Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd om opstart af webshop søges

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 14:39

Hej snowflake Smile

Vi har et godt tilbud på proffesionel Webshop, vores Basic Magento Hosting koster kun 800 DKK pr år + Betalingsløsning fra 1068 DKK pr år.

Jeg kan også oprette en gratis demoshop du kan teste , helt gratis og uforpligtende ..

Se mere på https://www.magentohost.dk/

Designs kan du få billigt hvis du vælger en template fra TemplateMonster, det koster fra 180 USD ~ 930 DKK

http://www.templatemonster.com/category/magento-templates/

Vi hjælper gerne med installere og tilpasse et template for dig Cool

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 31. Jul 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 14:47

Er der nogen der kan svare mig på hvad der er i vejen med DanaWeb? Har en fætter der arbejder der - syntes ikke at han har sagt noget om at de skulle være "hadet" eller lign.

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 14:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

snowflake:

Er der nogen herinde der bruger en standard løsning? og kan jeg få lov til at se hvordan den ser ud?

Hej Snowflake, vi har rigtig mange kunder som anvender standard MagentoCommerce.

Vi sætter gerne en privat demo-shop op til dig uden beregning hvis du kunne tænke dig en prøvetur.

-Send blot en mail til support@powerhosting.dk -Helt uforpligtende.

Ellers vil ønske dig god vind med shoppen når du kommer så langt :-)

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:05

Hej Snowflake

snowflake:
Mht. til webshop muligheder tror jeg at løsningen for mig vil være standard version, om ikke andet så til at starte på.

Jeg synes du lyder rigtigt fornuftigt, at du vil starte med en standard løsning. På den måde kan du fokserer på indtjeneningen, istedet for at bekymre dig om teknik (backup, nye opdateringer, hot fix, kode vedligeholdelse). Det er også rigtigt vigtigt at den leverandør du vælger har gratis telefon support, så kan du bare ringe når du har spørgsmål eller tingene ikke kører som de skal.

snowflake:
Er der nogen herinde der bruger en standard løsning? og kan jeg få lov til at se hvordan den ser ud?

Hvis du sender mig en email på plu(snabela)easyflow.dk, så vil jeg gerne sende dig en demo shop, samt nogle af vores seneste referencer. Vi specielt stolte af de nye shops vi har lavet, og synes at de er klart de nogle af de pæneste på markedet, specielt hvis man tager prisen i betragtning på 5000 kr. for en designpakke.

Et andet godt tip, når der skal vælges leverandør, er at kigge på deres referencer, og i den forbindelse er det meget vigtigt at spørge leverandøren om hvad den de forskellige referencer har kostet at lave.

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 22:24

Morten Kaltoft:
Undgå DanaWeb hvis du skal have andre til at lave din hjemmeside - de giver kun problemer

Det synes jeg nu ikke.

Som nystartet er det en god løsning. De har nogle gode designere, der kommer med forslag til, hvordan siden kan se ud. Efterhånden som man bruger siden, vil man finde ud af ting, der kan forbedres og langt hen ad vejen kan det lade sig gøre hos Danaweb (hvis man er lidt insisterende Wink ).

Man kan opbygge erfaring og ønsker, så man præcis ved man skal bruge, når man er parat til at ofre lidt mere.

Jeg gav ca. 10.000 kr. for oprettelsen, som også er den årlige pris (incl. hjælp og vejledning). - Det synes jeg er okay.  Du kan se den på www.mishegan.dk

Mange hilsner Miriam

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 23:27

Hvis du ikke ved noget om det så lad vær, det vil aldrig gå godt! Jeg er ked af at det, hvis jeg ødelægger den gode stemning, men der starter 3.000 nye webshops om året, hvor det måske er 20 der bliver en rigtig success, du kan spørge dig selv, om det er sjovt at køre en webshop, hvor det er hårdt arbejde og ingen gulerod, det er ikke ikke sjovt i længden.

Læs alt, om produktet og webshops og hav en viden om begge, så ved du hvad det skal koste, og du bliver ikke snydt!

Hvis du skal have nogen chance, og jeg kan ligeså godt være hård, så kræver det en helvedes masse forarbejde, en forbandet masse tid og satans meget penge. For tror ikke på de opmuntrende oplæg, det er ikke den rigtige vej at gå, at "leje" sig ind i en webshop hos Scannet, eller købe en uprofessionel shop for kr. 8.000, der er for mange udgifter på sigt i dette, og for meget spildt arbejde, men tror du på din idé og dit produkt, så skal man jo også kunne bruge kr. 25.000- 50.000, ellers tror man ikke nok på sig selv! Hvis du ikke kan få dig selv, til at give alt, så må det være fordi du tvivler, og så har du allerede tabt.

