Hej Wiki sms group. Nu siger du at 999,- er et administrativt gebyr for opsætning af annoncen. ok - fair nok- det vil sige det ikke er prisen for produktet men kun den omkostning i har til at sætte annoncen op. Med andre ord - I tager 999 for opsætningen af 90 tegn? Hvor på strandvejen bor jeres tekstforfatter? - har i evt. overvejet at finde en der kunne gøre det for mindre, jeg mener... der er sikkert mere end et par AMINOer der vil gøre det for en brøkdel af den pris, og stadigt tjene rigtigt, rigtigt godt på det? come-on kald nu spaden for en spade, og lad være med at prøve at gemme dig bag ordene. Annonceprisen for at komme med i de 90 nederste tegn i sms'en er altså 999 kroner, og i vil ikke garantere nogensomhelst form for antal visninger. Undskyld mig, men det synes jeg er meget useriøst. -Karsten |
Hej Wiki sms group.
Nu siger du at 999,- er et administrativt gebyr for opsætning af annoncen. ok - fair nok- det vil sige det ikke er prisen for produktet men kun den omkostning i har til at sætte annoncen op.
Med andre ord - I tager 999 for opsætningen af 90 tegn?
Ja det er rigtigt vi tager 999,- for opsætning.
Hvor seriøst eller useriøst det er kommer vel an på mængden af arbejde der er forbundet med at lave opsætningen og den tid der bruges sammen med kunden ud over dette.
Det er klart at vi ikke kan give nogen garanti for en service der ikke er startet, vi kan dog give et ret præcist gæt ud fra en masse eksterne elementer. Disse siger ca 150.000 visninger.
Så kan du jo selv vælge om det er 999 ,- værd i opsætning.
hvis ja så send os en mail, hvis nej så er du velkommen til at takke nej.