Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SUPER BILLIGT linkbuilding tilbud. KUN kvalitet links fra DK

Side 4 ud af 10 (95 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

seo handler om manipulation med søgemaskiner, og det klart at de ikke bryder sig om at blive manipuleret. Det er dog nu en gang det der skal til hvis man vil have resultater.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 14:43
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Christian Senna:

seo handler om manipulation med søgemaskiner, og det klart at de ikke bryder sig om at blive manipuleret. Det er dog nu en gang det der skal til hvis man vil have resultater.

Jeg tror det Nikolaj prøver at sige er, at det er vigtigt at dine kunder forstår hvilken risiko der er forbundet med det, samt at du rådgiver derefter.

Som kunde vil jeg føle mig meget snydt hvis uheldet skulle være ude, og jeg bliver straffet af Google, uden jeg var blevet informeret om denne risiko af min leverandør - derimod hvis jeg havde fået fortalt risikoen, er det klart min egen beslutning at lege med ilden :O)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:46
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Henrik :

Christian Senna:

Jeg tror det Nikolaj prøver at sige er, at det er vigtigt at dine kunder forstår hvilken risiko der er forbundet med det, samt at du rådgiver derefter.

Som kunde vil jeg føle mig meget snydt hvis uheldet skulle være ude, og jeg bliver straffet af Google, uden jeg var blevet informeret om denne risiko af min leverandør - derimod hvis jeg havde fået fortalt risikoen, er det klart min egen beslutning at lege med ilden :O)

Det klart jeg informere mine kunder om evt risiko, men der er nu ingen risiko i dette. Desuden bryder næsten alle folk der kommer til mig googles retningslinjer med måden de har lavet deres side på.

Der skal altså en del til før du virkelig bliver straffet i stedet for belønnet så ingen grund til at være bange for seo hvis man for det lavet af en der ved hvor grænsen går.

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 14:48

Frisch:

Kære Pia

Du kan gøre meget for at komme op i Googles søgemaskiner på legal vis. Men jeg tvivler på at Google bliver særligt glade for italiensbags.dk, hvis de læser med herinde og ser at du forsøger at købe dig til højere rank via link-building pakker.

I sidste ende er det op til dig hvordan du henter kunder ind i butikken. Men det er vigtigt at forstå konsekvenserne hvis man bliver ramt af Googles hammer.

Kære Frisch!

Det er også den langt overvejende del af vores igangværende arbejde...SEO...

Vi piller butikken helt fra hinanden...og er i gang med at bygge den korrekt op...så den bliver meget mere søgevenlig...og dermed synlig også på GOOGLE Smile

mvh

Pia

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 14:56
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Christian Senna:

Folk skal desuden være opmærksom på at det der står i google retningslinjer ikke er lov, og at man uden  at bøje dem for meget meget svært ved at komme til tops i google.

Det er rigtig at man ikke gør noget ulovligt i at bryde Googles retningslinjer, men personligt vil jeg da hellere straffes med en bøde end i værste fald ryge helt ud af Googles index "forever".

Og jo, man kan godt komme højt op i Googles index uden at bøje deres regler, hvis bare man er super opmærksom på at gøre sine sider SEO venlige så Google har nem adgang til dem, huske på unikke titler og rigtig godt indhold som andre rigtig gerne vil linke til.   Smile

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:01

Christian Senna:
Det klart jeg informere mine kunder om evt risiko

Der er ingen information om risikoen før man betaler..

Christian Senna:
men der er nu ingen risiko i dette

Risikoen er der altid når man snakker professionel linkbuilding. Men den er mindre på den måde du gør det på end hvis der blev smidt 200 links op med det samme.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:02
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Birgit - Min-mave.dk:

Christian Senna:

Folk skal desuden være opmærksom på at det der står i google retningslinjer ikke er lov, og at man uden  at bøje dem for meget meget svært ved at komme til tops i google.

Det er rigtig at man ikke gør noget ulovligt i at bryde Googles retningslinjer, men personligt vil jeg da hellere straffes med en bøde end i værste fald ryge helt ud af Googles index "forever".

Og jo, man kan godt komme højt op i Googles index uden at bøje deres regler, hvis bare man er super opmærksom på at gøre sine sider SEO venlige så Google har nem adgang til dem, huske på unikke titler og rigtig godt indhold som andre rigtig gerne vil linke til.   Smile

syntes du skal tage en snak med demib om hvor mange af google retningslinjer han har brudt eller bøjet for at få din side til tops.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:02

Birgit - Min-mave.dk:
Og jo, man kan godt komme højt op i Googles index uden at bøje deres regler, hvis bare man er super opmærksom på at gøre sine sider SEO venlige så Google har nem adgang til dem, huske på unikke titler og rigtig godt indhold som andre rigtig gerne vil linke til.

Yeps... sidder selv på en forholdsvis stor opgave hvor siden slet ikke findes i Googles index.... der tager vi den bid for bid.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 15:05

Birgit - Min-mave.dk:

Helt enig!

Og det er også der vores meget store arbejde ligger...at gøre butikken SEO venlig Smile

mvh

Pia

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 15:17
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Christian Senna:

syntes du skal tage en snak med demib om hvor mange af google retningslinjer han har brudt eller bøjet for at få din side til tops.

Det gør jeg da gerne Big Smile

Men nu er det sådan at siden altid har lagt i toppen af Google - og jeg har altså kun kendt demib de sidste knap 2 år .

Jeg har pga. socialfobi aldrig - før jeg kom ind på Amino - aldrig gjort noget for at markedsføre siden f.eks. ved køb af annoncer eller andet. Så jeg vil fastholde min udtalelse - Man behøver ikke bryde Googles retningslinjer og påtage sig en unødvendig risiko hvis man gør sit forabejde godt. Her er det de besøgende der har været glade for at være på siden og dens indhold, som har spredt ordet om at siden findes og dermed også linket til siden og dens massive indhold. 

Og hvis du ikke mener det - ja, så kan jeg nok heller ikke overbevise dig om at jeg ikke har haft nogen til at hjælpe mig til tops i Google allerede fra den tidlige start i 2001.

Side 4 ud af 10 (95 indlæg)