Hvorfor kan det så ikke betale sig?

Det kan det ikke, af den årsag, at du typisk vil opdage, at når du arbejder med større firmaer, så er de ligeglade med dig, og de ændringer du gerne så ske med det samme, tager flere dage og koster MEGET mere end nødvendigt, en simpel ændring af webshoppens color scheme kan koste op i mod kr. 5.000. Desuden ejer du ikke shoppen, så skulle det nogensinde begynde at gå rigtig godt, og få lavet din shop af et professionelt firma, så skal du starte på ny igen.

Så skulle man tro, at man ikke kunne gøre noget forkert ved at vælge en billig shop, lavet af en mindre virksomhed - vel?

Tvært imod! - Det er muligt at en mindre virksomhed vil være mere fleksibel, men du er til gengæld afhængig af  hans evner, eller ham alene, hvad gør du den dag, shoppen går ned, og han ikke er hjemme til at arbejde på den, han holder vel ferie, det skal du altid undersøge, spørg hvornår og hvor lang tid han holder ferie, hvis du SKAL vælge en billig shop, fordi du ikke har lyst til at binde flere penge i det.

Hvad er så løsningen?

Det mellemstore webbureau, prisen er lavere end hos de helt store virksomheder, og du er stadig garanteret en hvis professionalisme. Der vil også være flere til at passe virksomheden, så du er ikke afhængi af en enkelt person.

Det skal du være klar over:

Varelager, varelager og atter varelager, det er en kostelig affære at opbygge et varelager. Du kender det selv, når du handel på nettet, vil du ikke vente på dine produkter mere end nødvendigt! Mange bliver utilfredse hvis der går mere end 3 dage inde deres produkter kommer. Så du skal kunne leve op til efterspørgselen, med det nytter til gengæld heller ikke noget, at nøjes med et sortiment på 3 varer, så har du ikke en chance.

Niche, niche og endnu større niche, det er sgu for sent, den dybe tallerken er blevet opfundet, i'm sorry to say it, men bøger (Amazone), It (wupti), hvis markedet har en leder er det for sent, medmindre du har en stor pengepung. Så søg for at sikre at der ikke allerede er en der sælger det samme som du vil, hvis der er, så prøv at gennemskue hvad dine muligheder er, hvor stor han er, hvor mange vare har han for eksempel, har han mange og er de alle på lager, og så er chancen for at han er veletableret ret store.

Find ud af om der folk efterspørger dit produkt, lad vær med at del din idé med familien, de vil typisk ikke vide nok om branchen, til at kunne give dig brugbar feedback, og de er typisk også mere positive over for din idé end dine besøgende gør.

Gør det?

- så gør det med stil, brug de penge der er nødvendigt, tror på din idé, hvis den stadig holder vand, efter du har gennemboret den fra alle vinkler og kanter, så gør det dog! - Tro på dig selv, og smid alt du har i dine hænder, jeg kender efterhånden nogle stykker, der kunne have tjent mange penge, men var for langsomme, eller ikke var villige til at kaste penge efter det, i dag er deres idéer ikke blevet til mere, fordi at de blev hentet af konkurrenterne inden om.

Er du seriøs om din idé så skriv til mig, send mig en besked/e-mail eller et opkal, så kan jeg hjælpe dig i gang med den nødvendige viden, og sætte dig i kontakt med de rigtige.

Held og lykke

Anders

Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:09

Anders Therkildsen:
Hvis du ikke ved noget om det så lad vær, det vil aldrig gå godt! Jeg er ked af at det, hvis jeg ødelægger den gode stemning, men der starter 3.000 nye webshops om året, hvor det måske er 20 der bliver en rigtig success, du kan spørge dig selv, om det er sjovt at køre en webshop, hvor det er hårdt arbejde og ingen gulerod, det er ikke ikke sjovt i længden.

Hej Anders.

Tak for dine brugbare ord.

Det at starte virksomhed er ikke noget nyt for mig, har tidligere udviklet virksomheder fra punkt 0, så jeg kender i den grad til hårdt arbejde (ofte dårligt lønnet) Timemæssigt set. Det at være selvstændig/iværksætter er drivkraften bag min energi, naturligvis skal der også være en fornuftig økonomi i det.

