Det lyder godt Kan man snige sig med til sådan en gang fantastisk kaffe?
Det kan du tro John og mon ikke snart der sker noget fra vores front - mener nok jeg så dig på vores tilmeldningsliste :-D
Vil nu hellere lave en iværksætter kaffe end en forsonnings kaffe - men der er ikke nogle af vores kaffer der er bitre :-)
De bedste kaffe hilsner Søren
Det lyder da fantastisk Ja, som inkarneret kaffe-elsker gennem mange år er jeg selvfølgelig tilmeldt jeres Facebook fanside. Laver I også receptionskaffe?
Jeg skal bruge noget helt fantastisk kaffe til min "godt i gang" reception senere på året.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Det lyder godt Kan man snige sig med til sådan en gang fantastisk kaffe?
Det kan du tro John og mon ikke snart der sker noget fra vores front - mener nok jeg så dig på vores tilmeldningsliste :-D
Vil nu hellere lave en iværksætter kaffe end en forsonnings kaffe - men der er ikke nogle af vores kaffer der er bitre :-)
De bedste kaffe hilsner Søren
Det lyder da fantastisk Ja, som inkarneret kaffe-elsker gennem mange år er jeg selvfølgelig tilmeldt jeres Facebook fanside. Laver I også receptionskaffe?
Jeg skal bruge noget helt fantastisk kaffe til min "godt i gang" reception senere på året.
Mon ikke vi kan finde på noget (måske med en espresso låne maskine) - men smag først den prøve som jeg sender til dig, den skulle gerne fortælle dig lidt om hvad vi kan og så er du altid velkommen til en kaffe snak :-D
Så må vi vist hellere overlade tråden til kombattanterne igen...
Jeg afmelder mig da jeg er sikker på at dette er tråden uden ende.