Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webenhavn, verdens første 3D handelsby - vind en plads til din webshop i byen

Side 1 ud af 10 (93 indlæg)
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi lancerer verdens første 3D handelsby, Webenhavn.dk, på nettet d. 1/12-09. Vi har allerede lavet et flot grafisk design af Kgs Nytorv og herfra går der indkøbsgader udfra i forskellige kategorier som tøjgaden, sportsgaden, helsegaden, bilgaden osv osv med flotte butiksvinduer og 3D butikker samt mange andre spændende muligheder og oplevelser for forbrugeren. 

Vi har allerede fået mange forskellige butikker i byen - lige fra de store kæder til mindre specielbutikker - og er stadig ved at erhverve flere butikker.

KOM MED GODE IDEER TIL VORES BY - for at gøre den endnu mere spændende for butikker og forbrugere at være i.  Vi giver en gratis butiksfacade til det firma, der kommer med den bedste idé.

Fra 8900 Randers
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 15:34

Hej ,

vil høre hvor meget det koster at få en butik på webhavn.dk ?

Mvh Branislav

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 16:43
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Dansk Netdetail:

Vi lancerer verdens første 3D handelsby....

Der er vist nogen der har glemt opasia, secondlife osv ;-)

Men held og lykke med projektet. Spændende at se om publikum er blevet mere modent til den type løsninger med tiden.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 17:08

Hvis du vil have flere tilbagemeldinger tror jeg vi har brug for lidt mere info om konceptet? :)

Hvad er prisen f.eks. normalt på at få en shop i jeres "by"?

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Tilmeldt 24. Aug 09
Skrevet kl. 20:38

Hej Branislav,

Ja vi har jo flere forskellige løsninger at vælge mellem, så hvis du giver mig dit tlfnr kan jeg kontakte dig eller du kan kontakte mig (35120008) så vi kan konkretisere hvad der kunne være interessant for dig. Vi er meget opmærksomme på at give tilbud så det passer til det enkelte firma og giver bedst mulig indtjening og brand awareness for den individuelle forretning. Udover at have en butik i vores by, kan vi markedsføre butikken samt specielle produkter fra firmaet på forskellige måder.

Derfor foretrækker jeg at høre om dine ønsker/behov først for at give dig det bedste tilbud.

Med venlig hilsen - Dansk Netdetail ApS - Maja Lund Hermansen

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:49

Hej Oscar

Første gang jeg så ideen omtalt var i det hedengangene blad Computer, hvor det var lavet til C64...

Jeg håber at Dansk Netdetail, har grundigt studeret de tidligere forsøg på at lave 3D gui'er baseret på den virkelige verden! Og de kan bidrage med noget nyt og unikt! 

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:02

Hvorfor bliver jeg spurt om brugernavn og password på Webenhavn.dk ?

Tilmeldt 24. Aug 09
Skrevet kl. 21:05

Hej Thomas,

Tak for dit svar. Og jeg vil rigtig gerne fortælle meget mere om konceptet  - jeg ville bare ikke skræmme nogle væk ved at skrive flere A4-sider :-)

Men jeg kan fortælle lidt mere og hvis nogle skulle have yderligere spørgsmål, er I meget velkomment til at kontakte mig.

Som mit andet svar viser så har vi flere forskellige løsninger for butikker for at være med i byen. Det er muligt at få en stor flot 3D bygning, som fx Magasin har fået på Kgs Nytorv (som er udgangspunktet og derfor vil disse blive set mest). Det er også muligt at få en flot butiksfacade som ligner en rigtig forretning (designet efter eget ønske med flotte produktvisninger, tilbud eller lign) og så kan kunderne gå ind i butikken og handle i 3D. Man kan også vælge en billigere løsning hvor man ligger på en gade indenfor egen kategori af varer og så har man et butiksvindue (designet efter eget ønske), hvor man kan vise tilbud, produktvisninger osv og når kunderne klikker på vinduet, kommer de ind på firmaets egen webshop.

Prisen afhænger af hvilken af ovenstående løsninger firmaet vælger. Her udover kan man nøjes med at betale et fast beløb eller man kan få en løsning med klik pris eller pris afhængig af omsætning.

Der vil også være mulighed for at vi reklamerer på diverse måder for firmaer eller produkter. Det kan være at vi nævner dem i forbindelse med annoncering, medieomtale, laver specielle tilbud på vores side etc.

Man må absolut ikke sammenligne vores by med Second Life. Vores by er udført så det ligner en rigtig by med super flot grafik. Den er mindet på handel og ikke leg. Man skal ikke installere noget for at komme ind i byen og det er hurtigt og nemt at navigere i byen. Det er også nemt at søge på produkter og julegaver.

Vi har mange seriøse firmaer med i byen allerede og forventer at få mange flere med. Det bliver helt sikkert fremtidens måde at handle på.

Til dem der har lyst til at se en demoby samt høre mere om projektet, vil vi holde foredrag om det på Iværk09-messen fredag kl. 12. Det er også muligt at kontakte mig på 35120008 eller maja@dansknetdetail.dk.

Vi har meget mere at byde på som avancerede personprofiler, personal shopper osv - men jeg håber at ovenstående gav et lidt bedre overblik og som sagt så svarer jeg meget gerne på flere spørgsmål.

Med venlig hilsen - Dansk Netdetail ApS - Maja Lund Hermansen 

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 21:09

Hej Maja

hvor mange mb skal kunden hente før han har en vare i kurven er dit gæt? Det lyd ret tungt bredbåndsmæssigt. 

Tilmeldt 24. Aug 09
Skrevet kl. 21:13

Hej Jan,

Vi er ved at lave byen på webenhavn.dk og ønsker at overraske d. 1/12-09, så derfor åbner siden først denne dag.

Det vil dog være muligt for virksomheder, der er interesseret i at være med i byen at se en demoby samt se udklip fra Webenhavn.dk. Vi ønsker at butikkerne skal vide, hvad de betaler for at være med i - og vi har endnu ikke mødt nogen virksomhed der er skuffet over demobyen.

Maja

Side 1 ud af 10 (93 indlæg)