Kære Aminoer, Mine tanker går i ring, og nu søger jeg hjælp og ny inspiration hos jer. Sagen er den, at jeg har problemer med at finde frem til den rigtige form for markedsføring. Måske i har nogle kreative, gode, anderledes ideer eller måske endda konkrete erfaringer. Jeg sælger rengøringsmidler til professionelt brug B2B via en online koncept (webshop + telefonisk hotline) . Hos Basic Clean er al overflødig administration og mellemled skåret væk, og det kunden får er nemhed, hurtig levering og de bedste priser. Se evt. www.basicclean.dk Målgruppen er cafe, restaurant, hotel, kro, bager, slagter, industivirksomheder og rengøringsfirmaer. Kære aminoer hvordan ville i gribe markedføringen an? Jeg er meget spændt på jeres tilbagemeldinger, og håber virkelig at nogen kvikke personer kan give mig lidt inspiration.
Med venlig hilsen Louise Bonus info: Jeg har selvfølgelig allerede adwords, fået lidt presseomtale, forsøgt mig med en annonce i et fagblad, nyhedsbrev er under vejs, messe er en overvejelse osv. Mit koncept er online og markedsføring kunne måske med fordel også være online. Kender i steder hvor det ville være oplagt for mig? Måder hvor jeg kunne nå målgruppen.
|
Hej Louise,
Da du henvender dig til til b2b ville det være en fordel at lave en reklame her på amino, da der for det meste kun er b kunder herinde.
Har du overvejet en key account manager, du kan ansætte en der kører 100% provisionslønnet, så betaler du ingen penge for arbejde der ikke giver nogen ordre.
Mvh