage fuldtid, så omkring en 4-5000,- ville jeg kunne lave det for :)

MvH

Simon Tørring

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:35

Men skriv mig en mail, jeg lover at svare på dine spørgsmål - gratis ! :)

MvH

Simon Tørring

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 20:38

Hej Simon

Det lyder ekstrem interessant - jeg synes der er rigtig mange features på den side jeg omtalte før - og du mener du kan lave alle disse for en sådan pris (ved godt det er et estimat )

Selvfølgelig kunne jeg godt tænke mig et lidt mere tidssvarende design.

Men vil det sige at du laver alt klart, så jeg bare skal fylde på mht. artikler, info, annoncer osv. osv. ?

Ved godt det måske er dumme spørgsmål, men jeg ved ikke så meget om det bagved liggende på sådanne hjemmesider - og det jeg gerne skulle kunne er at bruge et af de programmer hvor man sidder og redigerer så du ser nøjagtig hvordan det kommer til at se ud, så jeg ikke skal ud i alt mulig kode værk - for så er jeg stået af for længst :)

Bendtsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:44

Altså.. Det griber nok lidt omkring sig med det forum osv, men jeg er villig til at lave det til en god pris, da jeg får en masse erfaring ud af det også :) De features du har nævnt endnu, kan sagtens implementeres i det system, jeg havde i tankerne :)

MvH

Simon Tørring

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:59

Hej Bendtsen

Det er skrevet rigtigt mange gange for her på Amino, men sådan en opgave som du beskriver kan koste imellem 0 kr. og flere millioner!

Hvis du vil havde den gratis så kan du bruge Ning.com, hvis dit budget er 10.000 kr. findes der en masse amatører som gerne vil prøve kræfter med opgave, hvis dit budget er over 40.000 kr. så vil mit firma gerne kigge på. Hvis dit budget er over nogle hundrede tusind, ja så vil næste niveau fimaer gerne kigge den osv. osv.

Gælder det om at finde en samarbejdspartner som er kompetent og som du kan stole på, og dette er lige meget hvilket budget niveau du vælger!

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 22:16

Hej Lundsby

Tak for dit indlæg - virker meget kompetent.

Jeg ved endnu ikke hvilket budget jeg agter og sætte til side til sådan en website - og vi har ikke besluttet endnu om vi vil kaste os ud i det - især for det kræver jo daglig opdatering mv. hvis det skal være interessant for brugerne - MEN jeg vil sige så meget at jeg hellere vil bruge 40.000 kr. for den rigtige løsning end 5000 kr. på noget som der skal tilrettes over en længere periode.

Så hvis vi går igang så tror jeg det er vigtigt at parterne sætter sig ned og taler om hvad præcis vi vil have, og vi ser eksempler på noget tilsvarende der er lavet fra et pågældende firma - og jeg siger ikke at Simon dermed ikke kan lave den for os optimale løsning, men jeg må da sige at det er en god pris, hvis han kan.

Vi vil omvendt dog ikke bruges som forsøgs kanin, så vi skal prøve en masse ting af imens man er i luften mv.

Men igen hr jeg bevæget mig ud hvor der ikke er et ligetil svar, desværre :)

Kunne godt tænke mig om nogen kunne kigge lidt på den omtalte side og så gå mere i dybden hvad det kræver - er den side f.eks. lavet i den dyre eller billige ende rent programmerings mæssigt? - Den virker jo rigtig prof - måske er designet ikke det fedeste - og vi ville jo gerne kombinerer disse to ting, sammen med nogle nye tiltag vi har i ærmet.

Håber på flere kommentarer/input.

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 10:32

Go formiddag :)

Andre der har input til ovenstående?

Bendtsen

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)