Jeg har naturligvis også "støvsuget" markedet for lignende webshobs, har en solid håndfuld leverandører, kontakter og et solidt netværk at trække på.

Mht. til varelageret er det jo som i al detailhandel et øm punkt, og arbejder for tiden med forskellige løsninger der sikrer at jeg ikke ligge inde med et dårligt forrentet varelager, men også kan opretholde en fornuftig logistik.

Jeg har det der skal til og tror på det. Der hvor min viden strander, er det tekniske i at få oprettet en webshop, årlige udgifter til drift og de muligheder/begrænsninger de forskellige løsninger indeholder. Jeg ønsker en webshop der fremstilles professionelt og seriøst, men vil heller ikke betale en "Jetjæger" for en overdimesioneret løsning, hvis du kan følge mig.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:16

Hej Anders

Jeg er godt nok lodret uenig med dig, i stortset alt hvad du har skrevet.

Anders Therkildsen:

Vi har en relativt beskeden markedsandel hos EasyFlow, og jeg vil tro der ihvertfald er 20 shops hos os, der når deres succeskriterier, så jeg er helt sikker på at der er flere både hos DanDomain og Scannet. Men jeg håber da vi har den højeste procent sats.

d

Anders Therkildsen:
For tror ikke på de opmuntrende oplæg, det er ikke den rigtige vej at gå, at "leje" sig ind i en webshop hos Scannet

Du skulle virkeligt prøve at læse den tråd jeg tidligere henviste til, her ville du f.eks. læse om Thomas Rosenstand der har en kunde der omsætter for over en million om måneden på en Scannet, og ikke har noget ønske om at skifte. Og det er blot en af mange eksempler i tråden på rigtigt fine omsætninger på standard shops.

Anders Therkildsen:
men tror du på din idé og dit produkt, så skal man jo også kunne bruge kr. 25.000- 50.000, ellers tror man ikke nok på sig selv!

Sikke noget sludder, hvor meget du bruger på webshop-løsning behøver da ikke at havde noget at gøre med hvor meget du tror på din ide. Men kan til nød argumentere for at det samlede budget har noget at gøre med hvor meget man tror på sin ide, men hvordan man vælger at bruge sit budget det er en anden sag.
I mine øjne er det fuldstændigt åndsvagt at  bruge en masse penge på sit shop system til at starte med, primært fordi man ikke aner hvad man vil havde og endnu mindre om hvad der vil tjene penge. Men det lærer man hen af vejen, og så er det surt at havde investeret for mange penge i noget der skal laves om, og iøvrigt så er der heller ikke nogle leverandører der ved hvad der skal bygges for at tjene penge i kundens marked. Og hvis der er nogen der siger anderledes så spørg dem, hvorfor de ikke har en multi million omsættende webshop.

Brug istedet for så lidt som muligt på din opstartsshop, dog samtidigt med at den er professionel at se på. Hos os kan man få en design pakke for 5.000,- kr og en basic shop for 300,- kr. det er rigeligt til at starte med, vi har kunder der omsætter for flere hundrede tusind på den kombination. Og jeg ved du kan komme igang for lignende beløb på DanDomain og Scannet.

Anders Therkildsen:
Det mellemstore webbureau, prisen er lavere end hos de helt store virksomheder, og du er stadig garanteret en hvis professionalisme.

øh, memedia skulle vil ikke tilfældigvis havde et mellemstort webbureau... det okay jeg er også medejer af et standard webshop-leverandør.

Anders Therkildsen:
Er du seriøs om din idé så skriv til mig, send mig en besked/e-mail eller et opkal, så kan jeg hjælpe dig i gang med den nødvendige viden, og sætte dig i kontakt med de rigtige.

Det må jeg indrømme, at jeg synes lyder som en rigtigt dårlig ide, du virker ikke særligt seriøs på mig. Men igen check den referede tråd, så vil du se at f.eks. deMib, Rosenstand og undertegnede, har stik modsatte erfaringer end dig.

Hvis du vil se hvordan en design pakke ser ud, så er designet på http://www.fashionfactory.com leveret som en designpakke. jeg kan fremsende flere eksempler pr. email hvis nogen er interesserede. Og hvis man skal gå konsulent i den, hvorfor så ikke ringe til os, som de her gjorde http://www.byflou.com

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:20

@Lundsby: Roser til dig og dit firma for at være imødekommende og empative overfor de forbedringsforslag, I har fået via vores fælles kunde (du ved selv hvem).

Den holdning I lagde til det, kunne mange tage ved lære af. Beklager off topic - men roses skal den, der roses bør!

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)