Er egentlig frisk nok på at prøve, men lidt nervøs for tilbageholdenheden med at give eksempler og referencer. Kan du ikke evt. smide det i en privat besked.
Er positivt for dig...må du hjertens gerne referere til
ItalianBags.dk...og fortælle om, at på 14 dage er antallet af daglige
besøgende ca. fordoblet !
Jeg har også arbejdet sammen med Christian før og har også meldt mig til dette tilbud... Er der nogen der gerne vil have en reference er der en lige her:) Alle er velkomne til at tage kontakt.
Er positivt for dig...må du hjertens gerne referere til ItalianBags.dk...og fortælle om, at på 14 dage er antallet af daglige besøgende ca. fordoblet !
Jeg skal meget gerne bekræfte i tråden så
mvh
Pia
Først skal jeg lige beklage, at mit tastetur desværre ikke lige vil, som jeg vil = nogle bogstaver mangler!
Købere af linkbuilding-produkter skal være opmærksomme på at det overtræder Google Retningslinier. Opdages det af Google vil det medføre udelukkelse fra Googles søgemaskine.
Vi havde præcis samme diskussion her i debatten da vi oprettede Amino Sponsorlinks. Og konklusionen var klar. Sælger man løsninger som bevist forsøger at skabe linkbuild så ender man med det røde kort fra Google side. Og det gælder både udbyderen af produktet samt den som gør brug af produktet. Derfor er der også nofollow på Amino Sponsorlinks så det ikke er i strid med Googles retningslinier.
Det kan være som at tisse i bukserne at hoppe med på vognen for hurtig løft af sine links på Google - men man risikere at det kun varmer i meget kort tid.
Købere af linkbuilding-produkter skal være opmærksomme på at det overtræder Google Retningslinier. Opdages det af Google vil det medføre udelukkelse fra Googles søgemaskine.
Vi havde præcis samme diskussion her i debatten da vi oprettede Amino Sponsorlinks. Og konklusionen var klar. Sælger man løsninger som bevist forsøger at skabe linkbuild så ender man med det røde kort fra Google side. Og det gælder både udbyderen af produktet samt den som gør brug af produktet. Derfor er der også nofollow på Amino Sponsorlinks så det ikke er i strid med Googles retningslinier.
Det kan være som at tisse i bukserne at hoppe med på vognen for hurtig løft af sine links på Google - men man risikere at det kun varmer i meget kort tid.
Det passer nu ikke helt det du skriver. Det er rigtigt at det er imod googles retningslinjer at købe sig til links. Det er bla derfor jeg ikke smider et link til mine sider herinde.
Der er dog ikke den fare du snakker hvis du laver din linkbuilding rigtigt.
Folk skal desuden være opmærksom på at det der står i google retningslinjer ikke er lov, og at man uden at bøje dem for meget meget svært ved at komme til tops i google.
Du kan gøre meget for at komme op i Googles søgemaskiner på legal vis. Men jeg tvivler på at Google bliver særligt glade for italiensbags.dk, hvis de læser med herinde og ser at du forsøger at købe dig til højere rank via link-building pakker.
I sidste ende er det op til dig hvordan du henter kunder ind i butikken. Men det er vigtigt at forstå konsekvenserne hvis man bliver ramt af Googles hammer.